Mitä periaatteita sinulla on? Boikotoitko jotakin yritystä? Ajat aina omalla autolla?
Minä boikotoin aina ja ikuisesti Nestleä Afrikassa tapahtuneen äidinmaitokohun vuoksi.
En myöskään koskaan osta keneltäkään torikauppiaalta yhtään mitään. Tämä siitä syystä, että lapsena ostin torilta rasiallisen mansikoita. Huomasin vasta kun yritin maksaa bussimaksua, että kauppias oli antanut liian vähän rahaa takaisin. Olin pannut merkille "ovelan" hymyn kun sain vaihtorahani, mutta en lapsena osannut kyseenalaistaa tätä. Ja ei, en usko vahinkoihin. Päätin että en asioi torilla ikinä. Päätökseni on pitänyt. Marjat sun muut saa ostettua muualtakin, yleensä parempaan hintaan ja kassajärjestelmän kautta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mu tiainen ei astu kynnykseni yli. Ei tavaraa toimittavat kuljettajat, ei lapsen luokkakaveri eikä kukaan muukaan. Ostan suomessa valmistettuja tuotteita aina kun on mahdollisuus.
Oikein.
Pingviini- ja Ingman-jäätelöt (Nestle ja Unilever siis), Marabou, Toblerone ja LU-keksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saatana osta ŕÿßßän Teboililta polttoainetta vaikka maksaisi sentin litra.
Olen omistanut ajokortin 33 vuotta ja on laskettavissa yhden käden sormin ne kerrat, kun Teboililta tankannut.
Juujuu, myös itäöljyä muillakin silloin ennen, paitsi ettei ole enää vuoden 2022 jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
T. TL2 operaattori
Jos saan törleää palvelua jossain liikkeessä, boikotoin yritystä ikuisesti ja kerron siitä mahdollisimman monelle. Työskentelen yliopistolla, joten uusia kuulijoita riittää kun käytän tapausta opetuksessa esimerkkinä huonosta asiakaskokemuksesta. Jotkut tapaukset ovat jo reilusti yli 20 vuoden takaa, joten olen kertonut ne TODELLA monelle vuosien saatossa. Joskus luin, että huono asiakaskokemus kerrotaan keskimäärin 20 henkilölle, Olen ylittänyt tämän määrän monikymmenkertaisesti.