Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porilaisen työttömän tradenomin

Vierailija
06.07.2024 |

elämätöntä elämää 🥹

Osa käy elokuvissa, uimahallissa, matkustaa jne. 

Työttömänä olet aina kotona. Jos saat hetkeksi työtä niin rahat pitää säästää työttömyysaikaan. 

Mä olen 20 vuoden aikana käynyt kerran elokuvissa, 5 kertaa uimahallissa, 2 kertaa baarissa. 

Olen kohta 50 ja ollut kerran elämässä lentokoneessa ja 2 kertaa jääkiekko-ottelussa.

Aina pitää rahattomana olla kotona, ei harrastuksia, ei vapaa-ajan menoja.

Ei ole vuokra-asunnossa edes saunaa ja saunavuoro liian kallis.

Ei rahaa parturiin. 

Ainut missä käydään on ruokakauppa ja katsomassa omaa vanhempaa. 

Siinä se. 

t. HÖNÖ TIAINEN

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen nyt Turusta. Tytär sai opiskelupaikan, aion muuttaa mukana.

En osta mitään, termarissa on omat kahvit mukana ja vesipullo. Pärjään noilla.

Vierailija
2/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on enemmän elämänkokemusta kuin minulla. En ole koskaan käynyt jäkisottelussa. Kerran kävin baarissa 20 vuotta sitten. Porissa olen käynyt kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ehkä provo mutta aikuisten oikeasti: jos on 20v työttömyyttä takana niin eikö kertaakaan ole tullut mieleen mennä opiskelemaan jotain muuta tai täydentämään/kertaamaan opintoja? Ilmeisesti sitten ei. 

Harrastuksista täytyy todeta että harrastaa voi myös ilmaiseksi tai hyvin vähällä rahalla. Aika katsoa peiliin jos tuntuu että elämä lipuu ohitse. Tee s**tana jotain ittelles!!!!

Vierailija
4/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelle onnittelut opiskelupaikasta!

Vierailija
5/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on ehkä provo mutta aikuisten oikeasti: jos on 20v työttömyyttä takana niin eikö kertaakaan ole tullut mieleen mennä opiskelemaan jotain muuta tai täydentämään/kertaamaan opintoja? Ilmeisesti sitten ei. 

Harrastuksista täytyy todeta että harrastaa voi myös ilmaiseksi tai hyvin vähällä rahalla. Aika katsoa peiliin jos tuntuu että elämä lipuu ohitse. Tee s**tana jotain ittelles!!!!

Jatkan vielä, Porissakin on vamasti tuotantoa joten mikset ole hakenut tehdastyöhön. Eikö kelpaa työttömälle tradenomille? Minäkin vietin tehtaanlattialla muutaman vuoden kun oman alan paikkaa ei irronnut. Sivuhuomautuksena, olen suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa.

Vierailija
6/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelle onnittelut opiskelupaikasta!

Haku vasta menossa, mut haaveilen jo!

Vierailija
7/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, Porissakin on vamasti tuotantoa joten mikset ole hakenut tehdastyöhön. Eikö kelpaa työttömälle tradenomille? Minäkin vietin tehtaanlattialla muutaman vuoden kun oman alan paikkaa ei irronnut. Sivuhuomautuksena, olen suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa.

Joudun aina uuteen työpaikkaan, kun kuulemma olen liian hidas niin en pääse samaan työpaikkaan koskaan takaisin. 

Aivot väsyvät enkä pysty ymmärtämään asioita ja tekemään yhtä nopeasti kuin muut. 

En käsitä miten joku voi päästä tosta vaan nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle.

Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia. 

Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.

Minä olen kohta 50. Kävin muutaman kurssinkin 5 kertaan, siis saman kurssin, tutkinto oli muuten valmis. Mutta kun aivot ei toimi niinkuin muilla. 

Vierailija
8/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä menneisyydellä tai tekemättömyydellä on? Omistatko aikakoneen?

Ja harrastuksista voin todeta, että ilmaiseksi voi harrastaa, mutta ei kukaan sellaisesta pelkästään nauti. Kävely tai marjojen poiminta on välillä ihan piristävää, mutta ei sitä jaksa, jos ei pääse välillä esim. laskettelemaan tai koralliriutoille sukeltamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän