Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tästä nyt olla ylpeä?

Vierailija
06.07.2024 |

Mies jota oon tapaillut kehui että mulla on täydellinen perse. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sen itse urheilemalla/kyykkäämällä aikaansaanut niin varmaan voit olla ylpeä. Jos syntymälahjana niin ehkä imarreltu ja tyytyväinen että voitit geenilotossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sen itse urheilemalla/kyykkäämällä aikaansaanut niin varmaan voit olla ylpeä. Jos syntymälahjana niin ehkä imarreltu ja tyytyväinen että voitit geenilotossa.

Joo en ole tehnyt mitään. Ei ole selluliittia, normaalin kokoinen ja suht kiinteä, lantio levempi kuin vyötärö. Näköjään käynyt sitten hyvä tuuri jossain

Ap

Vierailija
4/5 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imarreltu ainakin. Kuten jo aiemmin tällä mainitiin niin ylpeäkin, jos on tehnyt töitä kehonsa ja kuntonsa eteen. Tietenkin saa hivellä itsetuntoa, jos on viehättävä tapailemansa miehen silmissä.

Vierailija
5/5 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imarreltu ainakin. Kuten jo aiemmin tällä mainitiin niin ylpeäkin, jos on tehnyt töitä kehonsa ja kuntonsa eteen. Tietenkin saa hivellä itsetuntoa, jos on viehättävä tapailemansa miehen silmissä.

Mitäs silloin pitää tuntea, jos on tehnyt hulluna töitä ulkonäkönsä eteen ja edelleen on ruma ja kapea miespylly? Surua vai häpeää vai molempia?