Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne miehet löytää heti uuden

Vierailija
06.07.2024 |

Hyvin usein käynyt minulle niin, että tapaillut tai seurustellut, niin erottua mies löytää heti uuden kumppanin. Tapailessa mies ei jaksa kauaa, ellei juttu etene. Itse olen hidastempoisempi näissä asioissa. Mies vaan häviää jossain kohtaa ja huomaan hänet hetken päästä uuden ihmisen kanssa. Tai ilmoittaa vaan, että löytänyt uuden ihmissuhteen. Pitemmissä suhteissa myös nopesti löytänyt uuden. Miten miehet niin nopeasti pääsee edellisestä yli ja valmis uuteen? Ja miten löytävätkin heti uuden. Itsellä menee aikaa ennenkuin uutta voi edes ajatella. Ihmetellyt myös miten minulle aina näin käy. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille naisille kun ei kelpaa kuin alfalaatikkoleukamiljonääri niin onko tuo nyt ihmekään jos uus löytyy nopeesti? Voin kertoo että 90-95% miehistä ei todellakaan löydä nopeesti uutta jos ollenkaan. Ootte te naiset nykypäivänä niin kranttuja

No minun ex on kylläkin lyhyt ja pullea kalju kiinteistönhuoltaja. Ja heti uusi nainen eron jälkeen. 

Vierailija
22/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä suuri osa naisista on kauniita ja mielenkiintoisia. Suosittu mies voi valita suuresta joukosta nopeasti.

Naisista suuri osa miehistä on vastenmielisiä. Suositun naisen on hyvin vaikea löytää korkeatasoisempaa miestä. Tavallisenkin naisen on vaikea löytää hyvää miestä, koska niitä on hänenkin mielestään vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ne pelaajia. Ehkä tekee helikopterit makkarissa ja joku nainen on oujee. Ehkä ne miehet hengaavat heti naisten parissa tai deittiä pukkaa. Niiden itsetunto ei kestä ilman olla. Ellei ole mies joka harkitsee elämää tarkemmin.

Ei, tämä on kyllä ihan yleinen ilmiö miesten keskuudessa muutenkin. Ihan tavallisten, kunnollisten miestenkin.

Itse sanoisin että yleinen syy on se mies tarvitsee parisuhdetta kipeämmin kuin nainen - oman kotitalouden ja erilaisten juoksevien asioiden hoitaminen ja muistaminen on monelle yllättävän haastavaa kun ei ole enää vaimo tai tyttöystävä projektinjohtajana.

Vierailija
24/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille naisille kun ei kelpaa kuin alfalaatikkoleukamiljonääri niin onko tuo nyt ihmekään jos uus löytyy nopeesti? Voin kertoo että 90-95% miehistä ei todellakaan löydä nopeesti uutta jos ollenkaan. Ootte te naiset nykypäivänä niin kranttuja

Puolet miehistä kuitenkin on parisuhteessa mites sen selität urpo. 

Vierailija
25/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen laatu? Onko ne jotain mummomaisia täti-ihmisiä joita löytävät?

Vierailija
26/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä välttämättä ole sukupuolikysymys. Eli on myös naisia jotka löytävät heti uuden miehen.

Kyse on ehkä enemmän luonteesta ja siitä että ei osaa/halua käsitellä eroa eikä osaa olla yksin.

Eivätkä ne uudet suhteet aina ole mitään oikeita parisuhteita vaan laastareita.

Vierailija
27/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin niitä tatuoituja, liilatukkaisia jännänaisia.

Vierailija
28/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laidasta laitaan näyttää olevan, nuoria/vanhoja/rumia/lihavia/nättejä/hoikkia. Riippuu toki myös miehen ulkoisesta laadusta, minusta aika tasapainpisia pareja keskimäärin. Usein molemmilla on ollut tuore ero taustalla, eli kyllä moni nainenkin tätä harrastaa. Ei osata olla yksin.

Vierailija
29/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni joka löysi melkein heti uuden naisen eromme jälkeen(ja muuttivat yhteen) ihmetteli miten minulla ei ole ketään uutta vielä kahden vuoden jälkeen erostamme. Minä taas ihmettelin miten hän pääsi niin nopeasti yli. Ehkä en merkinnyt sitten mitään hänelle. Minulle hän oli koko maailma, enkä ole pystynyt ihastua keneenkään samalla tavalla. 

Millainen uusi nainen on?

Kopioi naisen tyyli, hommaa treenillä sama vartalonmuoto.

Myös hiustenpidennykset ja silarit?

Hanki sammanlainen, mutta kalliimpi vaatetus

Uusi nainen on kauniimpi kuin sinä

TEE PAREMMIN

Vierailija
30/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni joka löysi melkein heti uuden naisen eromme jälkeen(ja muuttivat yhteen) ihmetteli miten minulla ei ole ketään uutta vielä kahden vuoden jälkeen erostamme. Minä taas ihmettelin miten hän pääsi niin nopeasti yli. Ehkä en merkinnyt sitten mitään hänelle. Minulle hän oli koko maailma, enkä ole pystynyt ihastua keneenkään samalla tavalla. 

Millainen uusi nainen on?

Kopioi naisen tyyli, hommaa treenillä sama vartalonmuoto.

Myös hiustenpidennykset ja silarit?

Hanki sammanlainen, mutta kalliimpi vaatetus

Uusi nainen on kauniimpi kuin sinä

TEE PAREMMIN

Uusi on 10 vuotta minua nuorempi:(

Vierailija
31/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasteni isä teki tämän meidän 20v liiton jälkeen, tai oikeastaan jo sen aikana. Siirtyi suoraan meidän yhteisestä kodista uuden naisen luokse asumaan. En arvosta yhtään tuollaista miestä, tai naista, joka tapailee miestä, joka asuu "exän" kanssa. Jotenkin liian kevytkenkäistä toimintaa omaan makuuni.

Vierailija
32/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä välttämättä ole sukupuolikysymys. Eli on myös naisia jotka löytävät heti uuden miehen.

Kyse on ehkä enemmän luonteesta ja siitä että ei osaa/halua käsitellä eroa eikä osaa olla yksin.

Eivätkä ne uudet suhteet aina ole mitään oikeita parisuhteita vaan laastareita.

Mutta se josta erottiin oli the oikea pasrisuhde? Ettei vain sekin ois ollu laastari😉

Vierailija
33/33 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mää vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi