Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hommaatte niitä mökkejä jos sinne ei saa tulla vieraita?

Vierailija
06.07.2024 |

Meidän mökki on ainakin juuri sitä varten tehty että siellä tavataan ja kestitään ihmisiä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pidän mökkiäni ihan itseäni varten. Mutta en viihdy siellä, joten tyhjänä seisoo.

Vierailija
22/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten mulkkujaihmisiä sitä onkin. Ei ihme että tämä palsta on tällainen pahoinvointikeskus.

Ei se kenestäkään mulkkua tee jos ei halua koko ajan ja jatkuvasti olla muiden ihmisten palvelijana ja seuraneitinä vaan haluaa rauhoittua oman porukan kesken jossain ihan rauhassa. Mulkkuja on pikemminkin ne jotka suuna päänä tunkemassa toisten riesaksi joka käänteessä ja milloin mistäkin syystä. 

Juuri tällaisi mulkkuja tarkoitin. Minä ite.

Katsopa peiliin .. jos kehtaat .. Sinunko mielestäsi ihmisillä ei saisi olla muilta ihmisiltä sen siunaamaa rauhaa vaan aina täytyisi olla valmiina vastaanottamaan ja palvelemaan sekä toimimaan seuraneitinä ja luonnollisesti väsymättä ettei sille toiselle tule paha mieli? Kuinka psyykkisesti vakavasti sairas pitää aikuisen ihmisen olla että juolahtaa moinen edes pieneen mieleenkään? Ihminen kaipaa myös omaa rauhaa ja rauhoittumista ja monille se on oma mökki ja oma rauha. Se sallittakoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stupid. No voivoi, älä nyt noin aliarvioi itseäsi kuitenkaan!

Niin joo, anglismina kuulostaa paremmalta kuin "tyhmä" joo.

Kyllä se siitä, kai sä joskus opit!

Vierailija
24/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että saadaan olla siellä rauhassa. Mökki on yhteinen appivanhempien kanssa, mutta osan kesästä heillä ja meillä on mahdollisuus mökkeillä myös keskenämme.

Vierailija
25/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että saadaan olla siellä rauhassa. Mökki on yhteinen appivanhempien kanssa, mutta osan kesästä heillä ja meillä on mahdollisuus mökkeillä myös keskenämme.

Loisitte appivanhempien mökillä?

Vierailija
26/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ihmiset eivät halua mennä toisten mökrille, joten ihmettelen, missä niitä mökkilokkeja oikeasti muka on.

Yritin järjestää kauniina kesäpäivinä kakkukahvityyppisiä sukulaiskutsuja mökillä, kun siellä oli enemmän tilaa ja oli vain 30 min matkan päässä kaupungista. Kukaan ei tullut paikalle ikinä. 

Vierailija
27/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loisitte appivanhempien mökillä?

Mökki on yhteinen, mieheni omistaa puolet siitä.

Vierailija
28/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mökkisi voi olla kestikievari, monien muiden mökki on omaa perhettä tai vain itseä varten, stupid. Ei minun kotinikaan ole mikään edustustila.

38 vastaan yhden mielestä tällainen kommentti on hyvä. Ei ihme että suomalaiset ei kommunikio irl. Keskustelun avaukseen saa vain haukut ja vittuilua.

Vierailija
29/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ihmiset eivät halua mennä toisten mökrille, joten ihmettelen, missä niitä mökkilokkeja oikeasti muka on.

Yritin järjestää kauniina kesäpäivinä kakkukahvityyppisiä sukulaiskutsuja mökillä, kun siellä oli enemmän tilaa ja oli vain 30 min matkan päässä kaupungista. Kukaan ei tullut paikalle ikinä. 

Ja se oli siis vastarakennettu ihan uusi mökki sisävessalla. Käytännössä kuin ympäryskunnassa olisi ollut okt. Mutta kun nimessä oli maaginen sana mökki, niin kukaan ei halunnut tulla edes kakkukahveilla käymään. Yksi sukulainen sanoi syyksi, että ei halua ajaa hiekkatietä, on kuulemma huonoksi hänen autolleen.

Vierailija
30/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mökkisi voi olla kestikievari, monien muiden mökki on omaa perhettä tai vain itseä varten, stupid. Ei minun kotinikaan ole mikään edustustila.

38 vastaan yhden mielestä tällainen kommentti on hyvä. Ei ihme että suomalaiset ei kommunikio irl. Keskustelun avaukseen saa vain haukut ja vittuilua.

Niin. Todistaa vaan sen että suurin osa täällä pyörivistä mökinomistajista on sellaisia ihmiskyrpiä ettei kukaan edes halua olla niiden kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
31/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaiset viihtyvät omissa oloissaan, niin miksi he eivät saisi olla omissa oloissaan?

Vierailija
32/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Todistaa vaan sen että suurin osa täällä pyörivistä mökinomistajista on sellaisia ihmiskyrpiä ettei kukaan edes halua olla niiden kanssa missään tekemisissä.

Patalaiska loinen pahoitti mielensä kun ei ollakaan auliisti vastaanottamassa täysihoitoon? Arvatenkin vielä pahoja ongelmia itsensä kanssa .. kun ei kykene näkemään sitä omaa ihmisk*rpämäisyyttään? Sinun kaltaisten kanssa harvemmin tekemisissä halutaan olla ja ihan hyvästä syystä. 

Vierailija
33/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. En jaksa 24/7 vieraita kovin kauaa. Varsinkaan vieraita, jotka istuvat 3 kertaa päivässä valmiiseen pöytään en jaksa yhtään. Vanhempani pitivät kestikievaria kyllä. Itse kutsun vaan tietyt lähisukulaiset ja kaverit. 

Vierailija
34/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme ostamassa mökkiä itsellemme, emme muille. Nimenomaan piilopaikaksi ja pakopaikaksi muilta ihmisiltä. Ei ole tarkoitus kutsua sinne ketään. Ehkä ei edes kerrota siitä kenellekään.

Miksi teidän täytyy paikoilla ja piileksiä?!

En mä jaksa ihmisiä koko aikaa. Ihmiset, minäkin, ovat aika rasittavia. Sosiaalisessa työssä annan itsestäni koko ajan muille ja kulutan itseäni. Luonnon keskellä ilman muita ihmisiä akut latautuvat. Ennen mentiin yöpymään metsään, mutta iän mukana alkaa tarvita parempia nukkumisolosuhteita

Vierailija
35/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mökille on kutsuvieraat tervetulleita vaan ei sinne kovin usein kukaan tule. Autolla ei pääse perille asti vaan loppumatka, muutama kilsa, tulee taittaa jalkapatikassa. Pääsee sinne traktorilla, mönkkärillä ja talvella moottorikelkalla perille asti. Palvelutaso ei muutenkaan ole kummoinen, yöpyjille on telttamajoitus (oma teltta mukaan), yksi mahtuu saunan pukuhuoneen penkille. Ei sähköä, ei vettä, eikä muitakaan mukavuuksia. Edes kännykät ei toimi siellä.

Ainoa paikka maailmassa, jossa saa olla eristyksissä yleisidiooteista.

Kuulostaa siltä että se suurin idio*tti eli sinä itse löytyy sieltä kuitenkin.

Vierailija
36/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos suomalsiaelle huomauttaa asiata saa 6/0 saman arvion. Ootte te sitten lapsellisia. Voin sitten itsekin olla perisuomalainen ja haistattaa kaikille paskat.

Vierailija
37/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Stupid oli ainostaan tuo vastaaja.

Vierailija
38/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on teidän valinta. Jokainen tekee omalla omaisuudella mitä haluaa. 🖕

Vierailija
39/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro osoite. Meillä ei ole mökkiä.