Yksi jäätelöpallo 5 euroa siis OIKEESTI, pitäkää tunkkinne!
Linnanmäen hintoja, köyhälle kaikki on kallista tietysti mutta silti.. jotain rajaa tähän ihmisten kusettamisseen sentään!
Kommentit (235)
Jostakin luin että Suomessa syödään eniten jäätelöä euroopassa. En itse syö ollenkaan ellei jossain tarjota. Jos jotain söisin niin Lidlistä tarjouksesta. Ei ikinä jäätelökioskilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäätelön myymiseen pitää vuokrata joku kymppitonnin paikka koppia varten, eikö niitä voi myydä jostain fillarin peräkärrystä käsin maksamatta senttiäkään vuokraa tai edes parkkimaksua.
Miten pidät jäätelön kesällä kylmänä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin noilla kalliita jäätelöitä myyvillä kioskeilla näkyy nytkin olevan asiakkaita ihan jonoksi asti.
Joo, ihan jonoksi asti oli asiakkaita kaikilla niillä tusinalla ravintolalla ja kokonaisella ravintolaketjulla joiden olen nähnyt menevän konkurssiin espoolaisissa ostoskeskuksissa.
Katsos kun sinun tapaasi minäkin tarkkailin niitä vain ruuhkaisimman tunnin aikana kun olin lauantai-iltapäivisin viikonloppuostoksilla.
Harmi että kulut juoksivat kymmenestä aamulla kymmeneen illalla 360 päivää vuodessa.
Siinä sinun 5€ jäätelöpalloja myyvässä kopissasi istuu poikkeuksellisen hyvin viimeisimpiin tiktok-haasteisiin perehtuneitä tyttöjä kun paria helteistä lauantai- ja sunnuntai-iltapäivää lukuunottamatta (jolloin sinä olet liikkeellä) asiakkaita käy pari tunnissa. Toinen niistäkin vilkaisee hinnat ja häipyy.
Kaksi jäätelöä olen jäätelökioskilta tänä kesänä ostanut. Useamminkin olisin voinut ostaa, mutta noilla hinnoilla en kyllä sentään jonota. Ja jonoa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kävin K-marketista Kukkis-tuutin 0,79 senttiä. Hyvin lähti jäätelötuska.
Tuskin tuo on kermajäätelöä, halvimmat sisältää ties mitä, en pysty syömään, yrjö lentää.
Jymy, Madagaskarin vanilja on suosikkini. Ehtaa jäätelöä.
Minäpä ostin perkele jäätelökoneen ja teen kesätötteröt ihan itse hähähäää! Vohveliraudalla vohvelit ja kuivatan ne muotissa muotoon. On hyveä.
tämä KESKON ja S-RYHMÄN aivopesemä kansa ei ansaitsekaan muuta kuin ylihinnoiteltua ruokaa. Avaisitte silmät mutta ette tajua, MAMMUTTImarkkinoilla säästää jopa EURON
"Miten pidät jäätelön kesällä kylmänä?"
Luulisin että ihan jäillä se noissa jäätelökärryissä on yleensä tehty. Akkukäyttöinen pakastin olisi ehkä nykyaikainen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi jäätelöä olen jäätelökioskilta tänä kesänä ostanut. Useamminkin olisin voinut ostaa, mutta noilla hinnoilla en kyllä sentään jonota. Ja jonoa on ollut.
Varmaan kymmenen tullut ostettua ja sen verran on asiakkaita näyttänyt olevan joka paikassa, että hintaa ei ainakaan liikaa ole. Huimat ~40 euroa mennyt, sillähän ryyppäisi baarissa jopa kolmekin tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Koko perheelle jäätelöt olis jo 25 euroa.
Jää ostamatta.
Eka kerta, kun tajusit 5 henkinen perhe tulee kalliimmaksi, kuin 1 ?
Mutta ei! Joka reikään saa laittaa rahaa päivän mittaan, ja lopuksi on mennyt ulkomaanmatkaa vastaava summa, yhdessä päivässä kotimaisessa huvipuistossa.
Juuri tämä.
Kun 4-henkinen perhe viettää kotimaassa yhden päivän missä tahansa kohteessa jossa täytyy yöpyä niin rahaa kuluu summa jolla maksaisi toisen aikuisen viikon pakettimatkan etelään vähintään kolmen tähden hotelliin.
Kahden kotimaisessa kohteessa vietetyn lomapäivän hinnalla pääsevät jo molemmat aikuiset viikon lomalle etelään.
Jos lapset ovat vielä -50% iässä niin kolmannen suomalaisen kesälomakohteen jälkeen rahaa on palanut koko perheen etelänloman verran.
Kaataako oikeasti kesän budjetin jätskipallot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Koko perheelle jäätelöt olis jo 25 euroa.
Jää ostamatta.
Eka kerta, kun tajusit 5 henkinen perhe tulee kalliimmaksi, kuin 1 ?
Ei meillä ainakaan itselleni ole tullut yllätyksenä se kuinka paljon kaliimpaaa on ruokkia useampi henkilö, vaikka joskus kauhistelemme hintoja. Kyllä sitä pari kolme kertaa voi ostaa kunnon jätskipallot kesällä. Tänäänkin piti mennä, mutta liian tuulista ja kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitän itse enemmän huomiota jokapäiväisten elintarvikkeiden hintaan.
Sen kerran kun käydään lintsillä tai muuten hauskaa pitämässä, on ihan yksi hailee maksaako jäätelö 5 vai 3 euroa.
No mut älä tuota ääneen sano. Olisihan se kivempi silloinkin päästä kolmella, eikä viidellä eurolla, varsinkin jos useammalle ostaa. Tuonhan varaan tietenkin lasketaan vähän, että kerran kun siellä ollaan niin voi hinta olla mikä vaan.
Olisi kiva tietää mikä olisi reaktio jos jengi jättää ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaataako oikeasti kesän budjetin jätskipallot?
Eikö mummo kertonut sinulle tarinaa kansallispukuisesta eläkeläisestä joka lastasi puita hevosensa selkään todeten joka halon kohdalla että "kun kerran jaksat kaikki nämä kantaa niin eihän tämä yksi lisää tunnu missään".
Kun hevosen selkä sitten napsahti poikki eläkeläisen hämmästykseksi tämä meni esittelemään selän katkaissutta halkoa mersuaan korjaavalle kaverille. Sekään ei tajunnut miten ihmeessä tuolla saattoi olla mitään vaikutusta kun se ei paina juuri mitään.
Ulkonasyömisissä ne kulut oikein kertaantuu lapsiperheille. Turha sitä itkeä. Joskus menee koko porukalla ja joskus vain osa porukkaa esim. ostosten lomassa. Oliikiva nähdä 8-henkisen perheen ravintolalasku.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole jonoja, kun ei niissä kukaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Apua pelottaa jo etukäteen kun on luvattu kummilapsille lintsipäivä😰
Paikalla olevat aikuiset eivät tarvitse jäätelöä.
Kotona voi syödä hernesoppaa tms. pari viikkoa. Ei siinä nyt muu auta.
Kiinnitän itse enemmän huomiota jokapäiväisten elintarvikkeiden hintaan.
Sen kerran kun käydään lintsillä tai muuten hauskaa pitämässä, on ihan yksi hailee maksaako jäätelö 5 vai 3 euroa.