Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeellinen keskeytys.. Pitääkö olla yötä??

Vierailija
01.02.2007 |

Eli alkuvaiheeseensa on jo jääny tuo kehitys pienellä.. Ja tarjottiin joko lääkkeellistä tai kaavintaa.. Lääkkeellinen houkuttais enemmän kun en tykkää ajatuksesta, että ronkitaan ja pelkään nukutusta!

Pitääkö lääkkeellisessä jäädä yöksi?? se ei nimittäin onnistu..

Onko kaikki päässeet kotiin tarkkailuajan jälkeen vai onko tapauksia jossa joutunut jäämään yöksi!??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi olla kohta edessä.. :(

Kaavinnan olen kokenut, ja se oli " helppo" toimenpide. Nopeasti pääsi pois, eikä vuotoa juurikaan ollut. Silti olen miettinyt että en kahta kertaa mielelläni kaavintaan menisi, eihän sitä tiedä mitä vaurioita tulee :(

Vierailija
2/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiin vaan lääkkeet ja ohjeet ja passitettiin kotiin. Yhtä helvettiähän se oli, mutta tuskin sen kovin mukavaa kuuluisikaan olla. Sairaalloiset kivut ja TODELLA runsasta vuotoa, pahoinvointia...sainoinkuvaamatonta. Kaavinnassa ei sentään tartte itse olla korjaamassa pois sitä tavaraa mitä vuodon mukana tulee. Näin sitä ihminen ottaa vastuuta teoistaan ja joku vielä kehtaa abortin tekijöitä arvostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutus on nopea " humautus" , itse olin ihan tokkurassa jo saliin mentäessä ja nukuin pitkään nukutuksen jälkeen ja siitä herättyäni pääsin kotiin. Vuotoa ei juuri ollut ja mahaan ei koskenut.

Ehkä itse valitsisin kaavinan jos pitäisi valita.

Vierailija
4/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keväällä tuulimuna, jonka ulostuloa avitettiin lääkkeillä. Olisi sieltä kuulemma poistunut ilmankin, mutta nopeampi kai lääkkeillä?

Helvetinmoiset kivut, pari panacodia mitkä sieltä sain eivät riittäneet ollenkaan. Verta tuli saavista kaataen koko illan, jouduin olemaan vaan vessassa. Seuraavana päivänä ei enää sattunut, mutta jälkivuoto kesti 6 viikkoa(!!).

Jos joskus vielä itselläni sama tilanne edessä, niin valitsisin kaavinnan. Käsittääkseni nopeampi toimenpide.

Vierailija
5/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman tunnin Jorvissa ja pääsin kotiin. Verta tuli kuin saavista kaatamalla ja raskausmateriaalia. Muutaman päivän päästä alkoi supistukset ja lähdin Peijakseen päivystykseen. Istukka oli jo aika iso ja kun se tuli ulos, kivut loppuivat. Supistukset oli verrattavissa synnytysupistuksiin ja kestivät neljä ja puoli tuntia. Suosittelisin kaavintaa ellei viikkoja ole tosi vähän.

Vierailija
6/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti houkuta kovien kipujen kanssa olla ja jos ei vaikka tulekaan sitten pois ja joutuu joka tapauksessa kaavintaan..

ap

Vierailija
7/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavinta on oikeasti todella helppo ja pieni toimenpide potilaalle ja sen jälkeen ei jälkivuotoja ku nimeks eikä kipuja yms ällöttävää. Nukutus on miellyttävä kokemus, itse pelkäsin ihan turhaan. Samana päivänä pääsee pois. Valitse kaavinta ehdottomasti! Lääkkeellisessä lisäksi se riski, että kohtu ei tyhjene kunnolla ja tulee tulehduksia yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi