Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Miksi olet hereillä lauantaina tähän aikaan?

Vierailija
06.07.2024 |

Minä heräsin pari tuntia sitten. Kiva kun sataa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse unta kuin 6 tuntia. Katselen kun nuoriso tulee kotiin. Nykyään ne tulee krapulassa ja pilvessä kotiin. Ennen ne tuli saaneen näköisenä kotiin.

Vierailija
22/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule uni. Stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule uni. Stressiä.

Mikä stressaa?

Vierailija
24/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule uni. Stressiä.

Mikä stressaa?

Hallitus

Vierailija
25/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule uni. Stressiä.

Mikä stressaa?

Hallitus

Miksi

Vierailija
26/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu oli käyny hakemassa naapurista kosanderia niin aloitettiin päivä kirkkaan seurassa. Ai että namskis ja maiskis.

Vierailija
27/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nukkumista, mutta vaihdevuodet ovat vieneet senkin ilon.Joten olen valveilla, lojun sängyssä ja laiskootelen sen ajan mitä ennen olisin nukkunut.

Olen hyvin laiska, mukavuudenhaluinen ja hidasliikkeinen. Ja tyytyväinen asioiden tilaan. Eikä mua haittaa se, että toiset ovat tehopakjauksia jotka ovat jo tähän aikaan teneet suursiivouksen, käyneet salilla, leikanneet oman ja naapurin nurmikon, leipaisseet siinä sivussa karjalanpiirakat jne. Sehän on vaan hienoa.

Vierailija
28/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unirytmi on käänteinen yötöiden takia, heräsin eilen illalla puoli kakstoista. Vois yrittää mennä puolen päivän jälkeen nukkumaan, jospa sitä sais nukuttua taas iltaan/alkuyöhön. En ala parin yön vapaiden takia (pe/la ja la/su yöt vapaita) kääntämään rytmiä. Ja sit sunnuntaina myöhäisillasta/alkuyöstä töihin. 

Vierailija
29/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yön töissä ja juuri tässä sulattelen aamupalaa ennen kuin menen nukkumaan.

Vierailija
30/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla mutta unirytmi opettanu heräämään ajoissa 

Vierailija
31/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä. Vähän saisi rytmi muuttua näin lomalla, mutta jos ei niin ei haittaa. Aikaiset aamut on ihanan rauhallisia. Mihinkään ei voi vielä mennä tai mitään kovaäänistä tehdä niin voi vaan lukea tai olla puhelimella ja olla rennosti.

Mutta välillä tämä voi olla odotteluakin että kaupat aukeaa ja pääsee asioille.

Vierailija
32/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin puol 6. Kävin lenkillä ja nyt lämpiää aamusauna. Sen jälkeen kahvit ja aamupala.

Minä teen päinvastaisessa järjestyksessä, paitsi kahvia en juo

Vierailija
33/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin myös ajoissa kuuden aikaan ja pakkailen laukkuja. Ajan kohta mökille. Juon aamukahvin nyt rauhassa.

Vierailija
34/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viideltä heräsin. Mökin sitassa naputtelen, mies nukkuu vieressä vielä. Pelasin sanulia ja luin digihesarin.

Ei juma, lähtee mökille ja on sielläkin digilaitteiden orja.

Ei lainkaan puhelinta, kun ollaan luonnossa!

Vierailija
35/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska töihin pitää herätä viiden jälkeen ja rytmin kääntymiseen menee nämä pari aamua ja vasta maanantaiaamuna nukuttais pitempään. Siksi. 😤

Nytkin väsyttää ihan vietävästi, mutta uni vaan ei enää tullut. Kaksi tuntia sitä yritin. Viikonloppuiltaisin ei kuitenkaan huvita mennä jo yhdeksältä sänkyyn, kun ei muukaan perhe mene. Kuljen siis taas silmät ristissä koko päivän saamatta mitään aikaiseksi. 

Vierailija
36/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hotellissa. Nyt laittautumaan ja kohta aamupalalle. Menen tänään paistamaan muurinpohjalettuja.

Hyvää viikonvaihdetta ja kesää 💛

Vierailija
37/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin kuudelta. Aamupala syöty ja kahvi vedetty naamariin. Nyt lähen salille. Koska en ole alkoholisti jonka tarvitsee päteä krapulaa tai laiska joka nukkuu puolipäivään asti.

Ja muita syitä et keksi, miksi aamulla voisi nukkua? Oletko kuullut yötöistä, sairauksista, valvottavista vauvoista tai muusta, joka estää yöllä nukkumisen?

Tai jos se aamun nukkuja on tehnyt salitreeninsä vaikka puolenyön aikaan. Hän voisi ehkä todeta, että ennen puoltayötä nukkuvat ovat laiskoja.

Vierailija
38/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu klo 6:00 - 6:30, oli arki, pyhä tai loma.

Vierailija
39/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viideltä heräsin. Mökin sitassa naputtelen, mies nukkuu vieressä vielä. Pelasin sanulia ja luin digihesarin.

Kyllä mulla on mökilläkin tapana lukea Hesari aamulla. Nykyään se on kännykässä. Käyn myös tällä palstalla sekä aamulla että ruokalevon aikoina, samoin selaan Hesarin juttujen kommentit, oikotien asunnot ja forecan sään.

Vierailija
40/63 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on mökilläkin tapana lukea Hesari aamulla. Nykyään se on kännykässä. Käyn myös tällä palstalla sekä aamulla että ruokalevon aikoina, samoin selaan Hesarin juttujen kommentit, oikotien asunnot ja forecan sään.

En todellakaan ymmärrä. Miksei voi vain nauttia ja kuunnella luonnon ääniä, liikkua ja rauhoittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi