Mitä kissasi tekee juuri nyt?
Kommentit (17)
Ei mitään
Minulla ei ole kissaa
Kiitos kuitenkin kysymästä
On mummolassa hoidossa. 😢 Viimeisimmän kuvan perusteella makoili istumatyynyllä tyytyväisenä ja oli lihonnut silminnähden. Mummoihin ei voi luottaa ruokkimisessa - tai kissan mielestä varmaan mummoihin voi nimenomaan luottaa. Kun kuulee että kotona odottaa dieetti niin karkaa varmaan takas mummolaan.
Nuolee turkkiaan. Ottaa nyt ensin pienet unet ja sitten alkaa yövaeltelu.
Toinen tuijottaa vaativasti ja haluaa herkkuja. Toinen nuolee turkkia ja pebaa.
Makoilee minun päällä etutassut sievästi vierekkäin. Kehrää ja katsoo minua. Odottaa silittämistä. :3
Seniori istuu kynnyksen päällä ja seuraa, mitä teemme. Juniori on omassa kolossaan sohvan alla nukkumassa.
Toinen jahtaa ja syö kaikki hyttyset mitä mökillä on, toinen keikkuu kiikkustuolissa.
Katsoo välillä televisiota ja välillä minua. Miettii selvästi että ei kai vielä lisää jalkapalloa?!
Ensin testasi uutta rahia, sen jälkeen söi ja nyt kävi laatikkoonsa nukkumaan.
Lähti pitkästä aikaa ulos, vanhukselle on ollut liian kuuma ulkona ja nyt nauttii kun sateen jälkeen on raikasta. Katsoo kun siilit tuli iltapalalle.
Raapi sitä sohvan nurkkaa jossa olin istumassa jotta siirtyisin pois, ja meni sitten paikalleni nukkumaan.
Hyppäsi juuri sohvalle viereeni kehräämään.
Katselee jalkapalloa siristetyin silmin etutassut puuhkassa.
Nyt kissa tuli sisään ja siili nukkuu kuistilla kissan tyynyllä. 😺
Lähti jo päivällä jonnekin hurvittelemaan, luulen, että jollekin festareille, kun otti vähän evästä mukaan kaapista.