Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun kirjoittaminen jumittuu?

Vierailija
05.07.2024 |

Kävely, lomamatka vai puutarhan hoitaminen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se jumittuu? kirjoitatko jotain, mitä ei pitäisi kirjoittaa?

Vierailija
2/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lle kirjoittaminen vai? Kun ei keksi enää uutta trollattavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan chatgpt:n laulamaan.

Vierailija
4/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kävelemässä korttelin ympäri ja hengitä syvään.

Vierailija
5/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia. Niin ne kirjat ja artikkelit on ennenkin tehty.

Vierailija
6/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin kandi- ja gradutyöni yöllä. Ihmisten aivot nimittäin toimivat tällöin luovemmin kun itsekriittisyyttä ohjaava aivojen osa on "nukkumassa". Sitten kirjoitussession jälkeen nukun yön yli ja korjailin edellisen yön kielioppi- ja kirjoitusvirheet yms. päivällä.

Vierailija
7/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tekee muuta kuin vainoaa tällä palstalla 24/7?

Vierailija
8/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitin kandi- ja gradutyöni yöllä. Ihmisten aivot nimittäin toimivat tällöin luovemmin kun itsekriittisyyttä ohjaava aivojen osa on "nukkumassa". Sitten kirjoitussession jälkeen nukun yön yli ja korjailin edellisen yön kielioppi- ja kirjoitusvirheet yms. päivällä.

Minä tein samoin, mutta tuosta aivojutusta en ole kuullutkaan. Onko faktaa?

Vierailija
9/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kävelemässä korttelin ympäri ja hengitä syvään.

Tupakointi on varmaan vienyt kävelykyvyn?

Vierailija
10/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt hermolomalla kirjoittamisesta eli elämäni traumakokemusten ja viranomaisiin liittyvien rikosten selvittämisestä pari vuotta. Materiaalia jota pitäisi läpi käydä ja selvittää myös oikeusprosessin kautta on pauttiarallaa kymmeniä tuhansia sivuja,satatuhatta menee rikki piakkoin. Olen kirjaimellisesti istunut koneen ääressä 24/7 eli 24 tuntisia päiviä enemmän kuin jaksan laskea. Eräänä päivänä vain napsahti ja sen jälkeen olen tarttunut vain pulloon kirjoitus työn sijaan. En osaa auttaa aloittajaa muutoin,kuin sanomalla,että (nopeatempoisen tai raskaan)musiikin kuuntelu vaikeimpina hetkinä kun kirjoitat vaikka tuntuu ettet enää jaksa,ulos lähteminen nimenomaan luontoon(halaa puita,katsele kukkia,kuuntele lintuja),ahdistuksen huutaminen ulos niin lujaa kuin voit ja vaikka patjan hakkaaminen,ovat hyviä keinoja purkaa ahdistusta. Jos aivosi sensijaan jumittuvat vain väsymyksen vuoksi,sinä vain pidät tauon ja teet asioita,jotka inspiroivat juuri sinua tuottaaksesi tekstiä,antavat ideoita,lisäävät luovuuttasi. Pieni vinkki silti; älä koskaan varasta ystäviltäsi lauseita,ideoita suoraan kopioituina tai esittele heidän antamiaan oivalluksia ominasi. Sellainen on äärimmäisen halpamaista ja ala-arvoista.

Vierailija
11/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein samoin, mutta tuosta aivojutusta en ole kuullutkaan. Onko faktaa?

On faktaa,kuukkeli auttaa lisätiedoissa. Itse aina ollut yöpyminen, henkisyys ja energia tasot korkeimmillaan,kun maailma ympärilläsi nukkuu tai on vasta heräämässä. 

Vierailija
12/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää taukoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän