Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertit, miten vedätte rajoja kun joku haluaa nähdä liikaa?

Vierailija
05.07.2024 |

Minulla on ihmisiä, jotka ehdottelee paljon enemmän näkemisiä, kuin itse jaksaisin. Esim. lapsuusperheen jäsenet. Itse olen erittäin introvertti, kenties jopa asperger. Jaksan todella harvoin nähdä ihmisiä, varsinkaan puheliaita ekstrovertteja. Läheisten ihmisten kyselyt ja tarpeet stressaa välillä tosi paljon. Minulla aktivoituu joistakin ihmisistä sellaisia mielikuvia, että työnnän heitä pitkällä kepillä pois, koska ahdistun heidän kyselyistään yms. 

Miten te muut erittäin introvertit ihmiset kestätte painetta, kun ihmisiin pitäisi pitää enemmän yhteyttä, kuin haluatte? Ja läheiset ihmiset voi kokea sen niin, että se on rakkaudettomuutta tms.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, me oikeat introvertit emme ole tekemisissä ihmisten kanssa. Nykyisin moni nainen luulee olevansa introvertti, kun se on trendikästä.

Totta. Naisilla on ihme vimma larpata introverttiä.

Naiset juoksee aina trendien perässä. Jos nainen sanoo olevansa introvertti, mutta sillä on kavereita ja Instassa 2000 seuraajaa, niin ei todellakaan ole introvertti.

No ihan hyvin voi olka introvertti. Hän ei vaan jaksa tavata ihmisiä oikeassa elämässä, mutta netissä voi olla hyvinkin aktiivinen.

Vierailija
22/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen. Soitan illalla takaisin niin usein ne extempore näkemishalut on laantuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi