Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu miehen kanssa, joka ei pidä yhteyttä

Vierailija
05.07.2024 |

Voiko mies oikeasti olla tosissaan, jos hän haluaa pitää yhteyttä tosi harvoin?

Häntä ei oikeasti kiinnosta minun asiat tai mitä mulle kuuluu juuri yhtään. Edellisissä suhteissani olen tottunut, että päivittäin ollaan yhteydessä. Tuntuu omituiselta, että kuitenkin pitäisi suhdetta yrittää. 

Mietteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tuollaisen kanssa :D Ihanaa on kun nähdään. Voi toimiakin, mutta vain jos olet onnellinen. Itse tarvitsen niin paljon omaa tilaa, että meillä homma toimii.

Vierailija
2/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies ei rakasta sua ja tuskin tulee koskaan rakastamaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta seurustelulta eikä ainakaan rakkaudelta 

4/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vaan koe tarvetta kyseä kuulumisia ihan joka ikinen päivä. 

Vierailija
5/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastua joka yhteydenotolla uudestaan ja uudestaan

Vierailija
6/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 7 vuotta suhteessa jossa oli suurin piirtein noin. Jostain syystä se ei mua häirinnyt suhteen aikana. Eikä se nytkään mua häiritse mutta nyt kun olen aivan toisenlaisessa parisuhteessa, olen tajunnut kuinka vinksahtanut koko edellinen suhteeni oli. Miten sitä ei tajunnutkaan sen aikana? 

Vierailija
7/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kivaa olisi usein saada viestejä mutta kokemus on että säännölliset viestittelijät viestittävät työkseen muillekin naisille ja todella ahkera viestittelijä oli aina kännissä. Harvoin miehistä löytää kaikilla tavoilla ihanneyksilön vaan paljon on yleensä vikojakin, jotka saa kaupan päälle.

Vierailija
8/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muita naisia joten olet varalla.

Vierailija
9/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kovemmaltakin kynäilijältä jutut loppuvan kesken jos joka joka päivä pitää raportoida ja tehdä tikusta asiaa...

Vierailija
10/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kovemmaltakin kynäilijältä jutut loppuvan kesken jos joka joka päivä pitää raportoida ja tehdä tikusta asiaa...

Me soitetaan monta kertaa päivässä silloin kun ei olla yhdessä. Ihan arkisia kuulumisia vaihdetaan. Musta se on ihanaa. Koen olevani osa mieheni arkea vaikka fyysisesti olenkin muualla. Ja hän on osa mun. Hän on elämäni suuri rakkaus ja minä hänen. 

Ja kun edellisessä suhteessani lähetettiin viesti tai pari noin joka kolmas päivä ja soitettiin 7 vuoden aikana ehkä 5 kertaa yhteensä... niin olihan se ihan surkee esitys suhteeksi. Sinne meni 7 vuotta elämästä :) 

T. Tuo yksi vastaaja ylempää 

Vierailija
11/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile niin, että et itse ota yhteyttä etkä lähesty millään tavalla. Jätä toiselle sen vuoron. 

Vierailija
12/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me soitetaan monta kertaa päivässä silloin kun ei olla yhdessä. Ihan arkisia kuulumisia vaihdetaan. Musta se on ihanaa. Koen olevani osa mieheni arkea vaikka fyysisesti olenkin muualla. Ja hän on osa mun. Hän on elämäni suuri rakkaus ja minä hänen. 

Ja kun edellisessä suhteessani lähetettiin viesti tai pari noin joka kolmas päivä ja soitettiin 7 vuoden aikana ehkä 5 kertaa yhteensä... niin olihan se ihan surkee esitys suhteeksi. Sinne meni 7 vuotta elämästä :) 

T. Tuo yksi vastaaja ylempää 

Miksei yhteenmuutto tullut puheeksi ja kuinka usein tapasitte?

Vierailija
13/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka usein sitten olette yhteydessä? En itsekään kaipaisi mitään päivittäistä yhteydenpitoa, mutta jos toisesta kuuluu tyyliin kerran kuukaudessa, niin voihan sitä vähän kyseenalaistaa ollaanko edes oikeasti missään parisuhteessa.

Vierailija
14/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat suhteelta jatkuvaa yhteydenpitoa, mutta hän ei koe sitä tarpeelliseksi, tai jopa ahdistuu siitä, ette ole toisillenne sopivat kumppanit.

Vierailija
15/15 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se mies ei rakasta sua ja tuskin tulee koskaan rakastamaankaan.

Tämä niin totta. Itse olen nainen ja itselleni tosi vaikeaa nyt vanhempana enää löytää mieleistä kumppania. Viimeisten "yritysten" kanssa minä olen toiminut juuri noin, en ole jaksanut pitää yhteyttä, harvoin itse laittanut viestiä tai muutoinkaan ottanut yhteyttä. Usein vielä ärsyttänyt, kun mies pistää liian tiheään viestiä. Sitten kun olen saanut sanottua, että tämä ei toimi, olen tuntenut pelkästään helpotusta. Kaiholla muistelen nuoruusaikoja, silloin vielä ihastusta oli useinkin ilmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän