Miten kauan odottaisitte vastausta tekstarikin ennen kuin alkaisitte ärsyyntyä?
Kommentit (7)
En ärsyynny. Jos ei tule vastausta, ei tule ja se siitä.
Oliko siinä joku kysymys, johon olisi pitänyt vastata? Jos oli ja vastauksella onjotain informaatio-arvoa (ei siis pelkkä "miten menee?") niin olisin a) pyytänyt vastausta siihen mennessä kun se tarvittiin ja b)kysellyt perään vähän ennen sen ajan päättymistä.
JOllei ollut, en odota vastausta ollenkaan. Toinen viestittelee sitten kun se on hänelle ajankohtaista ja minä sitten kun se on minulle - ei ole olemassa mitään vastausaikasääntöjä. Ei mun ole tarkoitus eikä tarpeen sitoa tuttaviani tai ystäviäni ja rasittaa heitä millään vastauspakoilla, vaan tuottaa kaikille iloa siinä tahdissa kuin meille molemmile sopii.
sano sille että oot odottanut jo kuukauden vastausta ja että olisi kiva saada se.
Jos edellyttää vastausta eikä sitä kuulu, kannattaa laittaa uusi viesti tai peräti soittaa.
Noin viikon, jonka jälkeen toinen yhteydenotto. Yleensä siis soitto ja siitä muutaman päivän perästä viesti. sitten viikon verran väliä ja toinen yritys. Kolmannen soitto-viesti parin jälkeen jään odottamaan enkä ole viestinnässä aloitteellinen.
En ärsyynny, mutta petyn kyllä. Itsellä on periaate, että viestiin vastataan heti jollain tavalla eli vaikka hymiöllä tai palaan asiaan myöhemmin.
Tekstariin.