Miehet vastatkaa rehellisesti.....
Kiinnitättekö enemmän huomiota, jos naisella (oletetaan, että kasvoiltaan / vartaloltaan samantasoisilla) on yllään värikkäät vai beiget vaatteet? Kumpi kiinnostaa tai viehättää enemmän?
Kommentit (87)
Vastaan.. silmien väri kiinnostaa enemmän.
Toisaalta hymy on lyhyin matka kahden ihmisen välillä.
Nuo jos yhdistät niin olet jo aika lähellä onnistumista ja kiinnostuksen herättämistä.
Tai mistä minä miehenä mistään tiedän paskaakaan. Kysy vaan yksinäisiltä naisilta, ne kyllä tietää kaikesta kaiken.
Itseasiassa tiedän, että on vain kahdenlaisia naisia.. niitä jotka valehtelee kaiken aikaa ja sitten niitä jotka eivät koskaan puhu totta.
Se on se juttu..
Vierailija kirjoitti:
Nämä on varmasti pitkälti alitajuisia juttuja, eli ei ihmiset ehkä osaa niitä tiedostaa ja silleen vastata.
Kai aika monet tutkimukset viittais kuitenkin siihen, että esim. punainen väri mielletään eroottisempana kuin joku beige tms. Jos miettii naista vaikka jossain beigessä kotelomekossa vs. punaisessa (ja jos lisätään vielä punainen huulipuna), niin veikkaisin punaisen näyttävän seksikkäämmältä.
Oliko tämä miehen vai naisen kirjoittama kommentti?
En varmaan tietäisi itsekään kun en tiedä millainen väri beige on?
Vierailija kirjoitti:
Nuo jos yhdistät niin olet jo aika lähellä onnistumista ja kiinnostuksen herättämistä.
Tai mistä minä miehenä mistään tiedän paskaakaan. Kysy vaan yksinäisiltä naisilta, ne kyllä tietää kaikesta kaiken.
Itseasiassa tiedän, että on vain kahdenlaisia naisia.. niitä jotka valehtelee kaiken aikaa ja sitten niitä jotka eivät koskaan puhu totta.
Se on se juttu..
Kivasti kirjoitettu vastaus, kiitos. Et kuitenkaan miehenä vastannut aloituksen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on varmasti pitkälti alitajuisia juttuja, eli ei ihmiset ehkä osaa niitä tiedostaa ja silleen vastata.
Kai aika monet tutkimukset viittais kuitenkin siihen, että esim. punainen väri mielletään eroottisempana kuin joku beige tms. Jos miettii naista vaikka jossain beigessä kotelomekossa vs. punaisessa (ja jos lisätään vielä punainen huulipuna), niin veikkaisin punaisen näyttävän seksikkäämmältä.
Naisen. En tosin ole hetero, eli katselen itsekin naisia sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen väri naisen päällä on kiihottava, ainakin minulle siis. En tiedä miksi.
Olen kuullut myös pinkin viehättävyydestä? Onkohan se myös puoleensavetävä?
Pinkistä tulee mielikuva bimbosta tai barbiesta. Klisee mutta silti vähän totta. Ehkä se jotain voi viehättää. Etenkin jos etsii vain seksiseuraa
Eivät kaikki naiset ole bimbon näköisiä. Myös hyvin luonnollisen näköinen nainen voi pukeutua pinkkiin. Muuttuuko hänkin silmissäsi bimboksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen. En tosin ole hetero, eli katselen itsekin naisia sillä silmällä.
Arvasin, koska oli liian fiksusti kirjoitettu miehen tuottamaksi tekstiksi :).
Vierailija kirjoitti:
Beige on väri, jota inhoan ehkä eniten.
Tämä vastaus tekee minut erittäin iloiseksi, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kunhan on neitsyt ja tatuton
Tatuoinnit ovat kyllä rumin "väri" mitä ihminen voi yllään kantaa - siitä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen väri naisen päällä on kiihottava, ainakin minulle siis. En tiedä miksi.
Olen kuullut myös pinkin viehättävyydestä? Onkohan se myös puoleensavetävä?
Toimii Erika Vikmanilla
Entäs muilla naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tsekataan onko läski, jos ei tsekataan perse, sitten rinnat, jos vielä OK niin kasvotaan kasvotkin.
Vaatteiden välillä ei paskankaan väliä.
Äläkä vingu, halusit rehellisen vastauksen.
Mä tiedän tämän vastauksen. MUTTA aloituksessa sanoinkin, että jos on kaksi ulkomuodoltaan samantasoista naista ja toisella värikkäät ja toisella huomaamattoman beiget vaatteet, niin kiinnittyykö huomio jompaankumpaa ensin ja miksi?
Ei kiinnity.
Jos nyt nainen pitää valita pelkästään vaatteiden värin perusteella, niin kyllä mä värikkäästi pukeutuvan valitsen. Tulee mielikuva räväkästä ja rempseästä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se juttu..
Kivasti kirjoitettu vastaus, kiitos. Et kuitenkaan miehenä vastannut aloituksen kysymykseen.
Korjaan vastaustani..näin miehenä en koskaan valitse kirjaa kansien perusteella vaan olen kiinnostuneempi sisällön tuottajan ajatuksista, josta muistuikin mieleeni, että on vain kahdenlaisia naisia.. niitä jotka puhuvat koko ajan ja niitä jotka eivät ole koskaan hiljaa.. just keep on smiling.
Kysyin vaimolta, sanoi beige, vastaan siis beige.
Itse etsin vaalean punaiseen pukeutunutta naista sillä jostain kumman syystä haluan löytää aina sen kaikkein pinkeimmän naisen.
Mietin kovin ja lujasti että jos Tukiaisella on värikkäät tai värittömät vaatteet päällään,että kumman valitsisin..ja yht'äkkiä huomasin kuin vaistomaisesti hakeneeni keittiöstä juustohöylän jolla voisin höylätä ranteeni auki. Kysymys siis kuuluukin, että . ONKS PAKKO JOS EI TAHDO?! Ne vaatteet ei oikeasti pelasta tilannetta lainkaan!
Mihin se henkilökemia nyt on unohtunut?
Hra 10 vastasi aika tyhjentävästi. Ei meitä kiinnosta minkä väriseen säkkiin mahtaa olla pukeutunut.