Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vastatkaa rehellisesti.....

Vierailija
05.07.2024 |

Kiinnitättekö enemmän huomiota, jos naisella (oletetaan, että kasvoiltaan / vartaloltaan samantasoisilla) on yllään värikkäät vai beiget vaatteet? Kumpi kiinnostaa tai viehättää enemmän?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pomonikin on sanonut, että olen tyypillinen mies, kun en huomaa asioita. Huomaanhan minäkin naisilla olevan päällään jonkinlaiset vaatteet (harmi, sillä mielelläni katsoisin vaatteiden ohi), mutta ne vaatteet eivät jää mieleen.

Hame on ehkä ainoa joka jää mieleen vaatteista. Nuori mies oon, sillä katselen vain nuoria naisia sillä silmällä.

Vierailija
82/87 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää siltä, että yrittää näyttää hyvältä, ei näytä hyvältä.

Beige voi olla hyvin tyylikäs, mutta jos yrität näyttää uskottavalta beigen avulla, todennäköisesti et näytä.

Beige muuten passaa hyvin yhteen monen värin kanssa.

Se, mikä näkyy ulos, on se, mitä koet sisälläsi. Itsevarmuus ja luontevuus paistaa kaiken läpi.

Kehotan kokeilemaan ja käyttämään värejä. Se luo iloa katukuvaan. Puen tässä juuri pinkkejä housuja.

Kesämekot on kivoja, ihailin juuri ikkunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas nainen on paras nainen.

Vierailija
84/87 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä värit kenellekin sopii on monesta seikasta kiinni kuten tukan ja ihon väri ja kehon muoto. Punaista väriä pidetään agressiivisena ja esim opekoulutuksessa jopa kiellettiin opettajia pukeutumasta punaiseen. Joku muu väri puolestaan saataa olla rauhoittava. Kyllä punanen varmaan on seksikäs väri mutta ei todellakaan sovi kaikille naisille ja on niitä jotka eivät voi sitä ollenkaan käyttää. Sitten on eroja siinä että minkälainen punainen. Ne joille punainen ei käy saattavat sopia punaseen joka on aika sinertävä. Jouluksi moni ostaa jonkun punaisen jouluasun.

Beige on hankala väri. Se vetää monen ihan kalpeaksi. Beige voi sopia esim ulsterityyppisiin takkeihin, ehkä villapuseroihin ja -takkeihin. Jotain epämiellyttävää on beigeissä pitkissä housuissa. Mahtaisiko johtua siitä että se on aika lähellä sitä väriä minkälaisena iho koetaan. Näin erään kuvan jossa vanhalla miehellä oli beiget housut ja se ei kyllä ollut mikään hyvä näky eli ei beigejä housuja vanhoille miehille jostain syystä?

Vierailija
85/87 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisesti sanon niin beige ei ole imarteleva väri. Riippuu naisesta kelle sopii, mutta naiset joille ei beige sovi ovat enemmän makuuni.

Enemmän haluttaa, jotka näyttävät kevyt kenkäisiltä näin kesäisin.

Vierailija
86/87 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies tykkää yleensä värikkäästä, tosin mulle sopii värit koska olen tumma. Riippuu varmaan kokonaisuudesta, mikä näyttää hyvältä? Beige näyttää harvoin hyvältä, on jotenki aneeminen sävy. Itse en käytä, eikä edes sovi mulle.

Valkoisesta tykkään.

Vierailija
87/87 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: vaatteilla ei ole väliä, kunhan on hoikka, nätti, muodokas ja neitsyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä