Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teroluteista!

Vierailija
01.02.2007 |

Voisko joku auttaa tässä asiassa: Aloitan Terolut-kuurin, koska kuukautisiani ei ole jostain syystä tullut puoleen vuoteen. Minulle annettiin ohjeeksi ottaa 1 tabletti kierron 15.-24. päivinä 3 kuukauden ajan. Kuulemma 10. pillerin jälkeen kuukautisvuodon pitäisi alkaa parin päivän kuluessa.

Epäselväksi mulle nyt jäi: odotanko sen 10. pilleri jälkeen 15 päivää, ennen kuin aloitan syömään seuraavat 10 pilleriä, VAI odotanko että kuukautisen alkavat, eli n. 2 päivää, ja sitten vasta aloitan seuraavan " satsin" ?

Jos jollakulla on kokemusta Terolutien käytöstä tähän samaan vaivaan niin olisi kiva kuulla... Itse järkeilisin sen niin, että aloitan ottamaan pillereitä taas heti 15. päivän jälkeen edellisistä pillereistä, koska mullahan ei ole mitään varsinaista kiertoa nyt ollutkaan, kun kuukautisia ei ole tullut lainkaan, mutta kun en ole varma.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epäselväksi mulle nyt jäi: odotanko sen 10. pilleri jälkeen 15 päivää, ennen kuin aloitan syömään seuraavat 10 pilleriä, VAI odotanko että kuukautisen alkavat, eli n. 2 päivää, ja sitten vasta aloitan seuraavan " satsin" ?

Siis tarkoitin tietysti: odotanko 2 päivää, että kuukautiset alkavat (jos alkavat) ja lasken vasta sen jälkeen sen 15 päivää.

Toivottavasti joku tajuaa nämä selitykseni.

-ap

Vierailija
2/3 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt nyt 10 päivää pillereitä ja sen jälkeen odotat kuukautiset. Kierron päivä 15 alotat uuden 10 päivän kuurin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltoin tuossa äsken tutkia netistä juttuja noista teroluteista, ja noinhan se tosiaan menee. Kiitos varmistuksesta! :) -ap