Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, miten toimin, mies sikaillut

Vierailija
05.07.2024 |

Mies piti omille ja naapurin lapsille eilen grillibileet. Itse luin yläkerrassa, ja lähdin nukkumaan, en saanut kutsua mukaan, mutten olisi enää klo 21 jälkeen syönytkään enkä varsinkaan hodareita ym.

Aamulla herättyäni kaikki tiskit oli jätetty likaisina tiskipöydälle (astianpesukoneen tyhjennys ei onnistunut), samoin tyyliin salaattia, vesimelonin paloja ja minun itselleni tekemä salaattikastike. Minun viinini oli juotu (mies tietää hyvin, että ostan tölkin ja lomalla sekoitan sitä vichyyn lasillisen lounaan kera tms.). Pöytäliinalle oli kaatunut jotain, ja se oli kylppärin lattialla. 

Mies itse urputtaa aina siisteydestä ja tietää, että itsekin tykkään, kun aamulla on tiskit poissa. Olen nyt lomalla ja hän lähti töihin. Olen tehnyt koko vuoden ison osan kotitöistä.

Annoin lapsille rahaa, että voivat käydä muualla syömässä, koska ei noin törkeässä sotkussa voi elää. Mies itse tulee kotiin pian, koska lähtee toisen lapsen kanssa mökille.

Jätin koko p*skan ja lähdin fillaroimaan, otin kuvat sotkuista. Mitä seuraavaksi, mitä ajattelette tästä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että vastaavassa tilanteessa kukaan perheenjäsen ei siivoaisi minun jälkiäni. Ap

Vierailija
22/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita finkuttaa itseäsi.

Vois auttaa tuohon kireyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tänne on tullut hyviä kommentteja! Jätin siivoamatta ja lähdin pois paikalta. Toivottavasti on siivottu, kun palaan kotiin. Lapset olivat tehneet eilen mitä pyydettiin eli he olivat korjanneet astiat terassilta keittiöön. Mies vain ei tehnyt sen jälkeen mitään. Ap

Jos se tilaa uuden sohvan ikeasta? Olisiko se ok?

Vierailija
24/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole vielä mitään sikailua. Voit ihan kysyä siivoako mies kotiin tullessaan sotkut. Jos teillä on tosi tarkkaa siitä että siivoa omat sotkut. Se alkaa jossain vaiheessa ahdistamaan, että kaikki pitää jakaa tasan 50/50 tarkasti. Oliko lapsilla kivaa vai häiritseekö enemmän sotku? 

Vierailija
25/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää lapsillenne (ja naapurin lapsille) grillibileet ja sinä joudut lepäämään ja nukkumaan, ja et edes olisi ollut tervetullut (?) osallistumaan, vaikka tosin et olisi halunnut syödä mitä oli tarjolla vaan menit nukkumaan ja miehesi hoiti lapset myös loppuillan. Sika!

Miten voi olla että miehesi itsekkäästi järjestää toimintaa lapsillenne ja sinun ei tarvitse osallistua toimintaan/järjestämiseen? Tietysti se että joutuisit seuraavana päivänä siivoamaan jotain aiheutuneita sotkuja on aivan käsittämätöntä, eihän perheenne sotkujen siivoaminen kuulu sinulle mitenkään! Ja miehesi oli vielä juonut sinun alkoholijuomaasi! Täysi sika! Kyllähän kaikki sinun ostamasi ruoat ja juomat ovat sinun ja miehesi ostamat ovat sitten perheen yhteisiä, kuten jokainen normaali nainen ajattelee!

Vierailija
26/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pitää lapsillenne (ja naapurin lapsille) grillibileet ja sinä joudut lepäämään ja nukkumaan, ja et edes olisi ollut tervetullut (?) osallistumaan, vaikka tosin et olisi halunnut syödä mitä oli tarjolla vaan menit nukkumaan ja miehesi hoiti lapset myös loppuillan. Sika!

Miten voi olla että miehesi itsekkäästi järjestää toimintaa lapsillenne ja sinun ei tarvitse osallistua toimintaan/järjestämiseen? Tietysti se että joutuisit seuraavana päivänä siivoamaan jotain aiheutuneita sotkuja on aivan käsittämätöntä, eihän perheenne sotkujen siivoaminen kuulu sinulle mitenkään! Ja miehesi oli vielä juonut sinun alkoholijuomaasi! Täysi sika! Kyllähän kaikki sinun ostamasi ruoat ja juomat ovat sinun ja miehesi ostamat ovat sitten perheen yhteisiä, kuten jokainen normaali nainen ajattelee!

Älä viitsi ap itsellesi vastailla. Tämä on jonkun "kilttiksen" provo. 

Vierailija
27/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kun molemmilla on parisuhteessa omat tontit eli tehtävät on jaettu. Silloin ei tarvitse tapella millon on kenenkin vuoro. Itselle kannattaa ottaa ne tehtävät jotka itseä häiritsee eniten, jos ne on tekemättä.

Tämän jälkeen voit antaa lapsille tehtäväksi tyhjentää esim.  astianpesukonetta ja maksaa siitä viikkorahaa. Voit myös ostaa robotti-imurin imuroimaan tai robotti-ruohonleikkurin leikkaamaan ruohoa. 

Kun parisuhde on jo tulehtunut niin ehdotan, että lähdette parisuhdelomalle. Siellä selviää mikä on suhteenne tulevaisuus 

Vierailija
28/28 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilisin niinkin radikaalia juttua kuin että puhuisin asiasta sen miehen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi