Biden on omasta mielestään mustaihoinen nainen?
" Olen muuten ylpeä siitä, että olen, kuten sanoin, ensimmäinen varapresidentti, ensimmäinen mustaihoinen nainen... joka on palvellut mustaihoisen presidentin rinnalla, Biden sanoo haastattelussa, ilmeisesti viitaten aikaansa Barack Obaman varapresidenttinä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f02738d-ae7f-49ac-b832-ac630aeb66e1
Miksi vanha mies laitetaan tuollaiseen tilanteeseen? Häpeällistä. Vanhustensuojeluilmoitus! VASU!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä. Sillä on jokin muistisairaus. Etenee vaan, stressihän voi tehdä sellasen nopean etenemisen.
Ei muistisairaus, vaan ilmiselvä Parkinsonin tauti. Ihan voi diagnoosin tehdä julkisten esiintymisten perusteella jo.
Huomasitteko, kun "väitellessään" Trumpin kanssa, päätti usein lauseensa sanomalla, pitkän mutinan jälkeen "Anyways"!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, että taas hänellä on mennyt sanat sekaisin.
Jännittää niin jo noissa ulostuloissaan, että sanoo väärät asiat, väärään kohtaan.
Biden tarkoitti tietenkin että: Hän on ensimmäinen presidentti, jolla on ollut mustaihoinen
varapresidentti.
Alkaa jo säälittää tämä. Parasta olis, jos vaimo houkuttelisi hänet luopumaan presidenttiehduusta.
Vaimo taitaa tykätä ihan liikaa asemastaan joten patistaa seniiliä jatkamaan. Noloa miten Jill puhui puolisolleen väittelyn jälkeen, puhui kuin Joe Biden olisi 5-vuotias. Nolo pariskunta.
Mitä se sanoi? Pikku lakritsapatukkani mennään kotiin.
Punavihreät Suomessa kuvittelevat olevansa mustaihoisia nykyään ja siksi käyvät poliittista "rotusotaansa" kantasuomalaisia vastaan. Punavihreät ovat siis itse keksineet tällaisen humpuukin omissa liitulakupäissään. Normaalit ihmiset ihmettelevät tietysti mitä ihmettä taas tätä sairasta vihervassaritouhua..
"Ich bin ein Berliner"
Vierailija kirjoitti:
"Ich bin ein Berliner"
Tämä oli noloa. Berliininmunkki..
Jasuomi-media vaikeneee ennenkuin on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä. Sillä on jokin muistisairaus. Etenee vaan, stressihän voi tehdä sellasen nopean etenemisen.
Ei muistisairaus, vaan ilmiselvä Parkinsonin tauti. Ihan voi diagnoosin tehdä julkisten esiintymisten perusteella jo.
Vaaliväittelyn jälkeen vapisten talutettiin kolme askelmaa alas lavalta. Askelmiin astui sivuttain ja näin tekee parkinsonin tautia sairastava äitini.
Biden on jo siinä kunnossa, että ei pitäisi jatkaa edes nykyisessä tehtävässään. Olisi varapresidentin aika ottaa vastuu ja päästää vanha mies ansaitulle eläkkeelle. Surullista katsottavaa, ja säälittää koko Biden. Kun vertaa neljän vuoden takaiseen on muutos ilmiselvä. Ei tuo edes ole välttämättä varsinaisesti dementiaa, ikä vaan tekee tepposensa. Sellasta se elämä on. Ei tuollainen stressi sovi tuon ikäiselle.
Näkeekö Jill aviomiehessään mustan naisen?
Kaikki kuitenkin tietää mitä Biden tarkoitti. Hän vaan laiskasti muodosti lauseita asioista mitä hänelle tuli mieleen. Eli hän on ylpeä että oli ensimmäisen mustan presidentin varapresidentti ja että hänen varapresidentti on ensimmäinen mustaihoinen nainen kyseisessä virassa.
Saako nykyään olla miksi vaan itsensä ilmoittaa, vai onko se kultuurillista omimista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuitenkin tietää mitä Biden tarkoitti. Hän vaan laiskasti muodosti lauseita asioista mitä hänelle tuli mieleen. Eli hän on ylpeä että oli ensimmäisen mustan presidentin varapresidentti ja että hänen varapresidentti on ensimmäinen mustaihoinen nainen kyseisessä virassa.
En mä ainakaan tiennyt ilman selvennystä.
Itse sanoin jo talvella, että Biden on sairas ja hyvä jos elää enää 4 vuotta. Täälä avaukseni teilattiin välittömästi ja poistui hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Kamala edes ole mustaihoinen, eikö hänen äitinsä ole Intiasta ja isä valkoinen? Vai onko jenkkilässä tapana sanoa mustaihoiseksi jotakin, jolla on vähän valkoista tummempi hipiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Kamala edes ole mustaihoinen, eikö hänen äitinsä ole Intiasta ja isä valkoinen? Vai onko jenkkilässä tapana sanoa mustaihoiseksi jotakin, jolla on vähän valkoista tummempi hipiä?
Isä on musta. Kamala on musta valkoisten näkökulmasta.
Kun Joe kokee olevansa musta nainen, niin kutsuuko Jill miestään hellittelynimillä kuten nokinainen tai hiilikellarin helena?
Ehkä hänellä pätkii? Voiko olla korvamonitori tai muistiinpanot? Ranskalaisia viivoja:
- olen ylpeä - nyt naispuolinen varapresidentti - itse olin mustaihoisen varapresidentti
Huonommat viivat vaan. Sitten ei osannut rakentaa lauseita.
Aivot voivat jumittaa. Muistaa juuri sanoneensa "varapresidentti" ja jatkaa siitä mutta merkitys muuttuu kun puhuukin eri henkilöstä.
Muistin pätkiminen selittäisi miksi yhtäkkiä alkaa jumittaa. "Mitä olinkaan tekemässä"
Eikö Biden saa olla nainen jos niin kokee? Kyllä Suomessa saa 👍