Millä meikkituotteella taiot kasvoillesi ns hohdetta?
Suosittele highliter-powderia jolla huiskit poskillesi hieman hohtoa?
Kommentit (60)
Poskipuna, Nars: Orgasm. Ennen piti vähintään Tukholmaan mennä hakemaan, nykyään saa myös nettikaupasta.
Minulla on tuollainen tokmannilta muutaman euron maksanut halpis, jota satunnaisesti käytän. Se on ollut oikein hyvä herkälle iholleni. Se on puuterirasiaa isompi ja pieni sipaisu sudilla riittää poskipäille. Siinä on myös varjostusväri ja poskipuna. Niitä en ole käyttänyt. Vielä. (miss beauty london contour, blush&highlight trio)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita meikkituotetta, kun hyvällä ihonhoidolla saa kauniin ja kuulaan ihon.
Tämä ei nyt osu, ihoni nimittäin on hyvä ja otsan yhtä juonnetta lukuunottamatta myös sileä, ei näpyn näppyä tms ja silti haluan välillä huiskia hieman hohtoa ja "kimallusta" poskipäilleni. Et ehkä ihan ymmärrä mitä tarkoitan aloituksellani.
Ap
Tämähän on vasta se ihon perustaso, ei kaunis ja kuulas. Harvalla aikuisella mitään näppyjä edes on ja iho voi kuitenkin olla samea ja haljun värinen.
No, ei nyt osunut tämäkään, mutta uskon kun sanot selvästikin omakohtaisella kokemuksella sameasta ja haljusta ihosta.
Ap
Minulla ei ole samea ja halju iho, ja juuri siksi en hohdetuotteita kaipaakaan. Sinä kaipaat ja varmasti ihan syystäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita meikkituotetta, kun hyvällä ihonhoidolla saa kauniin ja kuulaan ihon.
Mitähän tämä hyvä ihonhoito on?
Kerro miten hoidat nyt ja millaisilla tuotteilla, niin katsotaan missä on korjattavaa.
Pesu ja kosteutus.
Minulla vain pesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten hoidat nyt ja millaisilla tuotteilla, niin katsotaan missä on korjattavaa.
Pesu ja kosteutus.
Minulla vain pesu.
Sekin on ihan turhaa jollain tököteillä. Vesihuuhtelu suihkun yhteydessä riittää pitämään hipiän pehmoisena ja hyvänä. Kemikaaleja ei iho kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt osu, ihoni nimittäin on hyvä ja otsan yhtä juonnetta lukuunottamatta myös sileä, ei näpyn näppyä tms ja silti haluan välillä huiskia hieman hohtoa ja "kimallusta" poskipäilleni. Et ehkä ihan ymmärrä mitä tarkoitan aloituksellani.
Ap
Tämähän on vasta se ihon perustaso, ei kaunis ja kuulas. Harvalla aikuisella mitään näppyjä edes on ja iho voi kuitenkin olla samea ja haljun värinen.
No, ei nyt osunut tämäkään, mutta uskon kun sanot selvästikin omakohtaisella kokemuksella sameasta ja haljusta ihosta.
Ap
Minulla ei ole samea ja halju iho, ja
Mikä sua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesu ja kosteutus.
Minulla vain pesu.
Sekin on ihan turhaa jollain tököteillä. Vesihuuhtelu suihkun yhteydessä riittää pitämään hipiän pehmoisena ja hyvänä. Kemikaaleja ei iho kaipaa.
Mulla ei riitä vesipesu. Iho räjähtää jos pesen pelkällä vedellä ja ihonpintaan jää inhottava kalvo.
Lähden kalaan. Muutama suomu poskilla antaa kauniin kiilllon!
Tiedättekö että ne kaikki contourit ja muut kikkailut ja eriväriset viivat näkyvät teidän kasvoilla, eikä hyvällä tavalla? Se kotivessan valossa sipaistu vaalea joku tökötti kulmaluun alle, ja tumma leuan alle ja ohimoille näyttävät kamalilta. Ja överimäärä poskipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesu ja kosteutus.
Minulla vain pesu.
Mulla ei riitä vesipesu. Iho räjähtää jos pesen pelkällä vedellä ja ihon
Oot vaan totuttanut ihon kemikaaleihin ja sen voi totuttaa myös pois niistä.
Mulla naama kuultaa ihonhoitorutiinin avulla (sekoitan kosteuttavan geelin sekaan hieman jojobaöljyä).
Jos haluan poskipäille lisähehkua, käytän ihan vaan jotain kiiltoa antavaa puuteria, esim. tällä hetkellä mulla on käytössä Citymarketista ostettua Catrice-merkin highlighter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesu ja kosteutus.
Minulla vain pesu.
Mulla ei riitä vesipesu. Ih
Lopeta jo. Teen likaista työtä joten pakko pestä Että ihon saa puhtaaksi. Haluatko nähdä miltä näyttää iho missä on likaa, pölyä ja kusta sekä paskaa?? Minä en halua enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että ne kaikki contourit ja muut kikkailut ja eriväriset viivat näkyvät teidän kasvoilla, eikä hyvällä tavalla? Se kotivessan valossa sipaistu vaalea joku tökötti kulmaluun alle, ja tumma leuan alle ja ohimoille näyttävät kamalilta. Ja överimäärä poskipunaa.
Ei ne näy jos laittaa tarpeeksi vähän. Kaikki ei näytä tältä https://i.redd.it/7hgdvamlsl941.jpg
Lumenen Glow primer meikkivoiteen alle
Jos haluan vaan kevyttä hohdetta, niin Lumenen instant illuminizer-tippoja, jos enemmän niin Wet n Wild megaglo highlighting powder.
Poskipuna ja aurinkopuuteri joissa on pientä hohdetta. En käytä erikseen mitään highlightereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Minulla ei ole samea ja halju iho, ja
Tällaista ajattelua saa toistuvilla serkusavioliitoilla ja paimentolaisten satukirjalla päähän lyömisellä.
Sinulla on varmaankin myös koboltinsinistä pigmenttiä silmiesi ympärillä ja persikanväriset luomet viikonloppuisin, kun taas minä huonoihoisena joudun turvautumaan kosmetiikkaan?
Kiitos vinkistä, juuri jokin tuollainen hakusessa, saa laittaa lisääkin suosituksia.
Ap