Millä meikkituotteella taiot kasvoillesi ns hohdetta?
Suosittele highliter-powderia jolla huiskit poskillesi hieman hohtoa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita meikkituotetta, kun hyvällä ihonhoidolla saa kauniin ja kuulaan ihon.
Onko teillä lestoilla päivystysvuorot meikkikeskustelujen varalta? Jokaiseen tulee vastaava viesti ensimmäisten joukossa. Haistakaa meikittömyysaktivistit paska ja tehkää omat ketjunne.
Minä käytän usein Lumenen nestemäistä hohdetuotetta. Kai siinä lukee glow.
Hei, oikeasti, lopettakaa tuo lestoittelu. Minä joka vinkkasin Shimmering skin perfectorista olen lestadiolainen. Minulla olisi jaettavana muitakin huippuvinkkejä todella hyvistä, luonnollisen lopputuloksen jättävistä tuotteista mutta en tiedä viitsinkö enää vaivautua.
Hyvää päivänjatkoa silti minunkin puolestani myös teille palstan masistyypeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita meikkituotetta, kun hyvällä ihonhoidolla saa kauniin ja kuulaan ihon.
Mitähän tämä hyvä ihonhoito on?
Kerro miten hoidat nyt ja millaisilla tuotteilla, niin katsotaan missä on korjattavaa.
Pesu ja kosteutus.
Minulla vain pesu.
Sekin on ihan turhaa jollain tököteillä. Vesihuuhtelu suihkun yhteydessä riittää pitämään hipiän pehmoisena ja hyvänä. Kemikaaleja ei iho kaipaa.
Huutista kun hipille kelpaa kyllä netti ja mammapalstalla lorviminen. Tuu jo alas sieltä korokkeeltas :D
Sinä suloinen lestadiolaisnainen, joka SYDÄMELLISESTI jaoit meikkivinkkisi, mutta ilkeät naiset joukolla kävivät sinua pilkkaamaan ja herjaamaan: OLEN TODELLA PAHOILLANI JA MYÖTÄHÄPEÄ. Älä välitä, kaunis enkeli.
Sinusta tulee hyvä vaimo ja lasten äiti, ehkä jo oletkin.
Ohiksena palstamieheltä.
Tämä palsta on HIRVEÄ.
Ovatko suomalaiset maailman HÄIJYIN KANSA?
Siltä minusta on alkanut tuntua. Samoin irakilaisesta vaimostani, joka jatkuvasti saa ilkeää kommenttia asiakaspalvelussa eikä enää viihdy Suomessa.
Muikulla. Hieron sillä kasvojani ja suomut jääpi iholle.
Vanhassa lehtijutussa Katariina Wuoristo kertoi saavansa hehkua iholle tekemällä kävelylenkin meren rannalla aina ennen tärkeää tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa lehtijutussa Katariina Wuoristo kertoi saavansa hehkua iholle tekemällä kävelylenkin meren rannalla aina ennen tärkeää tilaisuutta.
Toimii aina, eikä maksa mitään. Aina näyttää paremmalta, kun veri kiertää ja on saanut happea.
-Lumene Sävyseerumi joko sellaisenaan tai meikkivoiteeseen sekoitettuna
-Lumene Poskipunapisarat
-Lumene Ihon sävyn heleyttäjä nro 1 honey glow ja kesällä myös nro 2 perfect tan
Näistä saa yhdisteltyinä tosi kuulaan ja kauniin hohtavan tuloksen.
Kevyt, kuulas meikkivoide on itselläni toiminut. Esim Madara skin equal meikkivoide jättää ihon luonnollisen kuulaaksi. Ei siis sisällä mitään shimmeriä tai glowta, mutta tuo jättää terveen, eloisen hehkun kasvoille. Luonnollisestihan iho kiiltää jonkin verran, joten en näe syytä peittää sitä paksulla meikkikerroksella ja sitten taas eri aineella tehdä sitä hehkua.
Käytän myös kai jonkinlaista mattapintaista aurinkopuuteria. Aurinkopuuterilla saa sitten vähän päivetystä kasvoille, mikä mielestäni herättää kyllä kasvot eloon korostaessaan ihon muotoja. Sitä sipaisen vähän varjostuksen/poskipunan omaisesti kasvoille ja esim silmien ulkoreunillekin sitä voi käyttää ja siten luoda enempi 3D efektiä.
Muuten sitten kasvojen puhdistus kasvovedellä ja öljypohjaisella emulsiopuhdistustuotteella. Päälle kasvorasvaa. Tämä auttaa ihon ylläpidossa sitten silloinkin, kun en käytä meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt, kuulas meikkivoide on itselläni toiminut. Esim Madara skin equal meikkivoide jättää ihon luonnollisen kuulaaksi. Ei siis sisällä mitään shimmeriä tai glowta, mutta tuo jättää terveen, eloisen hehkun kasvoille. Luonnollisestihan iho kiiltää jonkin verran, joten en näe syytä peittää sitä paksulla meikkikerroksella ja sitten taas eri aineella tehdä sitä hehkua.
Käytän myös kai jonkinlaista mattapintaista aurinkopuuteria. Aurinkopuuterilla saa sitten vähän päivetystä kasvoille, mikä mielestäni herättää kyllä kasvot eloon korostaessaan ihon muotoja. Sitä sipaisen vähän varjostuksen/poskipunan omaisesti kasvoille ja esim silmien ulkoreunillekin sitä voi käyttää ja siten luoda enempi 3D efektiä.
Muuten sitten kasvojen puhdistus kasvovedellä ja öljypohjaisella emulsiopuhdistustuotteella. Päälle kasvorasvaa. Tämä auttaa ihon ylläpidossa sitten silloinkin, kun en käytä meikkiä.
Puhdistus kasvovedellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii aina, eikä maksa mitään. Aina näyttää paremmalta, kun veri kiertää ja on saanut happea.
Mulla se hehku kestää ehkä vartin.
Paras hehku orgasmilla.
Enkä puhu tuosta vinkatusta poskipunasta.
Helosan on hikisen hehkuni salaisuus. Ei ole mattapintainen meikkivoide.
Tungen siis samaa naamaan, kuin hevosen perseeseen.
Tarkoittaako hohde sitä outoa ja luonnotonta kiiltoa, mikä joillakin on kasvoilla?
Vierailija kirjoitti:
Sinä suloinen lestadiolaisnainen, joka SYDÄMELLISESTI jaoit meikkivinkkisi, mutta ilkeät naiset joukolla kävivät sinua pilkkaamaan ja herjaamaan: OLEN TODELLA PAHOILLANI JA MYÖTÄHÄPEÄ. Älä välitä, kaunis enkeli.
Sinusta tulee hyvä vaimo ja lasten äiti, ehkä jo oletkin.
Ohiksena palstamieheltä.
Tämä palsta on HIRVEÄ.
Ovatko suomalaiset maailman HÄIJYIN KANSA?
Siltä minusta on alkanut tuntua. Samoin irakilaisesta vaimostani, joka jatkuvasti saa ilkeää kommenttia asiakaspalvelussa eikä enää viihdy Suomessa.
Voi, kiitos paljon kauniista sanoistasi! Enhän minä (ainakaan ihan aina... ) mikään suloinen enkeli kyllä ole, mutta kuitenkin perusluonteeltani hyväntahtoinen ihminen.
Ja ei ole minulla vielä puolisoa/lapsia. Toivon kyllä, että joskus olisi! Saa pitää peukkuja puolestani puolison löytämiseksi 😃 vaikka ei tässä mitään hätää tai kiirettä vielä ole!
Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi. Pidän teidän puolestanne peukkuja, että vaimosi kohtaisi täällä Suomessa häntä ystävällisesti kohtelevia ihmisiä. Heitäkin kuitenkin on paljon, vaikka liikaa on myös tylyä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako hohde sitä outoa ja luonnotonta kiiltoa, mikä joillakin on kasvoilla?
Jos tuote on hyvä ja sitä osaa käyttää oikein (useimmiten tarkoittaa sitä, että ei laita liikaa), se ei näytä oudolta tai luonnottomalta vaan iho terveen hehkuvalta ja hyvinvoivalta. Lisäksi saa poskipäät korostumaan kasvoista
Pixi Glow Mist
Essencellä on hyvä ja edullinen hohtopuuteri.
Dior Backstage face Glow palette sävyssä universal. On vähän tyyriimpi mutta täysin hintansa väärti ja kestää käytössä ikuisuuden.
Ihan pirun rasittavaa on näiden ankeuttajien kanssa kun pitäisi olla nauttimatta mistään luksuksesta ja estetiikasta kun kaikki on niin turhuutta ja tuhlausta.