Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö ihmisistä?

Vierailija
05.07.2024 |

En. Ihmisille on seksi ja lisääntyminen niin tärkeitä asioita. Itseäni ei kumpikaan kiinnosta. Olen aseksuaali. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän silloin kun en vihaa heitä. Oliko muita hyviä kysymyksiä ihmisistä?

Vierailija
2/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna voit olla jo eri mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen my little pony ja tänään aion olla kissanainen.

Vierailija
4/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Kaikki eivät pidä täsmälleen samoista asioista kuin minä, mutta se ei haittaa.

Vierailija
5/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän. Kaikki eivät pidä täsmälleen samoista asioista kuin minä, mutta se ei haittaa.

Pidät siis kuitenkin minustakin. Ihan kiva kuulla tämä asia.

Vierailija
6/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suurin osa ihmisistä on sellaisia, että jos tilaisuus tulisi, poistaisin ne muonavahvuudesta ja jemmaisin syvälle maan alle.

Vierailija
7/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne sinua lainkaan, mutta pidän useimmista ihmisistä, joten todennäköisesti tulisimme oikein hienosti toimeen.

Vierailija
8/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne sinua lainkaan, mutta pidän useimmista ihmisistä, joten todennäköisesti tulisimme oikein hienosti toimeen.

Haistan epävarmuutta. Epäilen kuitenkin että saattaisit vahingossa rakastua minuun. Se saattaisi satuttaa sinua vahingossa.

Vierailija
9/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa pitää. 

Vierailija
10/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa pitää. 

Ei kannatakaan.

Vierailija
11/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. En enää ikinä.

Vierailija
12/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistan epävarmuutta. Epäilen kuitenkin että saattaisit vahingossa rakastua minuun. Se saattaisi satuttaa sinua vahingossa.

Tietysti olen epävarma sen suhteen pitäisinkö ihmisestä jota en vielä tunne. Olen epävarma monesta muustakin asiasta, varmasti useimmista asioista.

Olen minä joskus rakstunutkin yksipuoleisesti. Ei mikään mukava tunne, mutta kuuluu elämään.

Vierailija
13/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastan" niin paljon ihmistä, että en pidä ihmisistä.

Vierailija
14/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin sanoi ettei anna itseään ihmisille, koska tietää "mitä" ihmisissä on.  Olemme niin monien tuulten riepoteltavia ja vaikutusten alaisia jne että luottamus on mennyt.

Vierailija
15/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olen epävarma sen suhteen pitäisinkö ihmisestä jota en vielä tunne. Olen epävarma monesta muustakin asiasta, varmasti useimmista asioista.

Olen minä joskus rakstunutkin yksipuoleisesti. Ei mikään mukava tunne, mutta kuuluu elämään.

Ei se haittaa, niin minäkin olen. Voisimme käsitellä näitä sisäisiä haavojamme yhdessä. Miltäs tämä nyt kuulostaa että tapaisimmeko ehkäpä?

Vierailija
16/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suurin osa ihmisistä on tyhmiä ja itsekkäitä ja ärsyttäviä. 

Olen introvertti joten piirini on muutenkin pieni. Haluan vaan positiivisia ja aikaansaavia ihmisiä ympärilleni. 

Vierailija
17/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, niin minäkin olen. Voisimme käsitellä näitä sisäisiä haavojamme yhdessä. Miltäs tämä nyt kuulostaa että tapaisimmeko ehkäpä?

###################

Eihän sitä koskaan tiedä, jos universumi joskus vielä heittää meidän asteroidimme törmäyskurssille.

Haavoja voi kyllä käsitellä täälläkin, kunnes väistämättä keskusteluketju jossain vaiheessa poistetaan.

Vierailija
18/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein pidä. Oon nuolassu, ja siten maistanu, naisihmisen alakertaa. En jotenki tykänny mausta.

Vierailija
19/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oikein pidä. Oon nuolassu, ja siten maistanu, naisihmisen alakertaa. En jotenki tykänny mausta.

Kaipaa ehkä suolaa ja pippuria.

Vierailija
20/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaa ehkä suolaa ja pippuria.

Hieman kaipaa chilii.