Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö ihmisistä?

Vierailija
05.07.2024 |

En. Ihmisille on seksi ja lisääntyminen niin tärkeitä asioita. Itseäni ei kumpikaan kiinnosta. Olen aseksuaali. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikein pidä. Oon nuolassu, ja siten maistanu, naisihmisen alakertaa. En jotenki tykänny mausta.

Kaipaa ehkä suolaa ja pippuria.

Jep. Myös kurkkusalaattia.

Vierailija
22/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain harvoista ja valituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vain harvoista ja valituista.

Olenko tullut kenties valituksi vahingossa?

Vierailija
24/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oikein pidä. Oon nuolassu, ja siten maistanu, naisihmisen alakertaa. En jotenki tykänny mausta.

Mistä alapeukku, häh??!! Maistu oikeesti tosi pahalta, hyi helkkari. En pidä ihmisistä. Pidän enemmän sardiineista. Hyi helevettiläinen, pthyi!

Vierailija
25/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä mutta en halua olla heidän kanssaan tekemisissä. 

Vierailija
26/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukku, häh??!! Maistu oikeesti tosi pahalta, hyi helkkari. En pidä ihmisistä. Pidän enemmän sardiineista. Hyi helevettiläinen, pthyi!

Jätä se maistelu väliin alakerrasta ja keskity olennaiseen. 

Vierailija
27/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän ihmisistä mutta en halua olla heidän kanssaan tekemisissä. 

Pistä silmät kii, älä sano sanaakaan. Oon sun luona silloin.

Vierailija
28/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä. Pidän joistain ihmisistä. 

Vierailija
29/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yksinäisyys?

Vierailija
30/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän suurimmasta osasta ihmisiä, vaikka olenkin introvertti.Se on mun ominaisuus,että saan energiaa yksinolosta ja seuraelämä kuormittaa. 

Vierailija
31/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän suurimmasta osasta ihmisiä, vaikka olenkin introvertti.Se on mun ominaisuus,että saan energiaa yksinolosta ja seuraelämä kuormittaa. 

Sama homma. Olisi mukavaa vaikka pari tuntia päivässä jutella ihmisten kanssa mielenkiintoisista aiheista ja loppupäivän ollamöllöttää yksinäisyydessä.

Vierailija
32/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 % ihmisistä on id...tteja, kuten k0rolla-ajat todistivat!

Vierailija
33/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Olisi mukavaa vaikka pari tuntia päivässä jutella ihmisten kanssa mielenkiintoisista aiheista ja loppupäivän ollamöllöttää yksinäisyydessä.

Eli siis aina kun sulle sopii ja siitä mistä sinä haluat puhua. Sitten näytät ovea etkä enää koskaan vastaa jos et satu olemaan sillä tuulella.

Vierailija
34/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis aina kun sulle sopii ja siitä mistä sinä haluat puhua. Sitten näytät ovea etkä enää koskaan vastaa jos et satu olemaan sillä tuulella.

No ei minulla ole mitään käytännön järjestelyä mietittynä mitän tällaista elämää voisi oikeasti viettää, mutta kuvasin sellaista ideaalia omasta vinkkelistäni katsottuna.

Oikeassa elämässä pitää toki tehdä kaikenlaisia myönnytyksiä, että toisillakin on hyvä olla.

Vierailija
35/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa on yhdentekeviä. 

Osasta pidän paljonkin, joistakin en pidä jonkin tietyn asian takia. Jotkut on ihan ok.

En vihaa ketään koska ei ole syytä, tekoja sen sijaan kyllä voin vihata ja vihaankin.  On asioita joita en koskaan voi hyväksyä ja joita nämä ihmiset ovat tehneet ja tekevät.  Yleensä yritän nähdä ihmisen teon takana.  Esim. nykyaikana ja varmasti näin on ollut aina, nyt vain kaikki tulee paremmin esiin,  on valtava hyvin pahoinvoivia onnettomia ihmisiä  (lue esim. tätä palstaa) jotka sitten osoittavat pahoinvointiaan hyvinkin epäinhimillisillä tavoilla.  Nyt ei puhuta sodista ja vainoista jne joiden takana taas sitten  on vallanhalua yms.

Itsellä on pieni mutta hyvin rakas lähipiiri.  Sitten on hyviä ystäviä ja erittäin mukavia työkavereita ym.  En omaa mitään valtavaa  ystäväjoukkoa mutta he joita on, on sitten rakkaita ja aitoja ystäviä.

Vierailija
36/41 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut, että ajattelen kaikkien ihmisten olevan mulkkuja, ennenkuin toisin todistetaan. Tämä on pettyneen suojakuori. Ikävä olla näin kyyninen. Mutta en halua enää pettymyksiä lisää. 

Vierailija
37/41 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ihmisistä pitänyt enkä oikein lapsista enkä eläimistäkään. En kuitenkaan paha en ilkeä ole koskaan ollut kenellekään. Kyllä aina töissä olen tykännyt käydä, opiskella, kuntoilla, harrastaa, matkustella jne. Mutta en vaan ihmisistä ole tykännyt. Tykkään olla omissa oloissani. 

Vierailija
38/41 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon kauniimpia, mielenkiintoisempia, ihanampia ja haasteellisempia asioita kuin ihmiset. Työ, opiskelu, kuntoilu, kotityöt, luonto, koti, matkustelu, mökkeily, ulkoilu, musiikki, lukeminen, televisio, elokuvat, ruoka, shoppailu, raha, terveys, yksinolo, rauha, vaatteet, sisustaminen jne. jne. Tekevät onnelliseksi. Ei kannata pilata elämää ihmisten kanssa olemisella. Tekevät onnettomaksi. 

Vierailija
39/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN todellakaan. Olen entinen sairaanhoitaja. Näin todellakin, millaisia ihmiset ovat. Nyt olen koodari ja teen etätyö kotoa käsin. En halua olla ihmisten kanssa missään tekemisissä. En halua edes puolisoa enkä lapsia. En laiska ole, mutta en vaan tykkää ihmisistä. 

Vierailija
40/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun myönteisesti kaikkiin, mutta jos huomaan koppavuutta jossakussa, en halua edes tutustua lähemmin.