Siveysvyö miehelle
Onko teidän miehet lukittuja siveysvyöhön?
Jos ei, niin miksei? Ainakin minun mieheni kunnioittaa ja palvelee minua niin hyvin, että lukossa saa pysyäkin. Seksielämäkin on rutkasti parantunut. ^^
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aivan typerää lukita vehje jollain, hyi hlvtti. Mitä jos käy seisomaan niin turpoaako se sinne ja sitten sairaalaan ihmettelemään. Vai onko nämä impotenteille?
Sinä joka et ymmärrä asian pointtia niin googlaile vaikka ajankuluksi. Siveysvyö on kahden ihmisen asia tai avaimenhaltijan ja lukitun. Kuitenkin luet ketjua ja tietämättömyyttäsi kirjoittelet paskaa täälä. Mene vaikka me naiset lehteä lukemaa.
Siveysvyö voi kyllä piristää parisuhteen seksiä kummasti. https://www.sweetkiss.fi/siveysvyo-siveysvyon-kaytto-ja-historia/
Minä lukitsin itse itseni ja seksikin on parantunut kun saa soolona touhuta. Vaimo murjottaa rappukäytävässä, kun sillä ei ole avainta uuteen oven lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lukitsin jo 3 vuotta sitten. Keskiviikkoisin ripustan hänet kattoon käsistä ja piiskaan. Tämä johtuu siitä että flirttaili ja keimaili muille naisille. Nyt on niin nöyrä poika että, voi että. Ei ole asiaa poikien sauna iltoihin eikä muihinkaan kuppikuntiin, kun on siveyvyössä ja perseellä aina piiskanjäljet. Annan kyllä hänelle aina suihin oton piiskaamisen jälkeen Ja pillua saa kun minulle sopii. N36.
Naiseni toi tämän siveveysvyö jutun parisuhteeseemme alkuaikoina. Pikku hiljaa aloin tajuta että hän hauluaa minuun täydenkontrollin. Pikkuhiljaa alkoi tulla kuvioihin kahleet, piiskat ja hän alkoi pukeutua nahkaan ja korkeisiinkorkoihin. Hän vei minut bdsm maailmaan subin roolissa, olen myös hyväksynyt orjan aseman täysin. Nyt 4 vuotta siveysvyössä, teen kaikki kotityöt ja palvelen valtiatartani ja täytän hänen käskynsä. Kaikki siis sai alkunsa siveysvyöstä enkä olisi kuvitellutkaan että nainen alistaa minut piiskattavaksi orjaksi. Mutta nautin jostain syystä alisteisesta asemastani. Veikka 37.
Ainoa syy olla naisten kanssa on pìllu. Tuo vähän niin kuin sotii sitä ideaa vastaan Älä ihmettele jos löydät miehesi joskus sänystä jonkun börjen kanssa.
Monet ovat nykyseksissään niin loppuunpalaneita ja uupuneita ennekuin pääsevät edes sänkyyn asti. Ja kun tätä nykypervouksien määrää senkuin nostetaan ja nuoremmat sukupolvet on ihan 100%seksittömiä.
On tää nykymeininki niin ihan syvältä.
Alistuminen naisen tahtoon on kova juttu. Vaimoni on alistanut minut täydellisesti itselleen lukitsemalla siveysvyöhön. Hän määrää kaikesta ja tekemisistäni esim: kotityöt kuuluvat kaikki minulle. Kotosalla joudun olemaan sukkahousuissa, naistenbodyssä ja panta tietenkin vielä kaulassani. vaimoni ollessa sohvalla saan olla lattialla viltillä hänen jalkojenjuuressa ja useinkin rahina. Hän pitää pitkiäkin aikoja jalkojaan päälläni kun joudun olemaan kontilla. Jos olen oikeen kiltisti saan nuolla häntä. Itse saan laueta noin kerran kk:ssa mutta silloinkin vain runkkaamalla koska minuun hän ei koske. Kodin ulkopuolella olemme niin kuin muutkin normiparit, kuitenkin tiedän alisteisenasemani ja käyttäydyn sen mukaan. M 32.
On ihan ok alistua naiselle. Itse saan nautintoa siveysvyöstä, piiskasta, ja naisen käskyjen täyttämisestä.