Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän ujous sängyssä

Vierailija
04.07.2024 |

Ennen seksiä hänen pitää käydä sheivaamassa ja suihkussa usein. On todella epävarma kehosta muutenkin, vaikka olen koko suhteen kehunut. Esimerkiksi painon takia ei halua olla sylissä tai päällä ja seksin aikana valojen pitää olla niin himmeät, että näkee juuri ja juuri laittaa kumin oikein päin. On myös kertonut, että on fantasioita kertomatta kuitenkaan mitä fantasioita on kyseessä. Läheisyyttä on ja yritän puhua näistä asioista painostamatta, mutta tyttöystävä ei yleensä halua puhua. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa tyttöystävääsi jatkuvilla puheillasi koska silloin hän voi kokea että kiinnität jatkuvasti huomiota hänen ulkonäköön. Anna hänen olla sellainen kun on. Ajattele myös että onhan se hyvä että hän läy suihkussa, silloin molemmilla on mukavampaa rakastellessa. Sitäpaitsi suurin osa naisista ei halua rakastella täydessä (tai ollenkaan ) valaistuksessa. Naiset perustavat nautinnon fyysiseen kosketukseen eivät siihen mitä he näkevät....toisin kuin miehet. Ja erityisesti jos on epävarma tai ei pidä itse kropastaan, niin on hirveää että jotuu olemaan ns tarkkailun alla ja katsern keskipisteenä.

Vierailija
22/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen tilanne, ujo nainen on kiihottava. Nai tyttöystävääsi rajusti takaapäin ja piiskaa pakaroita.

Hän ei tykkää tajuista otteista. Vähän jos painaa sänkyä vasten huomaa heti kuinka jäätyy ja pitää ottaa taukoa. 

-ap

Tämä on nyt ihan arvaus, mutta voisiko hänellä olla aikaisempia traumaattisia kokemuksia? Itselläni oli, ja ne ilmeni juuri tuollaisena jäätymisenä. Aika ja lempeä puoliso onneksi paransivat haavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa tyttöystävääsi jatkuvilla puheillasi koska silloin hän voi kokea että kiinnität jatkuvasti huomiota hänen ulkonäköön. Anna hänen olla sellainen kun on. Ajattele myös että onhan se hyvä että hän läy suihkussa, silloin molemmilla on mukavampaa rakastellessa. Sitäpaitsi suurin osa naisista ei halua rakastella täydessä (tai ollenkaan ) valaistuksessa. Naiset perustavat nautinnon fyysiseen kosketukseen eivät siihen mitä he näkevät....toisin kuin miehet. Ja erityisesti jos on epävarma tai ei pidä itse kropastaan, niin on hirveää että jotuu olemaan ns tarkkailun alla ja katsern keskipisteenä.

Hyviä poinnteja tässäkin. Tavallaan sääli että hyvää tarkoittavat kehut vaikuttaa joskus noin,mutta ihmismieli ei ole kovin looginen.

Vierailija
24/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se joskus vähän ristiriitaisempaakin. Vaimo kyllä haluaa juuri noin, että seksin aikana on korkeintaan hämyvalot ja että mitään paljastavaa ei päälle panna, eikä vahingossakaan saati tarkoituksella vilautella minun suuntaan. Ei, vaikka kuinka olen kehunut häntä ja kertonut kuinka kiihottavana pidän hänen katselemistaan.

Eipä siinä mitään, mutta kun toisaalta HÄN sitten kyllä tykkää katsella minua ja pitää aina näkemästään. Juuri tänä aamunakin puin vähän läpikuultavammat bokserit ja tulin niitä esittelemään, eipä pannut pahakseen lainkaan. Eikä siinäkään mitään, minä pidän esiintymisestä ja siitä on iloa itsellenikin ihan siinä missä hänellekin. Sitä vain ihmettelen, että hän ei kerta kaikkiaan pysty näkemään tätä asiaa minun näkökulmastani, ihmettelee vain että kuinka ketään muka voisi kiinnostaa naisen värkkien katselu, ei sellaista ajatusta ymmärrä lainkaan. Ja itse alkaa kysellä perään, jos olen reissussa eikä kalukuvia olekaan vähään aikaan kuulunut.

Vierailija
25/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä pitäisi saada pois. Vanhoja toimivia keinoja ovat alkoholi ja pilvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän