Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jota on helppo määräillä ja kontrolloida?

Vierailija
04.07.2024 |

Jos et, niin miksi? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole unelma ;) Siivoaisi, laittaisi ruokaa ja pysyisi uskollisena 🙃

Vierailija
2/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tasavertainen suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, mutta ei ole hyvä jos mies on aloitekyvytön. Että kaikkea pitää itse ehdottaa, oli arki, juhla, hankinnat, mikä vaan kyseessä. Kun tulee riitatilanne, niin siinä on sitten yksi vastuussa ja syyllinen aivan kaikkeen.

Kokemuksen mukaan nahjus mies voi olla narsisti. Passiivisuus on yksi tapa hyväksikäyttää. Kaikki käy, kunnes yksi päivä ei käykään ja sen jälkeen olet sen KAIKEN, mikä ennen kävi ja enää ei, velkaa toiselle.

Vierailija
4/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii.hh.. mitä sitten jos se huomaisi sen, että olen vain manipuloinut enkä oikeasti rakastanut häntä? 

Kyllä se loppujen lopuksi tylsistyttäis saada kaiken mitä haluan :Dddd

Vierailija
5/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan haluaisi olla sellaisen kanssa joka määilee ja kontroilee..

Vierailija
6/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, yhtään enempää kuin sellaisenkaan kanssa, joka määräilisi minua. Pitkä hyvä avioliitto on minulla mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan ihan ystäviä. 

Vierailija
7/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on hyvä, joka kunnioittaa toiveitani ja mielellään toteuttaa niitä, mutta pitäähän sitä omaakin tahtoa olla. Jos on helposti minun määräiltävissä ja kontrolloitavissa, niin saattaa olla helposti muidenkin, kuten esim. kavereidensa ja virkakunnan, töissä pomon. Pomohan voi vaikka tulla kateelliseksi tavattuaan minut jossain työpaikan juhlissa, joinne avec ja antaa sitten jatkossa miehelle huonoja työvuoroja meidän yhteisen ajan kannalta. Ei hyvä. Pitää olla fiksu ja osata itse päättää tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.

Vierailija
8/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mieslasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi