Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kesätöitä teit nuorena ja millä vuosikymmenellä? :)

Vierailija
04.07.2024 |

Itse ( olen vm 84) olin eka kertaa 14 tai 15 v töissä matkailualan yrityksessä. Tiskasin ja siivoilin  niitä huoneita,  loppuajasta sain keittiössä lisäksi leipoa. Sen paikan keittiönemäntä oli kunnon ruustinna ja oli välillä aika ilkeä meille nuorille. 

Myöhemmin pääsin seurakunnalle ja tutustuin muutamiin perheisiin, ja tein useamman vuoden lastenhoito keikkoja. Olin tunnollinen ja kunnollinen nuori js hoidin kaikki aina moitteettomasti.  Olisi pitänyt joskus repasta vaikka siellä keittiössä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 4H: n dogsitter -kurssin ja hoidin kissoja ja koiria.Myin kesäkukkia torilla.Ja olin pitopalvelussa töissä.Pitopalvelusta sain sit myöhemminkin keikkaa,olin häissä ja hautajaisissa kattamassa ja tarjoilemassa.Vuosiin 1992-1995 sijoittuvat nämä.

Vierailija
22/24 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla olin kolmena kesänä kaupungin puutarhalla haravoimassa puistoissa ympäri kaupunkia. Kiva kesätyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1960-70- luvun vaihteessa neljänä kesänä mökki/leirintäalueen hoitajana vuorotyössä.  Niillä palkoilla kustansin lukion käymiseni.

Vierailija
24/24 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 75 asfalttifirmassa laskemassa urakoita (olin 15v), 76 Seppälässä ja 77-78 kosmetiikkafirman toimistossa ja pakkaamossa. 

Helsinki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi