Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää jatkaako tapailua

Vierailija
04.07.2024 |

Ollaan nyt yli puoli vuotta tapailtu. Meillä on kovin kivaa. Olen silti alkanut miettiä onko mies kuitenkaan oikea. En osaa päättää lopettaako tapaamista, vai ei. Siksi en ole tehnyt mitään kovin radikaaleja ratkaisuja. Mies on ainakin kiinnostunut minusta, mutta itse en tiedä missä mennään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mukava ja kohtelias mutta jotakin puuttuu. En ole lopettanut koska mietin että jos mua harmittaa kun luovuin ns hyvästä miehestä

ap

Perstuntuma ratkaisee. Jos ei tunnu oikealta, niin sitten varmaan ei ole. 

Vierailija
22/26 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunne asiako tässä nyt tökkii vai mikä on ongelma?

Ja kyllä puolessa vuodessa pitäisi tietää tuleeko tästä mitään vai ei. Kuuntele itseäsi.

Toinen juttu voisi olla joku "parisuhde testi" kokoatte vaikka Ikean huonekaluja, maalaatte seiniä, lähdette loma reissuun, laivalle... Jotain arjesta poikkeavaa. Testaatte vähän toisianne ja sitä miten siedätte toisianne stressin alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tunne asiako tässä nyt tökkii vai mikä on ongelma?

Ja kyllä puolessa vuodessa pitäisi tietää tuleeko tästä mitään vai ei. Kuuntele itseäsi.

Toinen juttu voisi olla joku "parisuhde testi" kokoatte vaikka Ikean huonekaluja, maalaatte seiniä, lähdette loma reissuun, laivalle... Jotain arjesta poikkeavaa. Testaatte vähän toisianne ja sitä miten siedätte toisianne stressin alla.

Komppaan tätä. Joku oikein hankalasti kasattava Ikea huonekalu.

Vierailija
24/26 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se kannattaa miettiä tarkkaan.Mä päätin tapailun ja sitten huomasin,että ei olisi pitänyt.Hän ei halunnut pysyä edes ystävänä,koska koki sen haitaksi,kun halusi löytää elämänkumppanin.Eli menetin hänet kokonaan.Yhteisen tutun kautta kuulin,että on nyt rakastunut ja onnellinen (minunkin sanoi silloin olevansa rakastumassa).

Vierailija
25/26 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti se kannattaa miettiä tarkkaan.Mä päätin tapailun ja sitten huomasin,että ei olisi pitänyt.Hän ei halunnut pysyä edes ystävänä,koska koki sen haitaksi,kun halusi löytää elämänkumppanin.Eli menetin hänet kokonaan.Yhteisen tutun kautta kuulin,että on nyt rakastunut ja onnellinen (minunkin sanoi silloin olevansa rakastumassa).

Samoin kävi minulle. Lopetin kans tapailun, mutta jälkeenpäin olen katunut. Hän halusi katkaista välit kokonaan, jäi ikävä vaivaamaan. 

Vierailija
26/26 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kävi minulle. Lopetin kans tapailun, mutta jälkeenpäin olen katunut. Hän halusi katkaista välit kokonaan, jäi ikävä vaivaamaan. 

Mulla taas kokemus toiselta puolelta.Tapailukumppani toisteli,miten on hyvä olla yhdessä ja pitää musta paljon,mutta "jotain puuttuu".Kyllästyin säätämiseen ja päätin tapailun.Alkoi tulla viestejä,miten on ikävä ja kaipaa...en tiiä,ehkä se on noiden ihmisten ominaisuus,että heidän on vaikea sitoutua,mut sit myös päästää irti... jäävät roikkumaan,jos heidän antaa jäädä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi