Normal?
Mitä ostat sieltä, vai onko siellä mitään mikä oikeasti edullisempaa kuin muualla ja siksi asioit liikkeessä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin perustaa abnormal-kaupan. Mitä siellä vois myydä?
T: Urpo
Minut.
Vierailija kirjoitti:
Siteitä ja pikkuhousunsuojia. Maksavat 1€/pkt ja samat Libresset muualla jopa nelinkertaisella hinnalla. Ne niiden 0,60€/pss karkit on hyviä, samoin Pandat lakut maksaa yli puolet vähemmän kuin ruokakaupoissa. Maybellinen mascaran haen myös Normalista ja pink stuff aineet.
Sieltä saa dumleja tosi edullisesti. Kaikki mahdolliset dumlet pitää hakea Normalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unimaski. Huulivoide, mutta se olikin joku huulia pullistava versio, joka on voimakas täpäkkä. Tokmannilta löytyi luurankomallin hiusharja jota olen hakenut kuin kuuta nousevaa. Koska se ei ime vettä sisäänsä ja tuulitunneliharja ei käy välttämättä. Oli myös ekoshampoo vesimeloni siellä Tokmannilla, mietin minkälainen ananas on. Ruohonjuuressa olisi ollut banaanihuulivoide. :0
Paljonko maksoi hiusharja? Onko se hyvä käytössä?
No en olisi Normalista raaskinut hiusharjaa ostaa, koska Lidlistä saa hyviä hiusharjoja edullisemmin silloin kun on... :D Mä oon se pihi, joka pihistää Normalissakin, jos jostain muualta saa euron halvemmalla ja kyllä hiusharjat on muualla monta euroa halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Siteitä ja pikkuhousunsuojia. Maksavat 1€/pkt ja samat Libresset muualla jopa nelinkertaisella hinnalla. Ne niiden 0,60€/pss karkit on hyviä, samoin Pandat lakut maksaa yli puolet vähemmän kuin ruokakaupoissa. Maybellinen mascaran haen myös Normalista ja pink stuff aineet.
Onko noin?
Käyttämäni tamponit maksoi ainakin kutakuinkin yhtä paljon kuin Prismassa eli 6,90€/pkt, karvas pettymys.
Käyn paljonkin. Hiusharjat, vanulaput, kynsiharjat, kynsilakat, jotkut edulliset meikit ja ihonhoitotuotteet ostan sieltä.
🇺🇦🇮🇱
Viimeksi suihkumyssyjä. Neljän kappaleen pakkaus 1,80 euroa.
Pukka tee.