Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tänään ruokajakelusta vain 1vuokallista kanamuna tonnikala prk 6kpl 4 banan pillimehu 6tkl eihän noilla elä koko viikkoa

Vierailija
04.07.2024 |

ei ollut mitään lihaa leikkelettä tms muuta sen sellaista ravitsevaa

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä proteiinia. Osta kaupasta lisäksi pussi perunoita ja tölkki tuoremehua tai kerää itse marjoja että saat C-vitamiinia. Kyllä niillä viikon pärjää. Eikö tuetkin maksettu juuri.

Vierailija
2/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en "saanut" ilmaiseksi mitään, ihan piti itse käydä kaupassa ja maksaa euroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen sain 

pieni lohifilee

maito

savulohipastaa ja

savulohitartaria

iso savulohifilee

2 graavilohifilettä

4 kpl kung fu chicken

lohipasta

salaatti valmis

halam joku kasvispaistos 2 kpl

broileripasta

--huomenna meen taas jonoon koska se on rituaali

Vierailija
4/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken kaksi hampurilaista. Tein omat pihvit myös. Itse tekemä on parempaa. En söisi mitään homeisia ruokajakelun ilmais ruokia.

Vierailija
5/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä?

Vierailija
6/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni pummi. Osta itse ruokasi.

Vierailija
7/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokajakelun antimilla pitäisi pärjätä koko viikko?

Vierailija
8/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettelisit siomen kielen perusteet, voisit työllistyä ja ostaa itse ruokasi.

Vierailija
9/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieltä jakelusta pitäisi saada, jotta olisit tyytyväinen?

Vierailija
10/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalavehkeet ja syksyllä marjamettään ja hommaa pakkasen. Kaupungeissa kohta rytisee ja kannattaa lähteä hyvän sään aikana. Jokainen joka turvaa Herraan on ruokaa.

Vierailija
11/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ei ole tarkoituskaan että niillä eläisi, tämä maa muutenkin tekee kaikkensa eliminoidakseen varsinkin köyhää ja kipeää kansaa. Sitä vartenhan ne touteutti YK:n, WHO:n ja U.S an alaisuudessa operaation cov -ID mutta eivätpä ymmärtäneet että saavat päällensä Herran vihan sillä kyse ei ollut pelkästä väestön väh entämisestä vaan 666 pedonmerkistä. 

Vierailija
12/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa nyt ihmiset uudesta MVstä, miten hirveästi kuolleisuus lisääntynyt injektioiden jälkeen ja täältä näette kuvaa siitä mitä niistä ampulleista todellisuudessa löytyy ja millaiseksi veri muuttuu https://gab.com/LAQUINTACOLUMNA

Suomessa on ollut sota kansaa vastaan jo pitkään mutta kliimaksi alkoi 2020 ja divocin, mikä on hepreaksi riivaaja eli covidin, palvonta.

Voi teitä kun luotitte puhuviin päihin telkkarissa ja ns.tieteeseen ettekä Kaikkivaltiaaseen Jeesukseen Kristukseen.

Vierailija
13/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa nyt ihmiset uudesta MVstä, miten hirveästi kuolleisuus lisääntynyt injektioiden jälkeen ja täältä näette kuvaa siitä mitä niistä ampulleista todellisuudessa löytyy ja millaiseksi veri muuttuu https://gab.com/LAQUINTACOLUMNA

Suomessa on ollut sota kansaa vastaan jo pitkään mutta kliimaksi alkoi 2020 ja divocin, mikä on hepreaksi riivaaja eli covidin, palvonta.

Voi teitä kun luotitte puhuviin päihin telkkarissa ja ns.tieteeseen ettekä Kaikkivaltiaaseen Jeesukseen Kristukseen.

Millaiseksi veri muuttuu? Ei mun veri ole muuttunut mihinkään, kaikki samat puutokset on kuin ennen koronaakin, huomenna menen taas rautainfuusioon. Paljon pahempi asia on kun Suomessa naiset pidetään raudanpuutteisena ja syytetään muoti-ilmiön perässä juoksijoiksi kuin joku helvetin flunssapiikki. Minä sain vain kolme piikkiä, olisin halunnut neljännenkin mutta eivät antaneet kun en ollut siihen tarpeeksi riskiryhmässä.

Vierailija
14/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MV:hän se onkin kaikkein luotettavin lähde... Eikö se heppu saanut jonkin tuomionkin?

Vierailija
15/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV:hän se onkin kaikkein luotettavin lähde... Eikö se heppu saanut jonkin tuomionkin?

Neljän injektion ottaja ja sinä saatte minun puolestani pysyä edelleen illuusiossanne hyväntahtoisesta valtiosta ja sen totuudellisesta mediasta. Tuolla vaan on myös viittauksena ihan todellisia tutkimuksia joita ei tehdä tämän maan sisällä saatika julkaista ja la quinta columna oikeasti katsoo mikroskoopeilla ne ampullit ja veret eikä valehtele, toisin kun ne tahot johon edelleen luotatte. Esim Fimea on niin petoa kun olla voi, häpeämätön kansantappolafka joka salaa ihmisten todellisen tilan piikkien jälkeen, oli hyvää pelisilmää keskittää kaikki veren tutkiskelu yhdelle lafkalle, kuten myös kiuru keskitti ruumiinavaukset puolipakkopiikkien jälkeen.

Vierailija
16/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla keskimääräinen lokki elää helposti viikon. Miksi sinä olet joku poikkeus?

Vierailija
17/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä söit siis eiliset munat jo. Melkonen määrä.onko joku tehnyt tutkimusta sarjatrollaajista. Ihan vaan kiinnostaa 

Leikkele on muutenkin täyttä roskaa ja turha leivän päällä. Sitä saa alelaputettuna joka päivä ja se ostetaan kyllä heti pois. Ei jää ruoka apuun asti. Ite kaipaisi kyl jotain muuta, kuin leikkelettä leivän päälle.

Sipulitomaattisalaattikurkkukananmuna yms.

Vierailija
18/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa jo vasullinen ruokaa.

Vierailija
19/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haistapa oikein pitkä v*ttu. 😆😄

Vierailija
20/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varhaisperunaa 1kg pussin, 2 leipää, kaalilaatikon, maidon, jugurtin ja 4 leivosta.  Pärjäsin 3pv, kun ostin lenkin jota laitoin leivälle ja perunoiden kanssa syön.