Naiset! Tuntuuko paremmalta saada isokokoiselta kuin pienikokoiselta mieheltä?
Olen ollut pitempään naimissa pienikokoisen miehen, 170 cm, 64kg. Mies on kuin hyttynen haarojeni välissä. Seksi ei ole tuntunut miltään.
Joskus olen tehnyt syrjähyppyjä. Isokokoisen miehen kanssa paneminen on tuntunut paremmalta. Päälläni on ollut panoa ja kalu on liikkunut syvällä pillussani.
Kommentit (32)
Olen harrastanut seksia iso- ja pienikokoisten miesten kanssa ja molemmat ovat kelvanneet.
Mun tapailumies on 185/100, ja on juuri sopivan kokoinen mulle kaikin puolin. Itse olen aikalailla pienempi, mutta olo tuntuu taivaallisen turvalliselta ison miehen kainalossa, tai missä milloinkin.
Näin ne maut vaihtelee. Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut isokokoisista mieheistä. He eivät kiinnitä ollenkaan huomiotani tai en unelmoi heistä. Painava konsikäs päällä kuulostaa aika ahdistavalta. Jos mies on pitkä, niin sitten pitää minuun makuuni olla tosi hoikka. Mutta ehdottomasti mieluummin lyhyt, hoikka ja jäntevä. Oma mieheni on vähän alle 170 cm. Ikää jo 50 v, mutta sirous tuo mukanaan kivaa poikamaisuutta.
Pienikokoisilla miehillä keskikokoinenkin vehje näyttää isommalta ja on näin esteettiseti kivempi. Sama penis roikkuessaan 165 cm miehen kropassa on iso ja 195 cm miehen kropassa näyttää prinssinakilta. Tuntuman suhteen en kaipaa mitään valtavaa. Keskikokoinenkin ylettää hyvin pohjaan asti.
Jossain akrobaattisessa ilmaseksisuorituksessa iso ja voimakas mies olisi hyödyksi, mutta sen verran on kokemusta tuollaisesta, että ei ole mun juttu. Näyttää leffassa kivalta, mutta ei todellisuudessa ole sitä. Monessa asennossa on hyötyä siitä, että mies in saman pituinen kuin itse. Suurin hyöty tietenkin seksin hyvyyden suhteen on miehen ulkonäön ja persoonallisuuden mukanaan tuoma halu.
Onhan se toki aika iso kontrasti, kun vajaa 170cm ja reilu 70kg entisen urheillulisen miehen kulli on aamuseisokin jälkeisenä turpeana hk:n sinisen kokoinen isojen kassien päällä roikkuessa puolikaaressa alaspäin. Vähän on suhteettoman näköinen mutta vaimo on tykännyt. Vaimo muutaman sentin lyhempi mutta niin vaan on mahtunut kapeaan tiukkaan pilluun kokonaan sisään tyveä myöten sopivasti ujuttaen. Ei näe sopivuutta ja kokoja ihmisistä vaatteet päällä.
Aika jännä huomio tuolla alkupäässä että kokoa kompensoi voima. Olen 180/70 mutta kun nostin 72 kg painoisen ja pitkän naiseni syliin ja hartioille hän suorastaan suli ja totesi että olenpa vahva. Huomasin että kun olen kokoisekseni voimakas, se kiihotti häntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko isokokoisella miehellä muka aina iso vehje?
Ei Todellakaan. Exäni oli pitkä 195cm ja ei mikään ihan kukkakeppikään. Olimme yhdessä 19 vuotta ja miehellä ei ensinnäkään seissyt kertaakaan kovana. Hän kyllä kovasti kehuskeli itseään ja taitojaan ympäriinsä. Kertaakaan en siitä pehmeästä saanut ja mies kestikin korkeintaan minuutin. Seksiä oli parhaimmillankin vain kerran viikossa. Lopulta kyllästyin niin ja varmaan mieskin, että viimeiset 3v ei ollut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se toki aika iso kontrasti, kun vajaa 170cm ja reilu 70kg entisen urheillulisen miehen kulli on aamuseisokin jälkeisenä turpeana hk:n sinisen kokoinen isojen kassien päällä roikkuessa puolikaaressa alaspäin. Vähän on suhteettoman näköinen mutta vaimo on tykännyt. Vaimo muutaman sentin lyhempi mutta niin vaan on mahtunut kapeaan tiukkaan pilluun kokonaan sisään tyveä myöten sopivasti ujuttaen. Ei näe sopivuutta ja kokoja ihmisistä vaatteet päällä.
Just näin. Me olemme hoikka pari eikä minun kullin kokoa kyllä kukaan arvaa, eikä sitä miten siro vaimoni ottaa juurta myöten melkein 20 cm kullin sisäänsä. Ei se ihmisen koko aina merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko isokokoisella miehellä muka aina iso vehje?
Ei, pitkältä mieheltä voi löytyä yllättävän pieni. Isoimmat kohtaaminen ovat löytyneet alle 180 cm pitkiltä. Itse olen 170 cm nainen. Olen roteva rakenteeltani ja pidän hoikista miehistä.
Minkä kokoinen sä sitten itse olet? Kyllä ton kokoinen mies olis mua 5 cm pidempi ja yli 10 kg painavampi eli isompi. Toki pitää suhteuttaa omaan kokoon, mut itsehän olet varmaankin valinnut?!
N32