Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moni löytänyt uuden rakkauden noin 45-55 vuotiaana?

Vierailija
04.07.2024 |

Jos, niin missä tapasitte?

Olitteko eronneita vai erositteko kun löysitte uuden rakkauden?

Oliko heti menoa vai alkoiko pikku hiljaa?

Välillä miettii onko kaikki hyvät varattuina tässä iässä :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme 45 v ja 46 v minun kotonani, kun mies tuli työkeikalle kotiini. Olimme sinkkuja. Ensimmäinen kuukausi meni hitaasti, tosin mies väittää tietäneensä heti, että tässä se nyt on. Minä tiesin kolmen kuukauden jälkeen, kun palasimme ensimmäiseltä viikonloppureissulta. Nyt aviossa 10 v.

Vierailija
22/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, ihania tarinoita. Itsellä jo usko loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitöntä vai piikkikokeellista rakkautta? 

Vierailija
24/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä ketään, joka olisi vielä tuon ikäisenä löytänyt vakituisen kumppanin. Itse olen 44 ja huonolta näyttää täälläkin.

No mä tiedän, mutta sitten kun katselen miehiä, niin varattujahan ne kaikki kivoimmat ja mukavimmat on

Katsele vapaita, eiköhän sieltäkin löydy kivoja ja mukavia.

Vierailija
25/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole moni löytänyt. Suomessa ei löydä rakkautta, jatkuvasti ollut yli miljoona sinkkua suomessa viimeiset 20 vuotta eikä se miksikään muutu naisten nirsouden takia.

Ehkä nirsoudelle on hyvä syy.

Vierailija
26/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun puoliso. Laivalla tavattiin (ei mikään ruotsin- tms) . Olin ollut sinkkuna 1,5v noin, hän lyhyemmän ajan. Sanotaanko että toisella oli menoa heti, toisella hitaammin. 

Vierailija
27/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme töissä (N51/M38)

Erosimme molemmat entisistä.

Menoa heti.

Yhdessä oltu nyt 9 vuotta.

Vierailija
28/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tutustuin yhteen tuoreeseen pariskuntaan, toinen on kai 58 ja toinen noin 20v vanhempi. Aivan hullun rakastuneita. 

Vierailija
29/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nykyisen mieheni 57-vuotiaana. Hakematta.

Vierailija
30/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin elämäni rakkauden 48-vuotiaana ja olen sitä myös hänelle. Molemmilla oli sen verran elettyä elämää (ja parisuhteita) takana että tiedettiin aika nopeasti että nyt on jotain ainutlaatuista tapahtumassa.

Mulla sama. Tässä iässä tietää jo, milloin on timantti tullut vastaan ja osaa arvostaa toista. 1,5 vuotta sitten löydettiin toisemme ihan perinteisesti deitti-apin kautta!😊

Vierailija
31/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kevyesti parin vuoden erakkovaiheen jälkeen. Lopetin kuivan kauden tämän henkilön kanssa. Otin sen luonnollisena paluuna ns. normaalielämään. Mies ei ollut niin hurmaantunut, hänkin oli eronnut äskettäin.Olemme ystävällisissä väleissä. Hän seurustelee nyt tahollaan.

Alkuvuodesta kutsuin erään nettipalstan miehen kotiini sokkotreffeille. Emmehän me ole virallisesti suhteessa, mutta...ehkä vielä joskus olemmekin...

Vierailija
32/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaveri tinderistä tai pannarista.

Itse pääsen vain harvoin edes treffeille :(

Rumiluz

Vierailija
33/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miesystäväni tapasin reilu vuosi sitten. Nyt olen siis 51 vuotias. Takana itselläni oli kipeä ero, eksän kanssa oltiin oltu 28 vuotta yhdessä. Nykyisellä miesystävällä myös todella pitkä avioliitto takana. En todellakaan etsinyt vielä seuraa ja alkuun ajattelin, että tämä on tällaista pientä kivaa tapailua, joka tuo elämääni iloa. Mutta, nyt vietämme lähes kaiken ajan yhdessä ja minun on todellakin hyvä olla.

Niin ja me tavattiin keskellä korpea. Olin ystävättäreni mökillä kaksisteen ja naapurin mökin isäntä tuli tervehtimään naapuriansa ...... hih, kaikkea voi tapahtua. Tänä aamuna tuo naapurin mökin isäntä totesi, että rakastaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä