Oletko kokenut seksual.häiriköintiä naisena/miehenä?
Löysin tälläisen dokumentin (tv-ohjelma).
-
"Undercover: Sexual Harassment - The Truth12
(60 min)" -
Brittiläisessä dokumentissa toimittaja Ellie Flynn aikoo paljastaa naisten kokeman seksuaalisen häirinnän laajuuden Britanniassa. Hän luo valeprofiileja deittisovelluksiin ja vaatii miehiä käytöksestään tilille.
-
Mielenkiintoista.
Tämä ei kuitenkaan selitä niitä kaikkia tekijöitä, joita näillä kaikilla tekijöillä on, kaikista tekemistään.
Vai mitä mieltä itse ole, ko.aiheesta/ohjelmasta?
Kommentit (11)
joo, perustetaan keskitysleirejä miehille.
Minut on raiskattu ja tehty useita muita tekoja, joku jäänyt yritykseksi. läpsyttelyä ja puristeluja paljonkin.
Naisesimies kumartui takaa niin että hänen tissinsä nojasivat selkääni kun istuin.
Pudistelin itseäni ja hän ymmärsi nousta pois.
Hakeuduin pikimmiten pois hänen alaisuudesraan.
Olipa vaihtoehdot. Mutta joo, nuorena varsinkin Lapin laskettelukeskusten baareissa äitini ikäiset naiset kävivät lääppimään, mikä ei minusta tuntunut kovin imartelevalta. Siitäkin huolimatta, että olen yleensä ollut naisten kanssa ns. friendzonella, siis ei kiinnostava seksuaalisesti. Ihan yhtälailla kai miehillä on oikeus valita, kuka ja milloin saa koskea kuin naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vaihtoehdot. Mutta joo, nuorena varsinkin Lapin laskettelukeskusten baareissa äitini ikäiset naiset kävivät lääppimään, mikä ei minusta tuntunut kovin imartelevalta. Siitäkin huolimatta, että olen yleensä ollut naisten kanssa ns. friendzonella, siis ei kiinnostava seksuaalisesti. Ihan yhtälailla kai miehillä on oikeus valita, kuka ja milloin saa koskea kuin naisillakin.
niin. oisko se sitten sellainen kuin:
Metoo-24-for-Men ?
Olen mies ja naiset ovat ahdistelleet. Tapahtunut urheilun kautta. Vastasin kyselyyn naamatuaten. Kyselyn tekijä esitti typeriä lisäkysymyksiä. Syyllistyi minua. Ja kyseli miksen pannut. Käytätkö heti hyväksi. Miksi tehdään kyselyitä jos ei totuus kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Estottomasti kyllä, lisää tälläistä. (MeToo..;)
Miehenä mielipiteeni on ToMeToo. Mutta from women only. Hingtareita vedän pataan jos jotain yrittävät.
T. Maakapteeni Jaska
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja naiset ovat ahdistelleet. Tapahtunut urheilun kautta. Vastasin kyselyyn naamatuaten. Kyselyn tekijä esitti typeriä lisäkysymyksiä. Syyllistyi minua. Ja kyseli miksen pannut. Käytätkö heti hyväksi. Miksi tehdään kyselyitä jos ei totuus kelpaa.
..urheilun?
Niin varmaa mut minkä lajin.. (ei käy ilmi tosta..)?
..ei kahta ilman kolmatta.. (sanontoja.)
Nuprempana olin ravintolan keittiössä töissä ja siellä naistyökaverit kuorivat ja hiveli varsin estottomasti ja se oli ok. Toisinpäin se oli ehdoton EI. Ei jäänyt traumoja ja se jotenkin kuului siihen työilmapiirin.
Kaksi kertaa on homo kourinut ja tapahtui akateemisessa kirjakaupassa Helsingissä. Jäi helvetin puistattava fiilis ja muisto.
Estottomasti kyllä, lisää tälläistä. (MeToo..;)