Raskausfetissi töissä
Mitä teen. Olen kaupassa töissä (vartija) ja jatkuvasti näen asiakkaita jotka ovat raskaana. Kesä ja pienet vaatteet mistä vähän vauvamaha näkyy on tosi kiihottavaa niin olisiko se kuinka iso rikos kysyä joltain raskaana olevalta naiselta että saako hänen (paljasta masua) silittää ja kutitella.
Ja huom saan kyllä tyydytettyä itseni ilman että tarvitsee kosketella mutta olisi unelma päästä koskemaan paljasta vauvamahaa.
Mietteitä mielutin raskaana olevilta naisilta
Kommentit (3)
Kuulostaa jonkinlaiselta sairaudelta, joten menisin terapiaan, ennen kuin sattuu mitään vakavampaa.
Et voi tietenkään töissä etkä työ vaatteissa ehdotella tuollaista. Vapaalla on eri asia. Itse olen pannut kolmea raskaana ja varattuna olevaa naista. Hormonit saa ne kiimaiseksi ja yksi kertoi, että kokee huonommuutta, kun ei saa miehiltä huomiota kun on isomahainen. En itse saa raskaana olevista naisista mitään erityis kiksejä, mutta olihan se pantava pois, kun tarjotaan.
En ole raskaana enkä nainen, mutta tuollaisella kyselyllä saa kyllä helposti pervon maineen. En lähtisi yrittämään ainakaan töissä ollessani.