Tämä on palsta joka avattiin 0-2v pikkulasten äideille ja isille
Siihen nähden täällä on oudon paljon lastenvihaajia, antinatalisteja jne.
Miksi pyörivät täällä.
Kommentit (104)
Aihe vapaalla aiheet pyörivät aiemmin lähes kokonaan naisten asioissa ja perheasioissa, kun taas vihakeskusteluja, ra sistista ja poliittista spämmäystä ei ollut käytännössä ollenkaan. Anteeksi nyt vain mutta kyllä miesten tulo pilasi palstan.
Itse tulin tänne jo vuonna 2002. Vuodesta 2015 alkaen on ollut erityisen jyrkkä alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelupalsta meni pilalle siinä vaiheessa, kun tätä alettiin mainostaa Iltasanomissa. Sitä ennen saatiin keskustella rauhassa vaikka läpi yön ja oli mukavaa ja välillä ihan hulvattomia ketjuja. Itse tulin tänne, kun aloin odottaa kuopusta 23 vuotta sitten.
Oliko palsta Iltasanomissa vuoden 2019 paikkeilla? Silloin myös Jussi Halla-aho valittiin persujen puheenjohtajaksi ja puolue otti käyttöön kansainvälisen äärioikeiston vaikutuskeinot, mukaan lukien valheiden levittämisen keskustelupalstoilla ja sosiaalisessa mediassa.
On tutkittu että vasemman siiven suosiossa oleva käsien pesemättömyys ja osalla myös omien ulosteiden syönti on istuttanut aivoihin solistoloisen, joka pehmentää pään pikkuhiljaa ja tekee kantajastaan vainoharhaisen ja psykoottisen.
Palstan nykylaatu
Koska ihminen on maapallon syöpäkasvain.
Palstalla (jos olet huomannut) monta aihealuetta ja tämä Aihe vapaa kuuluu ihan jokaiselle eikä ole rajattu vain pikkulasten vanhemmille.
Mene Vauvakuume, synnytys ja taaperot -osioon.
Vierailija kirjoitti:
Epäasialliset pitäisi ilmiantaa suoraan eikä antaa suosiota ja nostoja kommentoimalla.
Jos annetaan huomiota trollille niin ne lisääntyvät
Itse ilmiannan epäasialliset järjestään. Ilmianto tehoaa, häviävät kyllä. Tosin ilmestyvät usein uudelleen ja kun häiriintynyttä porukkaa on pilvin pimein ei ne niin vain vähene.
Näistä aina mietin että miten pahoinvoivia iso osa suomalaisista miehistä onkaan. Onhan se traagista.
Sellainen katkeruus ja viha itseä ja elämää kohtaan on varmasti tuskallista. Viha joka täytyy sitten purkaa johonkin, vaikkakin on parempi että vaikka Vauva-palstalla kuin fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäasialliset pitäisi ilmiantaa suoraan eikä antaa suosiota ja nostoja kommentoimalla.
Jos annetaan huomiota trollille niin ne lisääntyvät
Itse ilmiannan epäasialliset järjestään. Ilmianto tehoaa, häviävät kyllä. Tosin ilmestyvät usein uudelleen ja kun häiriintynyttä porukkaa on pilvin pimein ei ne niin vain vähene.
Näistä aina mietin että miten pahoinvoivia iso osa suomalaisista miehistä onkaan. Onhan se traagista.
Sellainen katkeruus ja viha itseä ja elämää kohtaan on varmasti tuskallista. Viha joka täytyy sitten purkaa johonkin, vaikkakin on parempi että vaikka Vauva-palstalla kuin fyysisesti.
Sama. Päivittäin saa ilmiantaa ties kuinka monta aloitusta. Kuinka onnetonta noiden ihmisten elämä oikein on ja mikä siihen on johtanut? Tapaako ne livenä ollenkaan muita?
Jossain oli esitetty siihen suuntaan, että mammografia- ja vaihdevuosioireketjut olleet isossa käytössä ja roolissa täällä viime viikkoina.
Täällä on tuhansia avauksia kuukaudessa. Mammografia ja vaihdevuosioireketjujen viestimäärä ei välttämättä vastaa edes 1 / 1 000 palstan kuukausittaisesta kokonaisviestimäärästä eli aika promilleluokkaa ovat, mihin viittaisi myös nuo palstan hakukoneen tulokset. Myös tuota palstan muiden osastojen määrää varsinkin vauvoihin liittyen on erikoisesti joissain kommenteissa korostettu, kun niitä todellisuudessa lähes mitään enää ole. Av ja seksiosasto on ainoat merkittävät mitä jäljelle on jätetty.
Täällä nykyään jankataan politiikasta,venäjästä,ukrainasta ja ukrainan sodasta. Aiheet on sellaisia siis että trollit ja incelit on vallannu palstan.
Miksi en kelpaa edes pullukkanaisille vaikka olen itse keskitasoa oleva mies?
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä ei ole varaa ylilautajäsenyyteen, suomi24 on täynnä aivonsa sulattaneita rappioalkoholisteja ja psykiatrisia avopotilaita, ja facebook on eläkeläisten valtaama.
Ei jää suomenkieliseen keskusteluun verkossa hirveästi vaihtoehtoja. Ehkä reddit, mutta se vaatii rekisteröitymisen.
On myös sopuli.xyz
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaalla aiheet pyörivät aiemmin lähes kokonaan naisten asioissa ja perheasioissa, kun taas vihakeskusteluja, ra sistista ja poliittista spämmäystä ei ollut käytännössä ollenkaan. Anteeksi nyt vain mutta kyllä miesten tulo pilasi palstan.
Itse tulin tänne jo vuonna 2002. Vuodesta 2015 alkaen on ollut erityisen jyrkkä alamäki.
Eli jo 22 vuotta palstalla aamusta iltaan. Ja varmaan päihteetkin mukana vähintään saman ajan. Se selittää paikan tason.
Naiset itse pilaavat kaikki keskustelualustat joissa ovat enemmistönä. Lapsellista syyttää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Miehet pilasi palstan. Ylilaudalta tuli syksyllä kauhea määrä vajaamielisiä tänne riehumaan. Normaali keskustelu on todella vaikeaa. Kiitti äijät.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli esitetty siihen suuntaan, että mammografia- ja vaihdevuosioireketjut olleet isossa käytössä ja roolissa täällä viime viikkoina.
Täällä on tuhansia avauksia kuukaudessa. Mammografia ja vaihdevuosioireketjujen viestimäärä ei välttämättä vastaa edes 1 / 1 000 palstan kuukausittaisesta kokonaisviestimäärästä eli aika promilleluokkaa ovat, mihin viittaisi myös nuo palstan hakukoneen tulokset. Myös tuota palstan muiden osastojen määrää varsinkin vauvoihin liittyen on erikoisesti joissain kommenteissa korostettu, kun niitä todellisuudessa lähes mitään enää ole. Av ja seksiosasto on ainoat merkittävät mitä jäljelle on jätetty.
No jos tuolla tavalla asiaa mietit niin suurin osa aloituksista on pupan vasua ja incelien valitusta naisettomuudestaan sekä venäjän ja persujen trolleja jotka on samoja ihmisiä. Pitää hieman suodattaa mitkä on aitoja aloituksia ja mitkä on täyteroskaa.
Sama. Päivittäin saa ilmiantaa ties kuinka monta aloitusta. Kuinka onnetonta noiden ihmisten elämä oikein on ja mikä siihen on johtanut? Tapaako n
Kiitos kun jaksatte. Itse ilmiannan mitä jaksan. Täyspäiväistä hommaa olisi jos kaikki vihapuhe ja spämmäys pitäisi ilmoittaa. Yhdessä tämä onnistuu.
Vahva kirjautuminen auttaisi. Vauva pliis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli silloin alussa, mutta kun meillä on nyt vaihdevuodet ja ne vauvat ja taaperot on aikuisia. Niin kuin täällä jutuistakin huomaat niin vaihdevuosioireita ja keski-ikäisten ongelmia käsitellään eniten. Kaukana on taistelut kestovaipoista ja imetyksen hyödyistä. Montako Reimatecia koskevaa aloitusta on ollut viime viikkoina? Ei yhtään. Ennen niistä puhuttiin joka päivä.Me oltiin joskus nuoria tällä sivustolla.
Linkkiä viime viikkojen keskusteluihin joissa avauksen aiheena vaihdevuosioireet?
Eilen viimeksi oli useampi aloitus
Kuten?
https://www.vauva.fi/haku?keys=vaihdevuosioire&sort&searchpage
Vaihdevuodet kun kirjoittaa löytää useamman. Niitä oli viimeksi kolme 2.7 tehtyjä aloituksia ja päivittäin on tehty aloituksia, mutta kun täällä on meidän armas sensuuri joka poistaa asiallisetkin keskustelut.
Nykyään täällä ei saa lapsiaiheisia keskusteluja kuuluville. Tein aloituksen lastenkirjoista. Se poistettiin!
Vierailija kirjoitti:
Palstalla (jos olet huomannut) monta aihealuetta ja tämä Aihe vapaa kuuluu ihan jokaiselle eikä ole rajattu vain pikkulasten vanhemmille.
Mene Vauvakuume, synnytys ja taaperot -osioon.
Ei ollut tästä kyse, vaan aihe vapaan muutoksesta vuosien aikana. Luetun ymmärtäminen on osa lukutaitoa.
Muut osiot ja lapsiosio. Eihän täällä ole käytännössä kuin av ja seksiosio, tuossa viimeisessä vauva-aiheisessa hyvin hiljaista.