Tämä on palsta joka avattiin 0-2v pikkulasten äideille ja isille
Siihen nähden täällä on oudon paljon lastenvihaajia, antinatalisteja jne.
Miksi pyörivät täällä.
Kommentit (104)
Koska niillä ei ole varaa ylilautajäsenyyteen, suomi24 on täynnä aivonsa sulattaneita rappioalkoholisteja ja psykiatrisia avopotilaita, ja facebook on eläkeläisten valtaama.
Ei jää suomenkieliseen keskusteluun verkossa hirveästi vaihtoehtoja. Ehkä reddit, mutta se vaatii rekisteröitymisen.
Oli paljon hauskempi paikka ennen lapsia vihaavia inceleitä ja nazzeja.
Onhan nuo vauvaosiot vieläkin olemassa täällä, mee sinne!
Epäasialliset pitäisi ilmiantaa suoraan eikä antaa suosiota ja nostoja kommentoimalla.
Jos annetaan huomiota trollille niin ne lisääntyvät
Tämä on nykyään anaalistien palsta.
Kaikki haluaa vain anaaliseksiä, kireää pikkunappisilmä reikää.
Jep, ja haha, meitä on monta monta jotka on roikkuneet täällä siitä odotusajasta lähtien, vaikka lapset jo yli parikymppisiä eikä asu enää edes kotona ;)
Siis tuostako palstan nimi tulee? Oikeasti? Minä luulin, että täällä on idea jokaisen päästä vauvankaltaisella viattomuudella vapaasti jokeltelemaan.
Nyt täällä pikku lapset ns keskustelee vanhempien sijaan 🤣
Eihän 75%:lla nykyisistä 35v naisista ole yhtäkään lasta ja samanikäisistä miehistä 90% on lapsettomia mtv:n mukaan.
Maailma on muuttunut nopeasti 10-20 vuodessa, yhä harvempi haluaa tällaiseen maailmaan tehdä lapsia. Ja toisaalta monen kriteerit käyvät kovemmiksi vuosi vuodelta ja etenkään isäksi ei kelpuuteta enää ketä tahansa.
Se oli silloin alussa, mutta kun meillä on nyt vaihdevuodet ja ne vauvat ja taaperot on aikuisia. Niin kuin täällä jutuistakin huomaat niin vaihdevuosioireita ja keski-ikäisten ongelmia käsitellään eniten. Kaukana on taistelut kestovaipoista ja imetyksen hyödyistä. Montako Reimatecia koskevaa aloitusta on ollut viime viikkoina? Ei yhtään. Ennen niistä puhuttiin joka päivä.Me oltiin joskus nuoria tällä sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuostako palstan nimi tulee? Oikeasti? Minä luulin, että täällä on idea jokaisen päästä vauvankaltaisella viattomuudella vapaasti jokeltelemaan.
Tämä on entisen Vauva lehden nettipalsta. Vauva lehti on lopetettu jo vuosia sitten, mutta sivusto jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on entisen Vauva lehden nettipalsta. Vauva lehti on lopetettu jo vuosia sitten, mutta sivusto jäi.
Näin muistaisin... Olen ihan varma että näin Vauva-lehden Prismassa kassojen vieressä joskus 10 vuotta sitten (sama logo kuin täällä sivun yläosassa).
Kiva tietää ettei ollut harhamuisto vaan oli oikea lehti jota julkaistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muistaisin... Olen ihan varma että näin Vauva-lehden Prismassa kassojen vieressä joskus 10 vuotta sitten (sama logo kuin täällä sivun yläosassa).
Kiva tietää ettei ollut harhamuisto vaan oli oikea lehti jota julkaistiin.
Ei ole harhamuisto. Olin lehden tilaaja useamman vuoden 2000 luvun alussa. Sitä kautta tänne eksyinkin.
Tämä on Aihe vapaa. Jos et ole huomannut, tässä portaalissa on runsaasti muitakin palstoja, jossa voi puhua niistä vauvoista.
Ja vauvan keskusteluita myöskin mainostetaan lööppilehtien sivuilla, iltasanomien pölhökustaat sitten valuvat tänne.
Silloin tänne tulin ja jäin. 20 vuotta sitten.
Oli joskus 10 vuotta sitten.
nykyään miehiä on enemmän kuin naisia