Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on palsta joka avattiin 0-2v pikkulasten äideille ja isille

Vierailija
03.07.2024 |

Siihen nähden täällä on oudon paljon lastenvihaajia, antinatalisteja jne.

Miksi pyörivät täällä.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus 10 vuotta sitten.

nykyään miehiä on enemmän kuin naisia

Vierailija
2/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä ei ole varaa ylilautajäsenyyteen, suomi24 on täynnä aivonsa sulattaneita rappioalkoholisteja ja psykiatrisia avopotilaita, ja facebook on eläkeläisten valtaama.

Ei jää suomenkieliseen keskusteluun verkossa hirveästi vaihtoehtoja. Ehkä reddit, mutta se vaatii rekisteröitymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon hauskempi paikka ennen lapsia vihaavia inceleitä ja nazzeja.

Vierailija
4/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja nettivaikuttaminen.

Vierailija
5/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo vauvaosiot vieläkin olemassa täällä, mee sinne!

Vierailija
6/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäasialliset pitäisi ilmiantaa suoraan eikä antaa suosiota ja nostoja kommentoimalla.

Jos annetaan huomiota trollille niin ne lisääntyvät

Vierailija
7/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nykyään anaalistien palsta.

Kaikki haluaa vain anaaliseksiä, kireää pikkunappisilmä reikää.

Vierailija
8/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja haha, meitä on monta monta jotka on roikkuneet täällä siitä odotusajasta lähtien, vaikka lapset jo yli parikymppisiä eikä asu enää edes kotona ;) 

Vierailija
9/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuostako palstan nimi tulee? Oikeasti? Minä luulin, että täällä on idea jokaisen päästä vauvankaltaisella viattomuudella vapaasti jokeltelemaan.

Vierailija
10/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä pikku lapset ns keskustelee vanhempien sijaan 🤣

Vierailija
11/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 75%:lla nykyisistä 35v naisista ole yhtäkään lasta ja samanikäisistä miehistä 90% on lapsettomia mtv:n mukaan.

Maailma on muuttunut nopeasti 10-20 vuodessa, yhä harvempi haluaa tällaiseen maailmaan tehdä lapsia. Ja toisaalta monen kriteerit käyvät kovemmiksi vuosi vuodelta ja etenkään isäksi ei kelpuuteta enää ketä tahansa.

Vierailija
12/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli silloin alussa, mutta kun meillä on nyt vaihdevuodet ja ne vauvat ja taaperot on aikuisia. Niin kuin täällä jutuistakin huomaat niin vaihdevuosioireita ja keski-ikäisten ongelmia käsitellään eniten. Kaukana on taistelut kestovaipoista ja imetyksen hyödyistä. Montako Reimatecia koskevaa aloitusta on ollut viime viikkoina? Ei yhtään. Ennen niistä puhuttiin joka päivä.Me oltiin joskus nuoria tällä sivustolla.

Vierailija
13/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuostako palstan nimi tulee? Oikeasti? Minä luulin, että täällä on idea jokaisen päästä vauvankaltaisella viattomuudella vapaasti jokeltelemaan.

Tämä on entisen Vauva lehden nettipalsta. Vauva lehti on lopetettu jo vuosia sitten, mutta sivusto jäi.

Vierailija
14/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on entisen Vauva lehden nettipalsta. Vauva lehti on lopetettu jo vuosia sitten, mutta sivusto jäi.

Näin muistaisin... Olen ihan varma että näin Vauva-lehden Prismassa kassojen vieressä joskus 10 vuotta sitten (sama logo kuin täällä sivun yläosassa).

Kiva tietää ettei ollut harhamuisto vaan oli oikea lehti jota julkaistiin.

Vierailija
15/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin muistaisin... Olen ihan varma että näin Vauva-lehden Prismassa kassojen vieressä joskus 10 vuotta sitten (sama logo kuin täällä sivun yläosassa).

Kiva tietää ettei ollut harhamuisto vaan oli oikea lehti jota julkaistiin.

Ei ole harhamuisto. Olin lehden tilaaja useamman vuoden 2000 luvun alussa. Sitä kautta tänne eksyinkin.

Vierailija
16/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äideille ja isille.

Vierailija
18/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Aihe vapaa. Jos et ole huomannut, tässä portaalissa on runsaasti muitakin palstoja, jossa voi puhua niistä vauvoista. 

Vierailija
19/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvan keskusteluita myöskin mainostetaan lööppilehtien sivuilla, iltasanomien pölhökustaat sitten valuvat tänne. 

Vierailija
20/104 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tänne tulin ja jäin. 20 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi