Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?

Vierailija
03.07.2024 |

Mietin, että inhoaako yksi kollega minua, vai mikä juttu tämä on. Juttelen usein töissä muutaman työkaverin kanssa, mutta emme koskaan tapaa töiden ulkopuolella. Meille tuli alkuvuodesta uusi työntekijä, joka on ystävystynyt helposti vähän kaikkien kanssa ja josta monet tykkäävät. Itse olen hiljaisempi ja tylsempi tyyppi. 

Kerran söin lounasta tämän uuden ja yhden vanhemman hyvän työkaverin kanssa. Yllättäen uusi kysyi toiselta, että "Me ollaan X:n kanssa menossa lauantaina istumaan iltaa, tuletko mukaan, vai onko sulla lapset silloin?" X on toinen hyvä työkaverini. Minulle hän ei ehdottanut mitään, vaikka olimme kolmistaan.

Tänään juttelimme nelistään näiden kaikkien em. työkavereiden kanssa ja sama toistui: uusi työkaveri kysyi saman kysymyksen samalta henkilöltä ja myös X oli läsnä, mutta minut hän jätti taas huomiotta. 

Mistä voi johtua? En tiedä, mitä olisin vastannut, jos hän olisi ehdottanut samaa minulle, mutta minusta tuo on ikävää käytöstä enkä ikinä itse tekisi niin, että tieten tahtoen jättäisin jonkun porukan ulkopuolelle, vaikka mistään tiiviistä ystäväjoukosta ei olisikaan kyse. Vedinkö herneen nenään turhasta ja miten te olisitte suhtatutuneet asiaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään näkemystä kenelläkään?

Vierailija
2/2 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa, että et halua mennä?  Henkilöllä on hieman epäkohtelias tapa. Ei siis ole niin sosiaalinen miltä vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän