Jos ostat 1 litran paketin lempijäätelöäsi, kauanko se kestää, kun syöt yksin?
Minulla kesti kuukauden.
Entäpä jos söisit siitä jäätelöstä joka ikinen päivä.
Minulla ei kestäisi kuin viikon.
N51
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
3 kk. Unohdan sen pakkaseen ja otan maltillisesti n. 1-2 cm siivun. Sitten öklöttää eikä tee hetkeen mieli.
No ei ihme, jos "öklöttää", kun kolme kuukautta vanhoja avattuja jäätelöitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Heh näistä vastauksista voi päätellä paljonko kukin painaa :)
Niinkö? Mitähän veikkaisit minun painokseni?
ap
Liian nopeasti menisi, siksi en koskaan osta kuin korkeintaan yhden pienen jäätelön.
Pari tuntia tai kuukausia. Riippuu siitä tekeekö mieli jäätelöä ja onko kesä vai talvi. En tosin yleensä tykkää säilyttää jäätelöpakettia avattuna, jos se on pahvinen. Silloin syön tarkoituksella muutamassa päivässä.
Pakkohan tuo on kerralla syödä, maku kärsii jos laittaa avatun pakkauksen pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan tuo on kerralla syödä, maku kärsii jos laittaa avatun pakkauksen pakastimeen.
Tämä.
4-5 kertaa litran paketista. Riippuu laittaako muutakin, marjoja tai banaania vaikka.
Vierailija kirjoitti:
76kg/166cm/Mies. Arvasitko oikein?
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia tai kuukausia. Riippuu siitä tekeekö mieli jäätelöä ja onko kesä vai talvi. En tosin yleensä tykkää säilyttää jäätelöpakettia avattuna, jos se on pahvinen. Silloin syön tarkoituksella muutamassa päivässä.
Minulle ei ole mitään merkitystä, onko kesä tai talvi. Yhtä paljon syön jäätelöä ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
76kg/166cm/Mies. Arvasitko oikein?
Täällä taas 67kg/168cm nainen. Kilo jäätelöä menee taatusti parissa tunnissa.
Puolisen vuotta. En voi syödä makeaa kerralla kuin ihan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Voi vai? Mulla menee päivässä jos ostan litran lempijäätelöäni.
Pituus 168cm paino 54kg
Vierailija kirjoitti:
Puolisen vuotta. En voi syödä makeaa kerralla kuin ihan vähän.
No ei se välttämättä ihme herkkua olekaan sen jälkeen kun on vetänyt yli puoli pakettia kerralla, mutta syötävä se on loppuun.
Ehkä tuon viikon, jos olisin yksin. Jäätelö on ainoa herkku mitä normaalisti syömme. Karkkia ostamme vain jouluna, eikä sipsejäkään mene kuin pari minipussia vuodessa.
Riittää kolmeksi päiväksi,suosikki on rommirusina.
Rommirusinapaketti kestää 1-2 viikkoa. Ostan tämän litran paketin kerran vuodessa kesäisin. On niin makeaa, siksi kestää.
Enkä käytä muuten juurikaan maitotuotteita, tämä on ainoa poikkeus. Hyvää, mutta vatsa parka ei meinaa kestää...