Hassuja nuo ihmiset, jotka käyttävät uimahallin saunassa laudeliinaa.
Kommentit (77)
Saunapefletti oli sellainen että muovia se aluspuoli ja jotain froteen tapaista se päällyspuoli. Samantapaista mitä käytetään sängyn suojanakin.
Just just.. Minä ainakin käytän laudeliinaa, jo ajatuksena ikävä istua hiki-kakka-hiivapyllyjen hieromalle puulle. Etenkin vilkkaissa paikoissa kun siinä on todella juuri edellinen saunoja noussut. Kun laude ei kuivu ja kuumene välissä,voi jo huonolla tuurilla tauti tai syyhypunkki siirtyä pinnalta. Aikamoista sakkia on välillä saunassa noin hygienian kannalta 😅
Ja lauteet menee huonoon kuntoon, vaatii tehopesuja ja uusimista. Kuka haluaa pesukemikaalejakaan pyhimpäänsä.. Johan vanhaan aikaan tämä tiedettiin ja vuoltiin puusta ohuet pil-unpäreet lauteiden ja saunojan turvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Puinen leikkuulauta voi olla alusta jos se on suht puhdas, jos pelkkää puuta haluaa alakertaan. Jos tietää mikä puoli kuuluu ylöspäin. Ennen allasta pesu. :D
Hyvä ratkaisu laudeliinojen kaihtajille. Ikeassa esim. ei maksa paljoa suuret bambupuiset leikkuulaudat. Pienelle pyllylle riittänee keksikoko. Näppärä askartelee lautalankusta itse.
Ap:n kaltaisten vuoksi ne taudit sinne jääkin muhimaan...
Ovat varmaan muultakin hygienialtaan yhtä "huolellisia" (niitä, jotka esim. asiakasvessoissa yms. heittelevät papereita lattioille yms.)
Järjen käyttö sallittua.Aina itse olen käyttänyt pyllyn alustaa,eli..esim kotoa tuotu puhdas pieni pyyhe.
Olen ollut siivoojana uimahallissa ja ne lauteet tosiaan pestään asianmukaisesti..joka päivä.
Ihmisiä käy paljon uimahalleissa/uimaloissa.
Sukupuolitaudit eivät tule uimahalleista🙄 mutta sieni infektio tulee...miehille ja naisille.
Kuiva pyllynalus on hyvä.
Ja vaikka istut ylimmällä lauteella niin sieni infektion saat,jos paljaalla pyllyllä istut.
Ainut mikä tarttuu kosteissa tiloissa..on sieni.
Ikävä tauti.Ja tiedän mies henkilön jolla sieni tuli yleisen saunan lauteilla..ei koskaan käyttänyt laudeliinaa.Nivusiin ja kassien alle tuli sientä.🤮
Ei uskonut minua...lääkäri sanoi samaa...sientä.
Oikeasti,käyttäkää kuivaa pikkupyyhettä pyllynne alla missä ikinä saunassa olettekaan.
Näin vältytte sieneltä.Ja,sukupuolitautia ei saa lauteilta🙄,huoh...kuka näitä vääriä juttuja kirjoittelee.
Ihan oikeasti.Kuka pökiö kirjoittaa, että saunan lauteilta saa sukupuolitaudin???
Jokainen voi maalaisjärkeä käyttää.Jos ei osaa niin sitten kannattaa käyttää Googlea.
Mukavaa iltaa teille ihmisille.Muistakaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää. Mieheni sai kerran sukupuolitaudin uimahallin saunasta kun ei ollut laudeliinaa.
Ihanan naivia 🥰
Laudeliinaa kannattaa säilyttää pakaroiden välissä josta sen saa kätevästi esiin.
Täytyyhän niitä lauteitakin suojata. Kestävät pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina sekä peflettiä että 'läpsyttimiä' jaloissa, kun käyn uimahallissa.
Niinhän te basillikammoiset ihmiset teette.
Kertakäyttölaudeliinat tai -pefletit ovat minun valintani, vaikka en kertakäyttöisyyteen muuten välinpitämättömästi suhtaudukaan. Kotiin en niin varmasti likaista juttua kuin laudeliina kuljettaisi pesua varten.
Noh, kun AP kerran saa uimahallin lauteilla sitkeän sieni-ihottuman persuksiin ja sukukalleuksiinsa niin saattaa pelletin arvostus kasvaa. On muuten vmäinen ja saakelisti kutiava vaiva. Ja sitkeä parantaa.
Kerran kun istahdat samoille limoille saunan ovella vastaan tulleen hiivaperseen kanssa niin se on siinä.
Ei tietoa onko lauteissa eroja, onko joku puu käsitelty "kiinteämmäksi" pinnaltaan ja osa huokoisempia. Mutta julkisella paikalla joku välikappale eli pefletti lienee hyvä. Paitsi jos istuu väärälle puolelle suojusta, joka on ollut lauteessa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Noh, kun AP kerran saa uimahallin lauteilla sitkeän sieni-ihottuman persuksiin ja sukukalleuksiinsa niin saattaa pelletin arvostus kasvaa. On muuten vmäinen ja saakelisti kutiava vaiva. Ja sitkeä parantaa.
Kerran kun istahdat samoille limoille saunan ovella vastaan tulleen hiivaperseen kanssa niin se on siinä.
... pelletin tai laudeliinan ...
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän niitä tauteja vasta tarttuukin. Mieti kuin moni istuu niillä lauteilla ja nostaa vielä jalatkin lauteille. Saa jalkasilsan vaikka mihin ja liudan sp-tauteja.
Ja ihan vain tiedoksi: On miltei mahdotonta saada sukupuolitautia saunan lauteilta ! Älkää uskoko kaikkea.
Silsa on kanssa sellainen joka leviää siellä saunassa, se sieni kun tykkää lämpimistä ja kosteista oloista.
En istu paljaalla perseellä siihen, mihin homo on hieronut horoksi nussittua ripulipersettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän niitä tauteja vasta tarttuukin. Mieti kuin moni istuu niillä lauteilla ja nostaa vielä jalatkin lauteille. Saa jalkasilsan vaikka mihin ja liudan sp-tauteja.
Ja ihan vain tiedoksi: On miltei mahdotonta saada sukupuolitautia saunan lauteilta ! Älkää uskoko kaikkea.
Väitämme edelleen että voi saada testitikusta ja pinnalta, sekä wc-tilasta. Kauanko se tauti elää siinä on toinen kysymys tai leviääkö bakteerit vai ei. Kun on tarpeeksi likaisia ihmisiä, ei se ole hygieeninen. Myös elimistön puolustuskyky vaikuttaa hieman ja onko haavoja.
Eikös gay-miehet tykkää saunoista? Siellä ne sitten lauteilla istuu ja valuttavat eritteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää. Mieheni sai kerran sukupuolitaudin uimahallin saunasta kun ei ollut laudeliinaa.
😂😂 Että näinkö miehesi sinulle selitti. Uskokoon ken tahtoo🤪
Puinen leikkuulauta voi olla alusta jos se on suht puhdas, jos pelkkää puuta haluaa alakertaan. Jos tietää mikä puoli kuuluu ylöspäin. Ennen allasta pesu. :D