Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasektomiaan keskustelematta puolison kanssa?

Vierailija
03.07.2024 |

En tiedä mitä pitäisi ajatella. Mies on aina tiennyt, että haluaisin vielä lisää lapsia. Lapsia on nyt kaksi. Heidän hoitamisestaan olen pääasiassa huolehtinut ja ovat jo "isoja". Saimme heidät, kun opiskelin vielä, mutta nyt kun olen ollut työelämässä vuosia ja taloudellinen tilanne vakiintunut, haluaisin vielä yhden tai kaksi lasta lisää. Mies on sanonut, että hänelle riittää nämä kaksi. 

Nyt mies sitten kertoi käyneensä lääkärillä juttelemassa vasektomiasta ja saaneensa lähetteen toimenpiteeseen. Noin vain. Oli siis miettinyt asiaa,  varannut lääkärin ja käynyt siellä itsekseen ja nyt vasta kertoi minulle, kun lähete saatu. Eikä ole ikinä minulle puhunut suunnittelevansa asiaa. Tuli tosi kummallinen olo tästä. Onhan se hänen kroppansa, mutta eikö lasten hankkiminen ole kuitenkin yhteisesti sovittava juttu? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ilmeisen mulkku ja itsekäs. Lienee aika vaihtaa miestä, koska jos hänellä ei ole munaa keskustella asiasta etukäteen ja sopia hankitaako vaiko ei, vaan pelkurimaisesti toimii seläntakana. Ei hän ole rehellinen muissakaan asiossa. Tiedä vaikka olisi jo joku misu katottuna. Mutta  näitä raukkamaisia jänistäjä miehiä on nähty ihan julkimoita myöten, jotka ei ajattele kuin itseään.

Meillä vaimo sai päättää milloin halusi ja  montako lasta halusi, sai tarpeeksi monta. On ollut kiitollinen. Halusin tyytyväisen minua arvostavan vaimon ja sain sellaisen. Ei ole seksiä puuttunut meidän parisuhteesta.

Miksi joku voi kilahtaa yllä olevasti viestistä?

Sitten mä sen hokasin. Ap:n tarinassa mies teki itsenäisen päätöksen. Siitä se Pate veti herneen nenäänsä. Niillä vaimo tekee päätökset ja Pate vikisee. So onkin ihan cock old kamaa koko ukko. Ostakoon pakan hamekangasta.

Vierailija
22/24 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ilmeisen mulkku ja itsekäs. Lienee aika vaihtaa miestä, koska jos hänellä ei ole munaa keskustella asiasta etukäteen ja sopia hankitaako vaiko ei, vaan pelkurimaisesti toimii seläntakana. Ei hän ole rehellinen muissakaan asiossa. Tiedä vaikka olisi jo joku misu katottuna. Mutta  näitä raukkamaisia jänistäjä miehiä on nähty ihan julkimoita myöten, jotka ei ajattele kuin itseään.

Meillä vaimo sai päättää milloin halusi ja  montako lasta halusi, sai tarpeeksi monta. On ollut kiitollinen. Halusin tyytyväisen minua arvostavan vaimon ja sain sellaisen. Ei ole seksiä puuttunut meidän parisuhteesta.

Sitten mä sen hokasin. Ap:n tarinassa mies teki itsenäisen päätöksen. Siitä se Pate veti herneen nenäänsä. Niillä vaimo tekee päätökset ja Pate vikisee. So onkin ihan cock old kamaa koko ukk

Ei, meillä tehty aina yhdessä isot päätökset.  Minun egoni kestänyt senkin ettei tarvitse joka paikassa olla säätämässä ja päättämässä, vaan voinut antaa vaimolle päätäntävallan milloin meillä on seksiä, varsinkin kun sillä varmisti riittävän seksimäärän. Mulla on viisas vaimo, joka osannut ajatella aina minunkin parastani. Pitänyt hyvää huolta, kaikin tavoin. Ne monet lapsetkin on olleet mun etu ja ilo, vaikken koskaan varsinaisesti ajatellut edes lasten tekoa. Ei tarvinnut kun vaimo tiesi paremmin. Kun on tarpeeksi iso ego, ei tarvitse pikkuasiosta ottaa murheita ja voi antaa vaimon hoitaa mitkä hän haluaa. Egoni kestänyt sekin että voinut aina hoitaa vaimolle orgasmit esin ennen omaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mä sen hokasin. Ap:n tarinassa mies teki itsenäisen päätöksen. Siitä se Pate veti herneen nenäänsä. Niillä vaimo tekee päätökset ja

Kysy vaimolta, millainen hamekangas sopii sulle parhaiten.

Vierailija
24/24 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mä sen hokasin. Ap:n tarinassa mies teki itsenäisen päätöksen. Siitä se Pate veti herneen nenäänsä. Niillä vaimo tekee päätökset ja

Mutta ego ei ole kestänyt tunnustaa vaimolle pikku dildoseikkailuja vaimon lelulla. Eli pinnan alla roihuavaa piilohomoutta. Lainasitko vaimon liukkariakin vai vetelitkö kuivalla kakkoseen?