Kuinka usein vaihdat rintsikat?
Luin uusimmasta Yhteishyvästä että rintsikat on hyvä vaihtaa päivittäin, koska muuten jousto tms. kangas kärsii. Itse vaihdan kerran viikossa!!! Olenko kummajainen? Eihän mulla edes ole kuin kahdet eikä ole varaa ostaa useampia koska käytän vain Triumphin ultrasoft rintsikoita jotka on tosi kalliit.
Kommentit (17)
Nyt v.. kun ostin kerralla kahdet kalliit, ainakin minulle 56¿ kpl, liivit ja molemmista kaarituet tunkeen tissien välistä ulos.
käsin pesen. mulla vaan 2 käyttörintsikat.
ei se käsinpesu musta työlästä ole. ei niitä liottaa pidä.
en näin talvisin pidä mitään rintsikoita polkiessa pyörällä, niin ne ei joudu kastumaan pahemmin hiestä. siis mulla a kuppi, ni helppo polkee ilmankin kun vaan tiukka paita yllä...
Kotona vaihdan aina vapaalle =) ja rintsikat lähtee samalla! Eli ei ole kokoaikaa ne edes päällä. Mä pesen rintsikat pesukoneessa käsinpesu ohjelmalla.
Joka päivä. Osan (kalliit) pesen käsin, halvat koneessa.
ja pesen ne koneessa pesupussissa. En ikinä voisi pitää yli kolmea päivää samoja!!!
Yleisesti ottaen, hyi miten te voitte pitää monta päivää samoja liivejä? Kyllähän sitä nyt ihminen hikoilee jonkun verran joka päivä ja ei mua ainakaan kiinnosta laittaa suihkun jälkeen puhtaalle iholle likaisia vaatteita. Vai ettekö te käy suihkussakaan joka päivä?
ei tulis kuulonkaan että koko ajan vaihtelisin rintsoita. tää istumatyö ei hikoiluta.
vaihdan. Jumpassa tottakai eri rintsikat. Suihkussa käyn 1-2 kertaa päivässä.
Kuppikoko on sen verran suuri, että käytän liivejä yötäpäivää. Siksi en voi olla samoissa montaa päivää.
Niin ja ikää on 36v, kolme lasta imetetty tässä välissä. Rupsahtavat kun rupsahtavat.
Joo, ja liivit vaihdan about 2-3 päviän välein.
Mikä tarkoittaa sitä että esim. jos päätänkin laittaa valkoisen puseron, niin en laita mustia alle, vaikka ne olis mulla ollut vain päivän käytössä, vaan vaihdan valkoiset.
Kerran viikossa pesen rintaliivipyykkiä. Ennen laitoin ne pesukoneeseen, mutta onnistuin rikkomaan koneen, ja otin opikseni.
kaksi kertaa viikossa.. pesen pesupussissa koneessa ja alhaisessa lämpötilassa.
Mulla on vain neljät rintsikat, enkä jaksa pestä niitä käsin vaan laitan koneeseen. En mä koe sitä mitenkään ällöttäväksi, laittaa vanhat rintsikat päälle. Jumpparintsikat pesen aina käytön jälkeen, silloin kun hikoaakin. Alushousut on sitten eri asia, ne vaihdetaan joka päivä, mutta ei mun tissit ainakaan mitään eritä, jos en urheile:)
Jumpassa pidän totta kai sporttiliivejä. T. 12
Valkoisen paidan kanssa mustat liivit ovat älöttömyys jne..
Rakastan alusvaatteita, niitä on paljon ja vaihtelu virkistää :) Pysyt siisteinä kun ei yksiä nitkuta viikkotolkulla.
Pesen osan pesupussissa koneessa, erikoisemmat/kalliimmat käsin.
ja luonnolllisesti laitan sen jälkeen puhtaat alusvaatteet...