Ärsyttääkö muita Ikean mainos?
Kommentit (12)
Ei ärsytä ,ne kiitää ohi ..sota Ukrainassa harmittaa ja ärsyttää ..
Minua ei ärsytä ale on rea-mainos, mutta se toinen Ikea-mainos on ärsyttävä. Se c'moon, c'moon jne -rallatus.
Mainokset joissa on tummia ihmisiä, ne tuotteet ovat tietenkin tarkoitettu heille ja tavan suomalaisena kartan sellaisia. Kun suomalaiset ovat jääneet vähemmistöön kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä ale on rea-mainos, mutta se toinen Ikea-mainos on ärsyttävä. Se c'moon, c'moon jne -rallatus.
Sekin!
Ihan kauhea korvamato. Yksi ilta kun yritin nukahtaa, niin päässä alkoi soida "ale on rea, kesä on sommaren". Ja sitten mietin miksei se ole "en sommar" niin kuin ruotsin tunneilla opeteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Mainokset joissa on tummia ihmisiä, ne tuotteet ovat tietenkin tarkoitettu heille ja tavan suomalaisena kartan sellaisia. Kun suomalaiset ovat jääneet vähemmistöön kaikessa.
Sama. Pitäkööt tavaransa, myykööt niille paremmille ostajille.
Ei ärsytä. Miksi sen pitäis ärsyttää.
Ikea on ihan ok kauppa.
Nyt Ikea aloittaa Suomessa hiljaiset tunnit. Tarkoittaa sitä, että yhtenä päivänä viikossa myymlässä on hiljaista.
Ei soiteta musiikkia. Ei kuuluteta mainoksia yms. liikkeessä.
Ihmiset saavat rauhassa tehdä ostoksia.
Arlan juustomainos: hevonen on häst, pappi on präst juusto on Arla
Se räminämainos telkkarissa ärsyttää. Olen käynyt sen takia vähemmän ostoksillakin Ikeassa. Hassua miten mainonta vaikuttaa (molempiin suuntiin).
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea korvamato. Yksi ilta kun yritin nukahtaa, niin päässä alkoi soida "ale on rea, kesä on sommaren". Ja sitten mietin miksei se ole "en sommar" niin kuin ruotsin tunneilla opeteltiin.
En tiedä mutta yksi laulu on sommaren är kort. Eli tuossa muodossa käytetään yleensä.
JOs TV-mainosta tarkoitatte niin se musiikki on ärsyttävä!
Enemmän ärsyttää n-henkilöt(lapset) mainoksissa, varsinkin, kun niiden vanhemmat ei ole n-henkilöitä.