Tulin juuri yövuorosta ja aion käristää hieman Hiillosmakkaraa,voita ja makaroonia aamupalaksi! Kysyttävää?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan täysin järjissään vai joko vuosien yövuorot on tehny susta kävelevän zombin.
No eikö otsikko jo kerro, että olen järjissäni ja minulla on kaiken lisäksi hyvä maku?
Ap
Mix makaruunia ? Miks et keitä uusia pottuja ? Sellaiset peukalonpäänkokoiset tulevat parissa minuutissa valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan täysin järjissään vai joko vuosien yövuorot on tehny susta kävelevän zombin.
No eikö otsikko jo kerro, että olen järjissäni ja minulla on kaiken lisäksi hyvä maku?
Ap
Ei kerro kumpaakaan vaan päinvastoin.
Voita ja makaroonia? Kuulostaa mauttomalta. Lisäisit sinne edes jotain tomaattista niin se voisi etäisesti muistuttaa syötävää. Jopa se ketsuppi olisi parannus.
Vierailija kirjoitti:
Otatko juomaksi olutta?
Ehei. Piimää
Ap
Hyvä hyvä niistä saapi energiaa jotta jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Mitä liika rasva aiheuttaa?
Runsas kovien rasvojen nauttiminen suurentaa veren kolesterolipitoisuutta, erityisesti sydäntautiriskiä suurentavan LDL-kolesterolin pitoisuutta. Kovan rasvan korvaaminen osittain pehmeällä rasvalla pienentää sepelvaltimotaudin riskiä sekä parantaa sokeriaineenvaihduntaa.25.5.2023" Sydänliitto
Kokeiles tunkea se makkara suolees. Se olis varmasti kivempaa kuin tuon sun moskan syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Voita ja makaroonia? Kuulostaa mauttomalta. Lisäisit sinne edes jotain tomaattista niin se voisi etäisesti muistuttaa syötävää. Jopa se ketsuppi olisi parannus.
Tosiaan ajattelim myös muutaman tomaatin kuumentaa mukaan! Ketsupista en tykkää
Ap
Oletko töissä jossain sahalla tai betonivalimossa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä jossain sahalla tai betonivalimossa?
Postissa!
Ap
Minuakin kiinnostaa millä alalla AP on. Täällä toinen yötyöläinen, minäkin syön jotakin täyttävää ennen kuin nukun muutaman tunnin- eiliseltä on jäljellä hernesoppaa. Mukaan pari karjalanpiirakkaa niin saa hyvin unen päästä kiinni ja herää taas valmiina uuteen päivään.