Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä saanut huonoa palvelua Kotipizzassa, usein kylläkin oikein hyvää palvelua (sis. esimerkin)

Vierailija
02.07.2024 |

Tilasin siis Kotipizza jota menin noutamaan. Kun pitsan oli aika tulla uunista havaitsi kokki että pitza oli venäläinen soikio!

Asiaa pahoiteltiin ja luvattiin tehdä säädyllinen, pyöreä pitza tuon kirkkoveneen tilalle!

Sanoin että tämä kyllä kelpaa, mielelläni tuollaista lettua alan mussuttamaan!

Sain siitä vain alennusta niin että pitsa maksoi vain 8e ja vielä kaksi dippisoosta sain mukaani!

Kyllä olin asiakkaana tyytyväinen. Harvinaista Suomessa että räikeitäkään virheitä pahoitellaan tai hyvitetään tuotteista ja palveluista, tässä pitsa vieläpä oli erittäin hyvän makuinen ja hyvitys oli vähintäänkin kohtuullinen jos pitzan poikkeava muotoisuus olisi minua häirinnyt!

Tänäkin vuonna vaikkapa vrllä olen matkustanut melkein viikoittain Rovaniemi- Hesat välillä ja VR tänäkin vuonna "yllättänyt" ainakin seuraavat syyt: Talvi, kesä, helteet, pakkaset, yö ja päivä. Junat aina myöhässä ja seistään jossain pellonpientareilla milloin jäätyneinä hytisten, milloin helteisessä vaunussa vaarallisen korkeassa lämpötilassa hikeä pusertaen! Hyvityksiä, alennuksia ei VR.ltä heru. Korkeintaan voi saada kahvikupposen Hesoissa jos selviää 12 tuntia ilman vettä 80-90 sateisessa täpötäydessä junanvaunussa festareille menossa olevien myöhäis- ja ikiteinien  joukossa!

Kyllä tulin asiakkaana oikein hyvälle tuulelle Kotipizzan toiminnasta!

N32, ei Kotipizza- sidonnaisuuksia omaava, kuuluisasta Rukajärven radan tulihelvetistä selvinnyt, silloin oli kyllä ravintolavaunussa kovia taisteluita helteitä vastaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei "venäläinen" vaan venähtänyt, soikio!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi