Olemme miljonäärejä. Asuneet pienten lasten kanssa mm. Espanjassa, Kanadassa ja Kyproksella. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (37)
Kun on vajaa ja kaipaa huomiota nii Voihan sitä esittää
Nämä "kysy jotain" ovat saman henkilön fiktioita? Että sellainen harrastus. Muutaman olen lukenut.
Oletko, kuten kaikki perintö- ja sattunamiljonäärit, sitä mieltä että varallisuus syntyy omista viisaista valinnoista ja köyhät onnitse aiheuttaneet köyhyytensä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko, kuten kaikki perintö- ja sattunamiljonäärit, sitä mieltä että varallisuus syntyy omista viisaista valinnoista ja köyhät onnitse aiheuttaneet köyhyytensä?
Olen osittain sita mielta. Suomessa vieroksutaan tyota ja ollaan aina kasi ojossa ottamassa vastaan muiden rahaa. Amerikkalaista havettaisi tuollainen meno.
Haluan kysyä.
Syövätkö lapsenne monta vasullista makeisia?
Huolehtiiko mumma ja puppa heistä?
Syöttekö koskaan xtra jukurtteja?
miksi, eikö missään ole ollut hyvä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osittain sita mielta. Suomessa vieroksutaan tyota ja ollaan aina kasi ojossa ottamassa vastaan muiden rahaa. Amerikkalaista havettaisi tuollainen meno.
Miksi joidenkin amerikkalaisten mielipide pitäisi meitä kiinnostaa? Pitääkö meillä olla amerikkalaisten hyväksyntä ennen kuin meidät lasketaan ihmisiin kuuluviksi?
Jos käy paljon saunassa kumpi on parempi, kerta- vai jatkuvalämmitteinen kiuas?
Paljonko rahoitusalan ihmisistä jotka vetää viivaa nokkaan sortuu suonensisäisiin? Satutteko tietämään yhtään piikittäjäksi sortunutta.
En ole miljonääri. Olen asunut neljässä maassa ja asun edelleen ulkomailla. Kun lapset syntyi jäin tänne missä olemme nyt.
Olen kasvattanut täysin yksin kaksi lasta, hankkinut itselleni hyvän työpaikan täällä missä olen ja rakentanut meille tänne oman kodin.
Suomesta lähdin heti opintojen jälkeen, omilleni. Raivasin tieni työrlämässä eteenpäin, omilla ansioillani. Olen ylpeä siitä että yksinäisenä äitinä ole kyennyt tarjoamaan lapsilleni hyvän turvallisen vakaan kodin jossa ei puutetta mistään, vähiten rakkaudesta.
Olisi voinut käydä niin paljon huonomminkin, voisin olla vaikka katuojassa jos olisin Suomeen jäänyt, ja nykyinen tilanne siellä hirvittää todella. En usko että olisin selvinnyt.
Emme ole tarvinneet miljoonia. Meille on riittänyt se että meillä on hyvä koti, aina ruokaa pöydässä ja ehjät puhtaat vaatteet päällä. Lapset ovat saaneet harrastaa ja osallistua koulun järjestämiin matkoihin yms. Tätä sanon rikkaudeksi. Pieni kolmen hengen läheinen rakastava perhe joka pitää yhtä joka tilanteessa. On turvallista ja hyvä olla.
Toivon että teillä "miljonääreillä" on yhtä hyvä ja onnellinen koti ja elämä kuin meillä täällä. Rahalla kun rakkautta ja läheisyyttä ja aitoa lämpöä ja välittämistä voi osrtaa.
Tietävätkö teidän lapsenne, että kirjoittelette provoja Vauva-palstalle? Ja mitten he suhtautuivat siihen kun kerroitte? Onko heitä kiusattu koulussa sen takia?
-winner-
Miljonääriksi pääsee työtönkin jos vaihtaa rahaa Venezuelan valuutaksi.
Miltä se kultalusikka tuntuu syvällä persereijän uumenissa, kutittaako välillä?
Feikiltä on turha odottaa vastauksia.