Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva kuulla minkälaisilla sanallisilla asioilla teitä on onnistuttu todella loukkaamaan ja lyttäämään. Kuka esitti tämän?

Vierailija
02.07.2024 |

Olisi kiva kuulla minkälaisilla sanallisilla asioilla teitä on onnistuttu todella loukkaamaan ja lyttäämään. Kuka esitti tämän?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erotessa ex sanoi että feikkasi joka ainoa kerta orgasmin. En kyllä edes usko että joka kerta mutta ehkäpä osan kerroista. Vähän se kyllä kirpaisi mutta kaikesta selviää viimeistään ajan kanssa :D

Vierailija
2/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kerrat on loukattu ja lytätty eri tavoin, milloin kukakin

oon jättänyt sellaiset ihmiset omaan arvoonsa

lyttääjä on yleensä kateellinen tai muuten katkera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna itselleni lupaa loukkaantua toisten sanomisista. Ilkeät sanat kertovat enemmän heistä kuin minusta. Aiheellinen ja asiallinen kritiikki sitten erikseen.

Vierailija
4/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki sitä työkseen, jo kun olin pieni.

Olin lihava, vääränlainen, minusta ei tule ikinä mitään.  Tässä joitain. Myös sen muisti kertoa että olen ei-toivottu ja taakka. Nämä oli raskaita asioita lapsen kantaa, ja ne vaikuttivat pitkälle murrosikään, varhaisaikuisuuteen ja vielä kun kotoa pois muutin 21-vuotiaana.

En tiedä mistä sisun sain mutta ajatus siitä että näytän kaikille, että en tarvitse heitä vaan rakennan itse oman elämäni, se alkoi kantaa ja laitoin välit poikki kokonaan äitiini ja vanhempaan siskooni. En halunnut enkä halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa joiden ainoa tavoite on saada poljettua minut maan rakoon.

Kun katselen kuvia lapsuusajalta ja koulun luokkakuvia en todellakaan ole lihava enkä ollenkaan ruma.  Silloin uskoin että olen koska  tärkein ihminen elämässäni niin sanoi.  Kotoa lähdettyäni opiskelin työn ohella muutaman vuoden aikana kolme tutkintoa. Se  oli rankkaa mutta päätin että näytän mistä minut on tehty. Sain hyvän työn ja ammatin,  itsetunto on kohdillaan  ja olen oppinut rakastamaan itseäni. elämääni en huoli ketään joka ei siihen mitään hyvää tuo, olkoot  kuka tahansa.

Vierailija
5/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nussimaan äitiäsi. Minä sinulle

Vierailija
6/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kaiketi ollut, kun oma äiti sanoi minun näyttävän huörälta, kun olin teini-iässä. 

Vierailija
7/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että sinua on loukattu. Ei ole koskaan ok oikeuttaa omaa pahaoloaan muihin.

Silti tuli mieleen kysyä, että mistä päättelet sen johtuvan kateudesta? Loukkaaminen useimmiten johtuu ihan muista tunteista.

Vierailija
8/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja kutsui minua eilen Kyytöksi ja hutsuksi. Mietin että onkohan tuo ihan tasapainossa

Vierailija
9/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja kutsui minua eilen Kyytöksi ja hutsuksi. Mietin että onkohan tuo ihan tasapainossa

Weetee-hommia...

Vierailija
10/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut fyysisen väkivallan uhriksi. Kaikki kokemani loukkaaminen ja lyttääminen on ollut tavalla tai toisella sanallista ja hieman siltä pohjalta lähtevää toimintaa kuten juoruilua tai virheellisen tiedon levittämistä.

Vierailija
11/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauheasti loukattu ja lytätty. Peruskoulussa kyllä kiusattiin, mutta eivät ne asiat enää vaikuta.

Vierailija
12/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin. Äiti tokaisi.

Vierailija
13/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri huusi kännipäissään, että pääsispä panemaan tuota persettä. Katseli 11-vuotiasta pihassa. Siitä meinasi tulla itku. Eikö noilla juopoilla ole mitään rajoja? Mua loukannut lukemattomia kertoja vastaavilla, mutta tuo oli liikaa. Huutaa panojuttuja lapselle. Ihana kesä ja mökkeily, toivottavasti hukkuu tai kuolee kirroosiin.

Vierailija
14/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Weetee-hommia...

Mitä on Weetee?

Vierailija
15/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun erotessa ex sanoi että feikkasi joka ainoa kerta orgasmin. En kyllä edes usko että joka kerta mutta ehkäpä osan kerroista. Vähän se kyllä kirpaisi mutta kaikesta selviää viimeistään ajan kanssa :D

Jos tuo sanomansa oli oikeasti totta, niin hän kyllä toi ilmi vain oman tyhmyytensä. Ei mitään sellaista, mistä sinun olisi pitänyt ottaa itseesi. 

Miten kukaan tietää mitä pitää tehdä, jos toinen ei viitsi kertoa mistä pitää ja feikkaa sen. Tuohan on vähän samaa, kuin olisi kertonut, että ei tykännyt ruokalajeista mitä valmistit ja silti aina kehui niitä hyviksi.

Vierailija
16/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni sanoi, että olen paska lapsi. Enkä saisi painaa yli 50 kg teininä (itsehän hän painoi noin 100 kg silloin) tai että perseeni leviää liikaa. En ollut lihava vaan ihan sopusuhtainen, normaalipainoinen 14 v., mutta kyllä nuo kävivät itsetunnon päälle. En ole enää missään tekemisissä. 

Vierailija
17/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että sinua on loukattu. Ei ole koskaan ok oikeuttaa omaa pahaoloaan muihin.

Silti tuli mieleen kysyä, että mistä päättelet sen johtuvan kateudesta? Loukkaaminen useimmiten johtuu ihan muista tunteista.

Mä mietin ihan samaa. Loukkaavia kommentteja ei ole kovin montaa jäänyt mieleen, onneksi, muuta lähinnä ne mieleen jääneet on ehkä liittyneet siihen omaan tunteeseen sillä hetkellä. Mua ei ole kotona lytätty, mutta sen pari kertaa kun äiti on sanonut jotain negatiivista, ei edes ulkonäköön, vaan ehostamiseen liittyvää, niin on jäänyt mieleen. "Ei noi housut sovi yhtään sulle." Ja "Lopeta jo se meikkaaminen ja lähdetään, ei sua siellä kukaan katso." Varmaan olisi pikku juttu jos noita kuulisi jatkuvasti, tai vielä pahempaa kommenttia. Toinen oli, kun olin kovasti ihastunut mieheen ja hän julkisella paikalla alkoi kommentoida, että voisin käyttäytyä hillitymmin ettei ja hänen tarvitse hävetä. Olin silloin nuorempana varsinkin ujo luonteeltani enkä tosiaan ollut kovaääninen tai mitään, mutta silti olisi pitänyt käyttäytyä jotenkin eri tavalla. En mä näitä kateuteen yhdistä. Äidiltä ehkä jotain kiireeseen ja väsymykseen liittyvää (kun oli vaan nuo pari), siltä mieheltä kontroloinnin yritystä.

Vierailija
18/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tossa kirpaisi? Olisit hirnunu että vituttaako kun jouduit feikkaamaan

Vierailija
19/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauheasti loukattu ja lytätty. Peruskoulussa kyllä kiusattiin, mutta eivät ne asiat enää vaikuta.

Sama, kiusaajien takia opin nopeasti vastaamaan ilkeästi takaisin ja kasvattamaan kovaa ja paksua nahkaa, on siitä ollut paljon hyötyäkin. tosin empatiaa en oikein pysty tuntemaan. En ole riikkuli.

Vierailija
20/21 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on kaiketi ollut, kun oma äiti sanoi minun näyttävän huörälta, kun olin teini-iässä. 

Oma äiti sanoi minulle, että olen h*ora. Kuulin sen varmasti yli sata kertaa. Osasi se isäkin loukata.