Ovatko kaikki miehet mustasukkaisia (narsisteja)? Miksi aina päädyn tapailemaan sellaisia?
Onneksi nytkin asia tuli ilmi hyvin varhaisessa vaiheessa. Mutta silti - miksi olen niin sokea?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa näissä on ollut yhteistä, että ovat sellaisia "uhoajia", vaikuttavat todella itsevarmoilta. Sitten yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta, möksähtävät jostain ja saavat hirveän raivo- tai mykkäkoulukohtauksen.
apUhoajan itsetunto on aina alhainen ja se joka ei tuo itseänsä esille, käyttäytyy fiksusti ,sinun mielestä liian kiltiltä. Ota se joka vilkuilee sinua, joka juttelee oman miesporukan kanssa.
Unohda ne öykkärit ja esittäjät. Ulkoinen käytös ei kerro mitään itsevarmuudesta.
Mä olen introvertti mies. Tiedän mitä haluan, olen menestynyt, en tuo niitä esille, en leveile, en esitä. Vilkuilen baarissa ja pidän silmät auki. Monta kertaa baarissa ei ole yhtään naista jonka haluan. Etsin vain pitkään suhteeseen. Haluan, että nainen on aidosti kiinnostunut minusta ja minä hänestä. Näitä on ehkä yksi sa
Uhoajalta puuttuu vain kokemusta. olin itse nuorena uhoaja mutta opin nopeasti ettei se ole oikea tapa vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa näissä on ollut yhteistä, että ovat sellaisia "uhoajia", vaikuttavat todella itsevarmoilta. Sitten yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta, möksähtävät jostain ja saavat hirveän raivo- tai mykkäkoulukohtauksen.
ap
Miksi tapailet uhoajia? Yritätkö jotenkin tökkiä kuorta?
Persoonallisuushäiriöisiä on erittäin pieni prosentti 5-7% väestöstä.
Ehkä ei kannata luovuttaa vaan oppia ensin tuntemaan itsensä (vaikein osuus) ja sitten mahdolliset hälyttävät merkit toisessa ja asettamaan rajat.
Ja ei kehut ketään vahingoita. Niitä voi käyttää eri tavalla. Mahdollisuus on myös että olet ihan kehut ansainnut.
No minusta 5-7% ei ole pieni määrä, vaan ihan järkyttävän paljon kun puhutaan väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin ihmiset oppii, että uho on pelkkää pintaa, jolla kätketään sisäistä epävarmuutta ja osaamattomuutta🙄
Jos olet tapaillut vaikkapa neljää narsistia, on sinun täytynyt tapailla vähintään tuhansia miehiä. Tilastollisesti näin.
Onko nörttejä? Huorittelusta päätellen jotain uskovaisia. Muut ei yleensä huorittele.
Tunteiden voimakkuus voi joskus yllättää tunnekuolleen. Alkaa pelätä että menettää toisen ja flippaa. Ei osaa käsitellä sitä tilannetta. Se voi yllättää myös miehen itsensä.
Sinussa voi olla jokin ominaisuus, mikä nostattaa miehissä tällaisen omistamisenhalun. Sille ei välttämättä voi mitään. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tapaillut vaikkapa neljää narsistia, on sinun täytynyt tapailla vähintään tuhansia miehiä. Tilastollisesti näin.
Elämä ei ole tilasto.
Jos on kasvanut narsistien keskellä, on todennäköistä, että hakeutuu myös seurustelemaan narsistien kanssa.
Ei narsismi tee ihmisestä kelvotonta, vaan se, miten narsisti käyttäytyy.
Psyykkeellä eli mielenterveydellä ei ole mitään tekemistä muehen valinnan kanssa. Psyykkeä kysytään, kun haluaa eron tälläisestä miehestä. Nää mies tyypit oppii erottamaan jo aika nopesti. Voin kertoa muutaman esimeekin: "et osaa luopua" on joko hyvä manipuloimaan tai väkivaltainen sekin voi olla mahdollista, että molempia.
Tuo sitaateissa oleva lause sai kerran keskeyttämään treffit. Sen jälkeen en ole treffeillä käynyt enkä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMilloin ihmiset oppii, että uho on pelkkää pintaa, jolla kätketään sisäistä epävarmuutta ja osaamattomuutta🙄
Uhoavaa miehii on kiva tiputella välil jalustalta, oon kai sit sellanen sigma male😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Kaikki komeat miehet on jännämies narsisteja ja väkivaltaisia. Kiltit ja kunnon miehet eivät ole sellaisia. Naisille on tärkeintä miehen ulkonäkö ja siksi saatte aina ne kusipäisemmät narsisti miehet.
Miksi ihmeessä komea mies ei voisi olla myös mukava? Tai kunnollinen? Miksi ruma ei muka voisi olla väkivaltainen?
No näinpä. Monet ihan hyvännäköiset, psyykeltään terveet miehet ovat nimenomaan niitä perheenisiä sittemmin keski-ikäisinä. Traumataustaiset komeat hoitavat asiansa joskus vähän... traumataustaisempaan tyyliin.
On kylläkin tyypillistä, että traumataustainen nainen tuntee vetoa traumataustaiseen mieheen, koska nainenkin haluaa tuntea tulevansa ymmärretyksi eikä välttämättä koe tulevansa ihmisten kanssa, joiden tie on ollut täysin siloiteltu. Inhimillinen tekijä voi johtaa siihen, että nainen löytää kotoisan olon sieltä, mistä ei aina kannattaisi.
Sairaalloisimman mustasukkaisuuden olen kohdannut fyysisesti erittäin rumassa päihdeyksilössä, josta en koskaan ollut yhtään kiinnostunut, enkä voisi ollakaan. Hän ei ymmärtänyt ihmisten erillisyyttä ja yksityisyyttä, vaan tekisi mitä tahansa sabotoidakseen yksityiselämääni, joka ei ole koskaan kuulunut hänelle pisaraakaan. Saatan vieläkin tuntea suoranaista inhoa fyysisesti epäviehättäviä ja henkisesti rajattomia takertujatyyppejä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole tilasto.
Jos on kasvanut narsistien keskellä, on todennäköistä, että hakeutuu myös seurustelemaan narsistien kanssa.
Ei narsismi tee ihmisestä kelvotonta, vaan se, miten narsisti käyttäytyy.
On se siinä mielessä tilasto, että aitoja narsisteja ei kerta kaikkiaan ole niin isoa määrää väestössä että olisi todennäköistä seurustella monen sellaisen kanssa elämänsä aikana. Moni on kusipää olematta kuitenkaan narsisti, sitä termiä heitellään liian kevyesti.
Miksi ihmeessä komea mies ei voisi olla myös mukava? Tai kunnollinen? Miksi ruma ei muka voisi olla väkivaltainen?