Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehdessä : 10 vuotta aikaa pelastaa maapallo.

Vierailija
01.02.2007 |

Aika hyvin osuu yksiin Raamatun viikunapuuvertauksen kanssa. Eli Jeesus tulee hakemaan uskovat ennenkuin se sukupolvi kokonaan katoaa joka näki Israelin perustamisen vuonna 1948.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole se lapsen kaltaisena elävä, joita jeesus lupasi tulla hakemaan.

Vai luuleeko nää maailmanlopusta paasaavat olevansa itse niitä valittuja? Mistä sen tiedätte?

Vierailija
2/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika hyvin osuu yksiin Raamatun viikunapuuvertauksen kanssa. Eli Jeesus tulee hakemaan uskovat ennenkuin se sukupolvi kokonaan katoaa joka näki Israelin perustamisen vuonna 1948.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan intiaanit Amerikan mantereella aikoinaan osasivat laskea tähdistä ajanlaskua eteenpäin, ts. laskea kalentereita vuosituhansien päähän yms.

Heidän jälkeensäjättämissä dokumenteissa ajanlasku loppuu vuoteen 2013.

Kuulin tämän tiedon joskus " liian nuorena" , ehkä 12-14-vuotiaana ja olen siitä asti pelännyt maailmanlopun tulevan tuolloin. Olen laskenut jopa, että ehdin saamaan lapset maailmaan siiheksi ja se ainokainen, joka minulla jo on, on ehtinyt juuri aloittaa koulunsa...

Olenko pipi?

Vierailija
4/14 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadan vuoden kuluttua ilmaston keskilämpötila on maapallolla +6 astetta enemmän, joka vastaa samaa kuin mitä viimeisen jääkauden ja nykyhetken välillä on tapahtunut. Eli tosi hurjalta kuullosti.

Siis, jos ei tälle vakavalle asialle tajuta tehdä mitään. Ja 100 vuotta EI ole kamalan pitkä aika.

Vierailija
5/14 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lehdessä ei todellakaan sanota että maailmanloppu tulisi 10v kuluttua.

Vierailija
6/14 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haettu, vaan alkaa entistä kauheammat olot. Esim. antikristus pääsee valtaan.

Vierailija
7/14 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ainoa turva maailman myrskyjen keskellä.

Maailma ja Suomi on muutenkin menossa aivan sairaaksi, arvomaailma on vääristynyt, kaikkea hyvää, kristillisiin arvoihin pohjautuvaa vainotaan ja epänormaalia ihannoidaan.

Minä uskon Raamatun ennustuksiin ja siihen, että maapallon tuho ei ole ihmisen kädessä vaan Jumalan kädessä.

Vierailija
8/14 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te rupeatte keskustelemaan uskonnosta.

Kyllä tälle pallolle tehty vahinko ja tulevaisuus on ihan meidän käsissä. Nostakaa se pää pensaasta ja ruvetkaa katselemaan ympärillenne. Aika paljon asioita joilla täällä tuhotaan sitä ilmakehää, on ihan meidän jokaisen kotona.

Vierailija
9/14 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta on tavallisin kuluttaja ja hälläväliä-asenne. Vaikkei itse joutuisikaan kärsimään, ehkä jo omat lapset ja ainakin heidän lapsensa.

Vierailija
10/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on voinut puhua näille intiaaneille. Jos uskovat eivät " paasaisi" , kukaan ei tulisi uskoon. Kuka on uskova, joka tietää, että vain uskomalla pelastuu eikä kerro sitä muille? Ei se ole rakkautta, jos pitää itsellään totuuden ja pelastuksen. Mä olen itse tässä asiassa huono ja huolimatta, että olen vakuuttunut Jeesuksen sovituksesta, en todista tarpeeksi. rukoilen, että Jumala on armollinen, kun palaan taivaankotiin. Kun mä tulin uskoon, mä sain ihme olon rakastaa kaikkia ihmisiä. Olen ollut aika kurja ihminen, eli aika ihme juttu. Raamatun mukaan Jeesus tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun ihmiset vielä pilkkaavat, missä hänen tulemuksensa viipyy. Älkää ihmiset pilkatko, mitä se hyödyttää teitä? Samalla mitään ei häviä tässä pelottavassa maailmantilnteessa ottaa selvää Jeesuksesta. Mitä jos hän tuleekin, mieti edes asiaa!

Vierailija
11/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä näitä " uskomuksia" on joka lähtöön..

Vierailija
12/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pian tämä asianjärjestelmä päättyy ja alkaa paratiisi, jossa kaikki jotka turvaaavat jumalaan saavat elää onnellisina ikuisesti

Vierailija
13/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se oikeasti tarkoittaisikin jotain, se jokin ei välttämättä ole maailmanloppu. Jos kiinnostaa, mitä muut ovat spekuloineet, googleta

mayan calendar 2012.

Vierailija
14/14 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin Jeesus niin kyllä minulla olisi hitunen armoa näissä uskon asioissa. Ymmärtäisin pientä ihmistä paremmin vajavaisuuksineen, enkä olisi vaatimassa mahdottomuuksia joita ihmisen järki ei voi käsittää. Ja miksi ihmisille luotiin vajavaiset kyvyt näitä asioita ymmärtämään? Mitä ideaa siinä on että, asioita piilotellaan ja peitellään? Lue historian ristiriitaisinta kirjaa ja jos et usko sanasta sanaan joudut helvettiin. Kiitos Jeesus, että sinuun on niin helppo uskoa ja sen kautta pelastua.

Jeesus ottaa luokseen ne jotka häneen uskovat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi