Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia ei parane. Hoitovirhe?

Vierailija
02.07.2024 |

Klamydia todettu joulukuussa ja oon nyt syöny 3 annosta atsitromysiiniä ja edellee positiivinen. Onko tää jo syy tehä hoitovirhe ilmotus jos kolmannen kerran määrätty lääkettä, joka ei tähän mennessäkään ole toiminut? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut nyt klamydia 11kk syönyt 2 kertaa kerta-annostuksen lääkärissä, molemmat oksensin ja ripuloin 30 min lääkkeen oton jälkeen, ei siis sopinut minulle. Sitten sain 1vk antibiootti kuurin jolla olisi pitänyt lähtee eipä lähtenyt. Nyt taas menossa lääkäriin. Oireet ovat todella pahat ja eläminen alkaa olla jo hankalaa. En voi ymmärtää miten tästä on näin hankala päästä pois Mitäköhän tässä voi enää tehdä ku ei noi antibiootit näytä auttavan. Onko kellään samanlaista kokemusta? Olen nainen

Vierailija
22/22 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siitä seuraa kun sukupuolimoraali on mitä on, siis kummallakin sukupuolella ennen kuin kukaan alkaa kihisemään.

Mitä te tuosta edes saatte? Hetken hyvän olon jonka parissa päivässä unohdatte ja pahimmillaan tuskallisen tuliaisenkin vielä. Kannattaisiko pysyä yhden kumppanin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän