Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mulla sydämen vajaatoiminta?

Vierailija
01.07.2024 |

Sain n 1,5v sitten furesis nesteenpoistolääkettä, kun jalat niin turposivat. Lääkäri ei halunnut tutkia tarkemmin.  Nyt olin ottamatta vähän aikaa lääkettä ja tuli kamala hengenahdistus. Helpotti kolmessa päivässä,  kun aloitin nesteenpoistolääkeen syönnin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun mennä uudestaan lääkäriin? 

Vierailija
2/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun mennä uudestaan lääkäriin? 

No julkisella puolella ne tuntuu ehdottavan vaan suonikohjuja vaikka ne on kyllä olleet vuosikymmeniä.  Eipä siellä oikein mitään tutkita. Olin holterissa, oli paljon rytmihäiriöitä ja sain ympäri pyöreän lääkärinlausunnon kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä 

Vierailija
4/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen vajaatoiminta ei ole itsellinen sairaus vaan seuraus jostain. Esim. korkeasta verenpaineesta, sydämen läppäviasta tai sepelvaltimotaudista yleensä.

Vierailija
5/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä, nyt vaan on huono hetki kun ovat lomalla

Vierailija
6/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämen vajaatoiminta ei ole itsellinen sairaus vaan seuraus jostain. Esim. korkeasta verenpaineesta, sydämen läppäviasta tai sepelvaltimotaudista yleensä.

No mulla on ollut kammioperäisiä lisälyöntejä yli 30 vuotta ja niihin lääkitys, tosin se ei pahemmin auta.

Vierailija
7/7 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että pelkkiin alaraajaturvotuksiin on aloitettu nesteenpoistolääkitys jatkuvaan käyttöön ilman tutkimuksia ja kontrolliaikoja. Oliko niin? Luultavasti tuo hengenahdistuksesi johtui siitä, että yhtäkkiä lopetit Furesiksen käytön, johon elimistösi on sopeutunut. Minkäsuuruinen käyttämäsi vuorokausiannos on?