Mistä tiedät, että puolisosi ei ole pettänyt?
Kommentit (56)
En tiedä mutta luotan ettei ole. Jos on niin en halua edes tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei petä. Olis mahdotonta pettää.
No, mun petoskaveri ylistää koko ajan vaimoaan. Joka pv kertovat rakastavansa toisiaan ,mutta mun kanssa Suurta sexiä jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä kysymys.
No ethän sä koskaan voi olla 100% varma toisesta. Mutta jos sulla ei ole luottamusta, ei ole kovin hyvää parisuhdettakaan.
Ongelmana se, että vaikka luulee parisuhteen olevan tuossa suhteessa hyvän niin se voi olla pelkkä yksipuolinen luulo. Ihmiset muuttuvat eivätkä paljasta muuttuneensa ennen kuin on myöhäistä. Mustasukkaisuudesta tai toisen kyttäämisestä ei ole kuin haittaa sillä se pilaa suhteen jo paljon varhaisemmassa vaiheessa.
Jos ei ota rskiä ja rakasta niin sydän ei säry vaan näivettyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei petä. Olis mahdotonta pettää.
No, mun petoskaveri ylistää koko ajan vaimoaan. Joka pv kertovat rakastavansa toisiaan ,mutta mun kanssa Suurta sexiä jo vuosia.
Miten tämä minuun liittyy? Mun mies ei petä.
Eihän sitä varmaksi voi tietääkään, mutta olen päättänyt luottaa. Samahan se on hänellä, mistä hänkään tietää, petänkö minä?
En tiedä eikä kiinnosta, sillä luotan häneen 100%:sti. Ei hyvässä suhteessa kytätä toisia.
Meillä ensinnäkin sama työpaikka, joten ei se pystyisi. Toisekseen se ei kykenisi mua silmiin katsomaan jos niin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ensinnäkin sama työpaikka, joten ei se pystyisi. Toisekseen se ei kykenisi mua silmiin katsomaan jos niin kävisi.
Silmiin katsominen onnistui meillä ihan hyvin pettämisestä huolimatta. Puoliso koki toki syyllisyyttä teoistansa ja sen myöhemmin minulle kertoikin mutta ei se ollut este suhteen jatkumiselle. Eräs "huvittava" yksityiskohta: Vitsailin vime syksynä että hänellä on salasuhde henkilöön jonka nimi on "Mauri" ja ihmettelin miksi juuri tuota nimeä ei saanut käyttää salasuhdevitsailussa. Sittemmin selvisi että puoliso petti minua juurikin "Mauri" nimisen henkilön kanssa silloin kun siitä vitsailin. Nimi vaihdettu syyllisten suojelemiseksi.
Huvittava lainausmerkeissä siksi että oikeasti ei ole ollenkaan hauskaa. Nyt on rakennettava elämää kokonaan uusiksi.
Tämä on vaikea asia. Olin aivan varma, että olemme maailman paras tiimi ja emme ikinä satuttaisi toisiamme. Kun hän kertoi pettäneensä, maailmani romahti. Olemme edelleen yhdessä, mutta tie on pitkä ja kivinen. Nyt tästä katastrofista on kohta kolme vuotta. Paljon on puhuttu ja itketty ja luvattu ja yritetty päästä eteenpäin. Läheskään valmista ei ole enkä tiedä tuleekokaan koskaan. Mennään askel kerrallaan.
Se 34 vuoden jälkeen petetty
Ei ole pettäjätyyppiä enkä ole sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmiin katsominen onnistui meillä ihan hyvin pettämisestä huolimatta.
Mitä se minuun liittyy?
En mistään. Myöskään puolisoni ei voi olla varma että en petä häntä. Enkä voisi sitä mitenkään todistaa. Enkä todellakaan olisi parisuhteessa jossa pitäisi todistella että ei petä.
Ei se kelpaisi muille. Tai no, jos kelpaa, niin pääsempä eroon kätevästi. Toivottavast joku nyt innostuisi!